וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים חנך קומת היי טק בקונספט אופן ספייס

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

18.9.2017 / 12:19

חטיבת הטכנולוגיה של הבנק השלימה את המעבר לקומת ההיי טק, המשרתת את מערך הערוצים האמון על פיתוח אפליקציות המובייל ואתר האינטרנט. הממונה על חטיבת הטכנולוגיה: "העיצוב מגביר את העבודה המשותפת במימוש פרויקטים באופן מהיר"

בנק הפועלים קומת היי טק אריק פינטו מנכ"ל בנק הפועלים אתי בן זאב משנה למנכ"ל בנק הפועלים הממונה על חטיבת הטכנולוגיה והמחשוב. צילום: אביב גוטליב,
אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים, ואתי בן זאב, המשנה למנכ"ל והממונה על חטיבת הטכנולוגיה והמחשוב/צילום: אביב גוטליב

לא רק בהיי טק: חטיבת הטכנולוגיה של בנק הפועלים השלימה בימים האחרונים את המעבר לקומת היי טק חדשה, שתוכננה ועוצבה בקונספט אופן ספייס. הקומה משרתת בעיקר את מערך הערוצים האמון על פיתוח אפליקציות המובייל, אתר האינטרנט וערוצים נוספים בבנק. שיטת עיצוב האופן ספייס נחשבת מתקדמת ומקובלת בחברות היי טק מובילות בכל רחבי העולם.

לדברי הממונה על חטיבת הטכנולוגיה בבנק הפועלים, אתי בן-זאב, "קומת ההיי טק מאפשרת יצירת סביבת עבודה המקדמת את התקשורת השוטפת בין האנשים, מעניקה תחושת קהילה ושותפות, מסייעת בהסרת חסמים בסביבת העבודה ובטשטוש ההיררכיות, ומגבירה את המוטיבציה של העובדים. אלו המטרות שלאורן הוקמה הקומה, והיא מהווה כלי נוסף וחשוב של חטיבת הטכנולוגיה בהובלת הבנק במהפכה הדיגיטלית".

כחלק ממהפכה זו מובילה חטיבת הטכנולוגיה שינויים רבים, במטרה לספק פתרונות ופיתוחים מהירים ושינויים הנוגעים בכל תחומי העשייה - תשתיות מחשוב, טכנולוגיות מתקדמות, תהליכי עבודה ותרבות ארגונית. הקומה החדשה משלבת היבטים אלו. כחלק מתהליך יצירת הקומה, הסביבה נראית שונה לחלוטין, והוטמעו תהליכי עבודה חדשים אשר מגבירים את הגמישות, המהירות והעבודה המשותפת.

בבנק מסבירים כי ישיבה צוותית, שאינה משדרת היררכיה, מובילה לפיתוח פתרונות יצירתיים וחדשניים, לטובת לקוחות הבנק והחטיבות האחרות של הבנק, באיכות ובמהירות שהסביבה העסקית התחרותית דורשת כיום. סביבה זו, המתאימה לתרבות החדשנות והסטארט-אפ, תומכת ומסייעת לעלייה של רעיונות חדשים ומקוריים אשר הבנק יוכל לאמץ ולממש כחלק בלתי נפרד מהתרבות הארגונית.

מהבנק נמסר כי לצורך עיצוב ותכנון הקומה החדשה, בוצע תהליך ארוך של מיפוי צרכים ומטרות, הבנת צרכי העובדים והארגון וחשיבה על אופן בניית הקומה לצורך מימוש כל אלו. במסגרת זו הוצעו רעיונות להפעלות בחלל, המעודדות ויוצרות אינטראקציה אנושית אינטנסיבית ודיאלוג יצירתי בין אנשים. בקומה סיסמאות המבטאות את התפיסות העומדות ביסודה, כגון, "אינטליגנציה פירושה היכולת להסתגל לשינויים", ו-"צריך שני צדדים כדי לבנות גשר".

בבנק ציינו כי "קומת ההיי טק החדשה היא אבן דרך נוספת בשלל השינויים אשר עוברת חטיבת הטכנולוגיה כולה בהתאמתה לאתגרים החדשים, לשינויים התכופים ולדרישת הלקוחות".

בנק הפועלים קומת היי טק. צילום: אביב גוטליב,
קומת ההיי טק של בנק הפועלים/צילום: אביב גוטליב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully