וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי לא צפוי להמשיך בנבחרת: "אעשה מה שצריך עד הרגע האחרון"

2.9.2017 / 23:45

בהתאחדות מאוכזבים מהמאמן שצפוי להיפרד מתפקידו בתום הקמפיין: "מי שצריך, יקבל את ההחלטות. יש פער בין המוכנות והנחישות לבין התוצאה". הערכה ראשונית: בן ביטון סובל מקרע בשריר האחורי

באדיבות "כאן 11"

נבחרת ישראל רשמה הערב (שבת) רגע שפל נוסף בקמפיין מוקדמות מונדיאל 2018, כשהפסידה 1:0 למקדוניה והתרחקה עוד יותר מהסיכוי להשיג את המקום השלישי בבית ז'. כעת, אחרי שער הניצחון של גוראן פאנדב, אפילו המקום הרביעי בסכנה. הקהל בחיפה הגיב בבוז לנבחרת, ובעיקר לקפטן ערן זהבי, שלאחר שספג קללות גם זרק את סרט הקפטן בהתרסה.

המאמן אלישע לוי לא צפוי להמשיך לקמפיין נוסף, כך על פי אנשים בהתאחדות שמאוכזבים מאוד מהתצוגות של הנבחרת, בעיקר במשחקי הבית שהסתיימו בהפסדים לאלבניה ומקדוניה.

עוד בנושא:
הביזיון נמשך: נבחרת ישראל הפסידה 1:0 למקדוניה
ערן זהבי צפוי לעמוד לדין בעקבות השלכת סרט הקפטן
זהבי 3, גלזר 4, מליקסון 6, ומה עם אלישע? ציוני הנבחרת

אלישע לוי מאמן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
לקראת פרידה. אלישע לוי/יוסי ציפקיס

אלישע לוי אמר בסיום: "זה מאכזב אותי. באמת בכל מה שקשור במוכנות ונחישות עשינו מה שצריך, אך לצערי הפסדנו גם את המשחק הזה. התוצאה זה הדבר הכי חשוב וכל מי שהסתכל ראה שמה שהיה לא הספיק. יש פער גדול בין המוכנות והנחישות לבין התוצאה. אני לא אוהב להמציא סיפורים. אנחנו מפסידים ומנצחים כקבוצה. צריך להתמודד. זהבי? אני חושב שמדובר בסערת רגשות. נשב ונדבר איתו ואחר כך נחליט. אני בטוח שגם אני וגם ערן עושים דברים בזמן סערת רגשות. אני בטוח שהוא לא היה רוצה לעשות את זה. אני אשב ואדבר איתו. לא אדבר על המשך דרכי. אעשה מה שצריך עד הרגע האחרון ואז מי שצריך יקבל החלטות. אני לא הנושא וזה לא הדבר החשוב. זו אכזבה מאוד גדולה".

על פי ההערכה הראשונית של הצוות הרפואי של הנבחרת, בן ביטון סובל מקרע בשריר האחורי ושוחרר מהסגל. השחקן יצטרך לעבור צילום כדי לגלות את גודל הקרע וחומרת הפציעה, כשגם בקבוצתו, הפועל באר שבע, יעקבו אחר התוצאות, שכן בפציעה שכזו השחקן עשוי להיעדר תקופה לא מבוטלת. מי שעשוי לקבל קריאה לנבחרת במקומו הוא חברו לקבוצה, דור אלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully