וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת טארגט: הרשת האמריקאית מציעה פיצוי לצרכנים הישראלים

ענקית הקמעונאות, שיצאה בשבוע שעבר במבצע של משלוחים חינם לארץ הקודש, נתקלה בבעיות ביורוקרטיות ולא הצליחה להתמודד עם מבול ההזמנות. בעקבות זאת תאפשר ללקוחות לקבל 80 שקלים הנחה ברכישה ב-400 שקל ויותר

שלט של חנות טרגט בטקסס, ארצות הברית. רויטרס
רשת טארגט בארה"ב/רויטרס

בעוד רשת מוצרי הספורט הצרפתית "דקאתלון" סגרה את שעריה היום (ראשון) בחנות הראשונה שפתחה בישראל בראשון לציון, לאחר שהצרכנים חיסלו את המלאים, גם הקניות ברשת סופגות תקלות. ענקית הקמעונאות האמריקאית "טארגט" צפויה לפצות את לקוחותיה מארץ הקודש, לאחר שלא הצליחה לספק משלוחים בחינם לכל מי שהזמין דרכה.

בשבוע שעבר יצאה הרשת במבצע מוגבל המבטיח משלוחים חינם ללקוחות מישראל שיזמינו דרכה מוצרים. באתר החברה היא מציעה כעת פיצוי ללקוחות שלא קיבלו את המוצרים שהזמינו עקב עומס הזמנות - 80 שקל הנחה (25 דולר) לקונים ב-400 שקל ויותר (100 דולר). הרשת האמריקאית קרסה, לאחר שתוך יומיים הזמינו הצרכנים הישראלים לא פחות מאשר כ-30 אלף חבילות.

ככל הנראה, התקלה בשליחת החבילות נעוצה בכך שהרשת פשוט לא נערכה למבול הפניות מהצד הישראלי ועל כן ביטלה אלפי הזמנות. כמו כן, מתברר כי חבילות רבות לא נשלחו עקב תקלות ביורוקרטיות הנובעות מחוסר היכרות של החברה עם תקנות המכס הישראליות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתר טארגט/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully