וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנרב מוכרת זכויות במתחם מסחרי באשדוד ב-71 מיליון שקל

17.9.2017 / 12:57

החברה, בבעלות אברהם קוזניצקי, מכרה 47% ממתחם "מנרב סנטר" באזור התעשייה בעיר לחברת סאמיט של איש העסקים זוהר לוי. הרווח הצפוי בגין העסקה כ-17 מיליון שקל

אברהם קוזניצקי יו"ר קבוצת מנרב. צילום: יח"צ,
אברהם קוזניצקי, יו"ר קבוצת מנרב/צילום: יח"צ

חברת מנרב אחזקות של אברהם קוזניצקי דיווחה היום (ראשון) כי חתמה על הסכם למכירת 47% מנכס מניב בבעלותה, המשתרע על פני כ-51 אלף מ"ר באזור התעשייה באשדוד. מדובר במתחם "מנרב סנטר" שזכויות החברה בו נמכרו בתמורה לכ-71 מיליון שקל. הרוכשת היא חברת סאמיט אחזקות נדל"ן בבעלות איש העסקים זוהר לוי.

להערכת מנרב, החברה צפויה לרשום בדוחותיה הכספיים לרבעון השלישי לשנת 2017 רווח של כ-17 מיליון שקל לפני מס, בגין העסקה. את העסקה ליוו עורכי הדין אביגיל קסטיאל וגיא בורנשטיין ממשרד ש. הורוביץ.

מנרב אחזקות פרסמה בחודש שעבר את תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של השנה. על פי הנתונים, הכנסות החברה הסתכמו בכ-422 מיליון שקל; הרווח הגולמי עלה במחצית הראשונה של 2017 בכ-16% לכ-50 מיליון שקל; והרווח הנקי במחצית הראשונה 2017 הסתכם בכ-8.6 מיליון שקל.

הונה העצמי של החברה, המיוחס לבעלי המניות, הסתכם בכ-677 מיליון שקל, וזאת לאחר תשלום דיבידנד של כ-6.7 מיליון אשר שולם באפריל השנה. ביולי האחרון התקשרה חברה המוחזקת בכ-25% על ידי מנרב (בה החברה משמשת כשותף המנהל) בהסכם לרכישת מקרקעין באזור מידטאון ברובע מנהטן שבניו-יורק, בתמורה ל-64 מיליון דולר.

הפרויקט המיועד יכלול כ-100 יחידות דיור ושטחי מסחר בקומת הרחוב בבניין בן 34 קומות. עלות ההשקעה הכוללת הצפויה היא כ-182 מיליון דולר; והיקף ההכנסות הצפוי כ-220 מיליון דולר. חלקה של החברה בהון העצמי צפוי להסתכם בכ-7.5 מיליון דולר, כאשר חלקה של החברה ברווחים, מעבר לשיעור רווחיות מוגדר, כ-50%.

ממנרב נמסר: "אנחנו שמחים לדווח על מכירה של חלק מהנכס של החברה באשדוד, בעסקה המייצרת רווח הון משמעותי לקבוצה. פעולות החברה בנכס לאורך השנים הביאו להשבחה של הנכס. המהלך צפוי לתרום בצורה חיובית לחיזוק האיתנות והנזילות הפיננסית של החברה והוא דוגמא לרזרבות ההוניות הטמונות בנכסים של מנרב. בכוונת החברה לנתב את התמורה מהמכירה להמשך הרחבה של פעילויות הנדל"ן המניב והזכיינות, וזאת על ידי רכישה או ייזום של נכסים או פרויקטים חדשים בהם החברה מזהה פוטנציאל השבחה משמעותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully