וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארזים לראש השנה וניחוח חדש באוויר: סבון פותחת חנות קונספט במנהטן

וואלה! NEWS בשיתוף קונספט תקשורת

13.9.2017 / 8:11

סבון, הרשת הישראלית המצליחה בעולם, חוגגת 20 שנות פעילות ופותחת חנות קונספט גדולה במנהטן, בהשקעה של כחצי מיליון דולר. זו החנות ה-12 של סבון בתפוח הגדול והחנות ה-175 של הרשת. במקביל, משיקה רשת סבון קולקציית מארזי טיפוח לראש השנה 2017

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החנות החדשה של סבון במנהטן/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת "סבון" חוגגת 20 שנים להקמתה עם הרחבת עסקיה הבינלאומיים. החברה משיקה בימים אלה חנות קונספט חדשה במנהטן בהשקעה של 500 אלף דולר, והסניף הניו יורקי החדש יצטרף ל-11 החנויות של הרשת בתפוח הגדול. לסבון 175 חנויות ברחבי העולם, מתוכן 42 בישראל.

"החנות החדשה ממוקמת בפינה שנחשבת ללוקיישן יוקרתי מאוד בסוהו, שדרות ברודווי וגרנד (GRAND), בבניין לשימור עם חזית קשתות ייחודית", מספר רונן זהר, מנכ"ל סבון. "החנות החדשה נפתחה באזור בו אין לנו כרגע חנות נוספת. ארצות הברית בכלל וניו יורק בפרט היא עיר אסטרטגית עבור הפעילות שלנו ואנו שמחים להציע בה חוויות חדשות וקונספטים שטרם נראו, ברחוב שפועלות בו החנויות המיוחדות והיוקרתיות ביותר בעולם של המותגים המובילים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב-20 השנים שחלפו מאז נפתחה חנות "סבון של פעם" המיתולוגית ברחוב שינקין בתל אביב, עבר המותג דרך מרשימה בכל קנה מידה. מבחינת היקף המכירות, הצמיחה, הסניפים והפריסה הבינלאומית – סבון היא הרשת הקמעונאית הישראלית המצליחה בעולם. לרשת חנויות בארה"ב, יפן, אנגליה, גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, הונג קונג וטייוואן. בשנת 2018 מתעתדת הרשת לפתוח חנויות גם בצ'כיה, סינגפור ותאילנד. יעד הצמיחה שסומן על ידי הרשת הוא להגיע לפריסה של 250 חנויות, רובן בחו"ל, עד 2020. הצלחה זו לא נעלמה מעיני ענקית הקוסמטיקה הצרפתית איב רושה, שהודיעה על רכישת החברה בדצמבר האחרון, מידי המייסדים סיגל קוטלר ואבי פיאטוק.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
החנות החדשה של SABON בניו יורק. אלון גולן,
החנות החדשה של SABON בניו יורק/אלון גולן

"בכל חנויות סבון אנחנו מפתחים את החווייה הרב-חושית, אך בחנות הזו יש ממש קפיצת מדרגה בחוויית הלקוח", אומרת יפעת פסטרנק, סמנכ"לית השיווק של סבון. "הרעיון היה להעניק ללקוחות ערך מוסף. כולם כבר מכירים את הבאר - אולי סימן ההיכר הכי מזוהה של סבון – המקום לחוש על הגוף את המרקמים והריחות. בחנות החדשה הוספנו שתי חוויות נוספות. בעמדת הטיפולים לפנים אפשר יהיה למעשה להתנסות ולהתאים מוצרים מהליין המתרחב שלנו של קולקציות מוצרי הפנים וביניהן סדרת ה-Ocean Secrets, האנטי אייג'ינג, המסכות, ההזנה והפילינג. יהיו בעמדה הזו מומחים שיעניקו אבחון והתנסות של כמה דקות, וטיפולי פנים מהירים שיעניקו ללקוחה הרגשה של רעננות והתחדשות מיידית.

"בחוויה השנייה של בר הניחוחות, נשים דגש על הניחוחות האהובים של כל מוצרי סבון. הניחוח המצליח הוותיק שלנו PLV (פצ'ולי לבנדר וניל), לבנדר-תפוח, יסמין, ועוד. ההתנסות בריחות היא חלק משמעותי מאוד בחוויית הלקוח – לגלות ניחוחות חדשים, להבין מה מתאים לו, לסמן מה אהב ולהתמקד במוצרים בהתאם להעדפת הריח. יש המון נקודות התרחשות בחנות וזו בשורה בחוויית הלקוח, אפילו במקום כמו ניו יורק".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקביל, משיקה רשת סבון קולקציית מארזי טיפוח לראש השנה 2017. המארז הראשון הוא CELEBRATION WISHES, המשלב את המוצרים האהובים והנמכרים ביותר של SABON עם מגוון מארזי מתנה זוהרים ומפוארים. קולקציה שהיא חגיגה של מרקמים, ניחוחות וצבעים עשירים, עם דגש רב על כל הפרטים הקטנים שהופכים כל מתנה ליצירת אמנות. הקולקציה מעוטרת באלמנטים שונים מעולם החגיגה: סרטים, כדורי דיסקו, אורות ניאון, הדפסים של שמלות פייטים, מסגרות זהב יוקרתיות, עצי חג מאירים, והכל בצבעוניות ייחודית של כחול עמוק, בורדו כסף והגוון החם ביותר הברונזה.

קולקציית טיפוח נוסף היא CELEBRATION WISHES, כשלמעשה מדובר בקולקציה עוטפת, מחממת ומרגשת הנושאת עמה איחולים לבביים לשנה חדשה ונהדרת.

במסגרתה יש מארזים שונים שמאפשרים ליהנות מכל העולמות.

מארז ראש השנה של SABON. דן לב,
קולקציית מארזי ראש השנה של סבון/דן לב

מארז Mix & match sweetness
סבון פילינג 30 מ"ל במגוון ניחוחות, קרם ידיים חמאתי 30 מ"ל במגוון ניחוחות, בושם אישי 12 מ"ל במגוון ניחוחות.
מחיר: 3 מוצרים ב- 49 שקלים


מארז Holiday treat
מארז בניחוח פטשולי לבנדר וניל המכיל:
סבון נוזלי לידיים 200 מ"ל, קרם לחות לידיים 30 מ"ל וקרם לחות לרגליים 30 מ"ל.
מחיר: 49 שקלים (במקום 77 שקלים)


מארז Cheers to rose tea
מארז מגירה בניחוח רוז תה המכיל: פילינג גוף 200 גרם, קרם גוף מועשר בלחות 150 מ"ל וכף עץ.
מחיר: 75 שקלים (במקום 101 שקלים)


מארז Aroma cocktail
מארז שלישיית ניחוחות מהודר:
ארומה 100 מ"ל בניחוח גרין רוז, ארומה 100 מ"ל בניחוח מסק וארומה 100 מ"ל בניחוח CELEBRATION (במהדורה מוגבלת).
מחיר: 89 שקלים (במקום 120 שקלים)


מארז Happy holidays
מארז בניחוח פטשולי לבנדר וניל המכיל:
קרם לחות לידיים 200 מ"ל, קרם גוף מועשר בלחות 50 מ"ל, קרם לחות לרגליים 30 מ"ל וסבון נוזלי על בסיס ג'ל 300 מ"ל
מחיר: 99 שקלים (במקום 158 שקלים)


מארז Jasmine confetti
מארז בניחוח יסמין המכיל:
פילינג גוף 200 גרם , קרם גוף מועשר בלחות 150 מ"ל , קרם ידיים חמאתי 75 מ"ל, סבון נוזלי על בסיס שמנים 300 מ"ל וכף עץ.
מחיר: 129 שקלים (במקום 213 קלים)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully