וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשלוט בחדר העסקאות: השירות שיסייע לכל חברת היי-טק לפרוץ

19.9.2017 / 12:00

כדי להוביל חברה מצליחה חובה לדעת לנהל היטב את כספיה. כערך מוסף לשירות פועלים הייטק וכדי להעמיק את הבנתם של אנשי הכספים בתחום הגידור והחשיפה למטבע חוץ, ערך בנק הפועלים סדנה מקצועית מיוחדת שחיברה בין עולם ההיי-טק לעולם הפיננסי. צפו

צילום מסך

ניהול חברה הוא עניין מורכב הדורש שימת לב לאין ספור פרטים ובמקביל חובה לראות את התמונה הגדולה, לבנות אסטרטגיה ולהגשים את החזון שלה. פועלים היי-טק הוא מערך המעניק שירותים בנקאיים ייחודיים לחברות ההיי-טק בפריסה רחבה, כולל נציגות בניו יורק. השירות ניתן על ידי ליווי צמוד ואישי של בנקאי היי-טק ובזמינות גבוהה תוך היכרות והבנת צרכי חברות הסטארט-אפ. בנוסף פועלים היי-טק משמש כזרוע מחברת בין היזמים לאקוסיסטם בעזרת הקשרים הרבים הקיימים. כערך מוסף לשירות זה, ערך בנק הפועלים סדנה בת יומיים בנושא גידור וחשיפת מטבע לאנשי כספים של חברות שונות. זאת כדי להרחיב את הידע שלהם בנושא ובעצם כך לסייע לאותן חברות לנהל בתבונה את כספי חברות ההייטק.

"חדר עסקאות עובד עם חברות במשק ומספק שירותים מסוגים שונים גם בתחום של ניירות ערך וגם בתחום מטבע החוץ, יש לנו אנשים מאוד מנוסים שיודעים איך לעבוד כל הסוגים של הלקוחות ומאפייניהם השונים", אומרת ד"ר נעמי שפירר בלפר, מנהלת אגף חדרי עסקאות וברוקראז' בבנק הפועלים.

מדובר בסדנה מהותית ומשמעותית שניתנה לאנשי המקצוע של לקוחות הבנק ללא עלות, ועסקה בגידור חשיפות מטבע חוץ. למעשה מדובר בחיבור עולם ההיי-טק לעולם הפיננסים, ואת תכניה העבירו נציגי חברת IFI בהובלת חדר עסקאות של הבנק, כל זאת בשיתוף המרכז לצמיחה פיננסית.

"בימים אלה מוקם בית הספר למרכז לצמיחה פיננסית ללקוחות הבנק במטרה ללמד את החברות השונות ואת הלקוחות הפרטיים את העולמות הפיננסיים", אומרת מירי אשכנזי, מנהלת פיתוח עסקי של פועלים הייטק, "חברות ההייטק מקבלות הרבה כספים במטבעות שונים ומאמינות שחשיפות המטבע זה עולם שהן חייבות להעמיק בו. חדר העסקאות הוא הקודקוד השלישי במשולש והוא נותן פלטפורמת התכנים, ההבנה המקצועית ואת החומרים".

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully