וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק דקטלון? ישראל וצרפת יקדמו כניסת רשתות נוספות לארץ

שר הכלכלה, אלי כהן, ושר האוצר הצרפתי, ברונו לה מאר, נפגשו על מנת לחזק את קשרי המסחר בין המדינות - וינסו לקדם כניסת רשתות צרפתיות נוספות לישראל

דקאתלון סניף ישראל בראשון לציון. אירה אימרגליק, מערכת וואלה! NEWS
הסניף הראשון של רשת "דקאתלון" בישראל/מערכת וואלה! NEWS, אירה אימרגליק

האם כניסתה של רשת הספורט הבינלאומית מצרפת "דקטלון" לישראל צפויה להוביל לכניסה של רשתות צרפתיות נוספות? שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן, נפגש היום (שלישי) עם שר הכלכלה והאוצר הצרפתי, ברונו לה מאר, המבקר בישראל, והשניים דיברו על חיזוק המסחר וההצלחה של החברה בישראל. בעקבות זאת סיכמו על קידום כניסה של רשתות נוספות לישראל, לצד פעילות משותפת לחיזוק הקשרים בתחום הטכנולוגיה וההיי טק.

השניים דנו בדרכים השונות לחיזוק היחסים הכלכליים בין המדינות, וכהן התייחס לעובדה שמוצרי רשת הספורט נחטפו מהמדפים תוך ימים ספורים. הוא סיפר כיצד הצרכנים הישראלים חיסלו את המלאים, בין השאר על רקע העובדה שהמחירים בארץ נמוכים ביחס לאירופה; וקרא לרשתות נוספות בצרפת להגיע ולפתוח חנויות בישראל על מנת ליהנות מכוח הקנייה.

השנה יחגגו ישראל וצרפת 70 שנה לכינון היחסים הדיפלומטיים בין המדינות. על מנת להמשיך ולחזק את שיתוף הפעולה הכלכלי והתעשייתי, החליטו כהן ולה מאר על הקמת צוות משימה משותף לקידום וחיזוק היחסים בסקטורים השונים, בדגש על חדשנות, השקעות, סחר וסייבר.

צרפת היא הכלכלה השישית בגודלה בעולם והשלישית בגודלה באירופה. ב-2016 היה היקף הסחר עם צרפת קרוב לשלושה מיליארד דולר, כאשר כ-1.4 מיליארד דולר מתוכם מקורם ביצוא. לדברי כהן, "אנו רואים בצרפת שותפת סחר חשובה, המצליחה לשמר תעשייה חזקה עם חברות בינלאומיות ורב לאומיות מובילות המקדמות חדשנות ופיתוח. על כן, יש חשיבות רבה לשיתוף הפעולה בין המדינות בתחומי התעשייה השונים".

שר הכלכלה אלי כהן ושר הכלכלה של צרפת ברונו לה מאר 5.9.2017. משרד הכלכלה,
שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן, ושר הכלכלה והאוצר הצרפתי, ברונו לה מאר/משרד הכלכלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully