וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SAP צפויה לרכוש את גיגיה הישראלית תמורת 350 מיליון דולר

עידן רבי

23.9.2017 / 23:05

SAP היא אחת מחברות התוכנה הגדולות בעולם, והיא נסחרת לפי שווי של 130 מיליארד דולר. גיגיה הוקמה בשנת 2006 וגייסה עד כה 105.8 מיליון דולר. רשימת המשקיעים כוללת את אינטל קפיטל ובנצ'מרק

בניין SAP רעננה. shutterstock, ShutterStock
בניין SAP ברעננה/ShutterStock, shutterstock

ענקית התוכנה הגרמנית SAP צפויה לרכוש את הסטארט-אפ הישראלי גיגיה (Gigya). לפי מקורות בשוק העסקה תבוצע תמורת 350 מיליון דולר. גיגיה עוסקת בפיתוח של פלטפורמות חברתיות עבור אתרי אינטרנט. ההערכות הן כי החברה מגלגלת מחזור שנתי של כמה עשרות מילוני דולרים. SAP היא אחת מחברות התוכנה הגדולות בעולם, והיא נסחרת לפי שווי של 130 מיליארד דולר.

לפי מאגר המידע crunchbase גייסה גיגיה עד כה 105.8 מיליון דולר, כאשר סבב הגיוס האחרון בוצע בשנת 2014. רשימת המשקיעים בסטארט-אפ הישראלי כוללת את אינטל קפיטל, קרן ההון סיכון התאגידית של ענקית השבבים אינטל שהובילה את הסבב האחרון; בנצ'מרק, וינטג' ואחרים.

גיגיה הוקמה בשנת 2006 על ידי שלושה מייסדים רולי אליעזרוב שמכהן כיום כנשיא החברה, איל מגן סמנכ"ל האסטרטגיה וערן קוטנר, סמנכ"ל הטכנולוגיות. מנכ"ל גיגיה הוא פטריק סאלייר.

מנכ"ל גיגיה סאלייר סיפר בעבר בראיון ל"גלובס" על פעילות החברה. סאלייר אמר כי "הימים של אנונימיות באינטרנט עברו. וזה דבר טוב. הצרכנים הבהירו זאת היטב שהתאמה אישית היא כאן להישאר. כדי להגיע לשם, עסקים צריכים להבין מה הצרכנים רוצים וצריכים - וזה מתחיל מזהות. הבעיה היא שהרבה גישות לאיסוף ניהול מידע על צרכנים באינטרנט מפר את פרטיות המשתמשים ולרוב אינן מדויקות או יעילות".

לדברי סאלייר, "אנחנו עיצבנו את פלטפורמת זיהוי המשתמשים שלנו מהבסיס כדי לנהל את מורכבות הזהות של הצרכן המודרני, כולל טיפול בנושאים כמו סושיאל, מובייל, פרטיות ואבטחה. השותפות שלנו עם אינטל תאפשר לנו להמשיך ולחדש ולהפוך את הרשת ליותר מותאמת עבור כולם", הוסיף סאלייר.

SAP סירבה להגיב. לא ניתן היה להשיג את תגובת גיגיה לידיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • סאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully