וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו מה שיחקה סופיה מצ'טנר

רונית מטיאס

27.9.2017 / 9:35

מה השיקה משפחת מוליוב, היכן נפגשו עופר נמרודי, ברק רוזן ואסי טוכמאייר, את מי ארחה ציפי לנדאו, מה העניק צבי נטע. רכילות עסקית

עפים על פיפא

שלום מוליוב,  ניני נוף, ליאת מוליוב. רונית מטיאס,
שלום מוליוב, ניני נוף, ליאת מוליוב/רונית מטיאס

שלום מוליוב, מנכ"ל אדידס ישראל, ונועם וייסברג, יבואן EA ספורט, השיקו ערב לפני העולם בחנות הדגל החדשה של adidas בדיזינגוף סנטר את הסדרה החדשה פיפא 18. המוזמנים נהנו מנקניקיות, צ'יפס ובירה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלום מוליוב ואייל פישמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

במשיקים השקטים: ליאת מוליוב, מבעלי אדידס; דן פילץ, מנכ"ל שותף בסנטר; איתן דרורי מסוני פלייסטישיין; איש העסקים אייל פישמן;

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איתן דרורי ,שלום מולויוב צביקה שמעוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

בגיימרים: נבחרת שחקני כדורגל ששיחקו ראש בראש בעמדותpro PlayStation 4, שפוזרו בחנות באיכות שידור K4; דין מרושניקוב וכוכב הכדורגל עמרי גלזר שהפסידו לשלום מיכאלשוילי וגיא אריאלי. מיכאלשוילי הפסיד רק לאלוף הארץ לשעבר 3-1; מלך השערים של ליגת העל דיא סבע ושחקן הפועל חיפה מקסים פלקוצנקו שניצחו את דור פרץ, כוכבה הצעיר של מכבי ת"א ואת דני רופ; אסי ישראלף שיחק מול שחקן הכדורגל ברק בדש שהגיע עם הילד לחיזוק; שגיא ברייטנר וזוגתו גיל לבנת; גיא גיאור; הסופר-מודל סופיה מצ'טנר, שרק נחתה משבוע האופנה בניו-יורק, עם הצמוד החדש-ישן הכדורגלן תומר טליאס.

סופי מצטנר, ליאת מוליוב, תומר  טליאס. רונית מטיאס,
סופי מצטנר, ליאת מוליוב, תומר טליאס/רונית מטיאס

עד העונג הבא

ציפי לנדאו, רוני פורר ויעל לנדאו. אלעד גוטמן,
ציפי לנדאו, רוני פורר ויעל לנדאו/אלעד גוטמן

במוזיאון נחום גוטמן בנווה-צדק בתל-אביב נפתחה תערוכת היחיד של האמן אלעד קופלר – "עונג ואימה", שאצרה מוניקה לביא, מנכ"לית המוזיאון. לביא ברכה ואמרה כי בציוריו של קופלר מצויים פתחים, חלונות ושערים אל לבו של האמן, וברישומיו אפשר לראות דימויים של בית בכמה אופנים: כתכנית רצפה, כחממה, כבית עץ ועוד.

מוניקה לביא, אלעד קופלר, ציפי לנדאו. אלעד גוטמן,
מוניקה לביא, אלעד קופלר, ציפי לנדאו/אלעד גוטמן

ים באגם

חיה, אלי, לי, יואב, ים, יוסי ואילאי אלוני. רונית מטיאס,
חיה, אלי, לי, יואב, ים, יוסי ועילאי אלוני/רונית מטיאס

חיה אלוני, מפיקה ומעצבת מובילה של אירועים, והצלם יוסי אלוני, חגגו ב"לאגו" בר-מצווה לבנם ים. אלוני עיצבה את הרחבה החיצונית כמו טברנה יוונית. האולם חופה בשלל זרים ועלים ירוקים ולהקה יוונית ניגנה לייב על הבמה. חתן השימחה ריגש את הנוכחים כשליווה את עצמו בשירה לבמה ובהמשך הוקרן סרטון חדשות בהגשת דני קושמרו שסיפר על המשפחה.

בחוגגים: רוית ועופר נימרודי עם הבנות; ורד וברק רוזן; מירי ואסי טוכמאייר; עמנואל רוזן; מירי ועמוס רגב.

ראשיד גלובלי

אלי גרניט וקארים ראשיד. כפיר זיו,
אלי גרניט וקארים ראשיד/כפיר זיו

מעצב העל קארים ראשיד הגיע להשקת קולקציית הריהוט המשרדי של גלובל ישראל - חברה בת של תאגיד גלובל טקניון העולמי, תאגיד הריהוט המשרדי ה- 5 בגודלו בעולם. ראשיד הגיע במיוחד מניו יורק על מנת להציג לראשונה מערכת משרדית בעיצובו שהיא תמצית תפיסת העיצוב העתידני שלו. ראשיד סיפר על אהבתו הגדולה לישראל, שהיא דוגמא מוחשית לקריאטיביות בעסקים, בהייטק, בביוטק וביומד ועיצוב. ראשיד המליץ להתעמת עם העתיד:"אל תרדפו אחר הפרסום, תרדפו אחר המקוריות החדשנות והיופי".

כשאבי נוסבאום הופיע ביקש ראשיד שיתרגמו לו את הבדיחות, וכשהציגו בפניו את אסף גרניט, שף קייטרינג "מחנהיודה", אמר כי המסעדה האהובה עליו היא פאלומר בלונדון, מבלי לדעת שגרניט הוא בעליה.

זה רק ספורט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אור קיניוק, דימה קרויטר, צבי נטע, אילנה קרטיש/מערכת וואלה!, צילום מסך

צבי נטע, יו''ר קבוצת ''מכשירי תנועה'', פגש את הספורטאים האולימפיים אותם מאמצת הקבוצה באמצעות מותג ''סוזוקי'' וצמיגי ''ברידג'סטון'. הקבוצה תסייע כספית לספורטאים כדי שיוכלו להתאמן לקראת אולימפיאדת טוקיו 2020. במקביל הקבוצה שותפה בקידום קבוצות מענפי ספורט שונים ותשקיע בשנה הקרובה כ-800, אלף ש'קל. נטע ציין שהם רואים חשיבות רבה בהענקת חסות לספורטאים המצטיינים ולאפשר להם להגיע להישגים ספורטיביים ולהביא מדליות וכבוד למדינת ישראל.

נועה תנוע

אביגדור ליברמן אוהד ודוריס לוי. ארז שטיינר,
אביגדור ליברמן אוהד ודוריס לוי/ארז שטיינר

דוריס ואוהד לוי, מבעלי קבוצת נוטלי - יבואנית מותגי hansgrohe ו-Franke בישראל, ובנו של רמי לוי, מבכירי מפלגת הליכוד, חגגו בגני קאלה בת מצווה לבתם נועה. ראש הממשלה שלח איגרת ברכה אישית, ונשיא המדינה שלא הגיע אירח את נועה לביקור אישי בביתו.

בחוגגים: השרים ישראל כץ, מירי רגב, אלי כהן, יריב לוין, אופיר אקוניס, גילה גמליאל, איוב קרא, יו"ר הכנסת יולי אדשלטיין והח"כים אורן חזן, אמיר אוחנה, יואב קיש, מיקי זוהר, שירן השכל ונאווה בוקר; גד אריאלי, מנכ"ל הליכוד; רועי שרעבי, מ"מ יו"ר ההסתדרות; מרקוס סינגלר, מנהל "הנס גרוהה" גרמניה ומזרח תיכון; אליאס טנוס, מ"ב.ס.ט"; חזי דימרי מקבוצת דימרי; משה ליטבק, מקבוצת אלקטרה; האדריכלים משה צור ודב פייגין.

הולכים רחוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברונו פול, יובל בראון ורוס מדמוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

יובל בראון, מנכ"ל Saucony ישראל; ברונו פול, מנהל מכירות Saucony אירופה; ורוס מדמוס, מנהל המותג במזרח התיכון, חגגו בחנות של דנה אשכנזי בקניון רמת-אביב שיתוף פעולה פורה עם אשכנזי.

משוגעים עליה

סיגל דקל, גלית גוטמן ועופרה לוין שביט. שוקה כהן
סיגל דקל, גלית גוטמן ועופרה לוין שביט/שוקה כהן

עופרה לוין-שביט, סמנכ"לית השיווק ומבעלי רשת "קרייזי ליין", השיקה ב"אנגלו ונינה" ביפו, את קולקציית חורף של המותג. במקום דוגמניות הובאו ארונות והמוזמנים קבלו הצצה לסנוניות הראשונות של ביגוד ואביזרים תחת המוטו "הארון שהופך כל אישה למצליחה". לוין-שביט הציגה תוספת חדשה לכוח הנשי ברשת, המעצבת סיגל דקל והשתיים סיפרו על הרעיונות שמאחורי הקולקציה. גלית גוטמן, הפרזנטורית מזה 8 שנים, האזינה בשקיקה.

בטעם קיווי

שגית רביבו וגילי אלגבי. רונית מטיאס,
שגית רביבו וגילי אלגבי/רונית מטיאס

מותג בגדי הילדים kiwi פתח חנות במרכז שוסטר בתל-אביב, בהשקעה של 200 אלף שקל. זו החנות הראשונה למותג בתל-אביב. בתיה בשיר, מנהלת השיווק, אמרה כי בקרוב יפתח סניף חדש ברחוב דיזנגוף בתל אביב ובבני ברק.

גיא זוארץ בתיה בשיר,. רונית מטיאס,
גיא זוארץ בתיה בשיר/רונית מטיאס
סימונה שרם בן אנדראה ולני ארצי. רונית מטיאס,
סימונה שרם בן אנדראה ולני ארצי/רונית מטיאס

מסיבת פינצ'ו

ראלי סמית, אוסנת צימרמן, רייצל ויצמן. אור ניר,
ראלי סמית, אוסנת צימרמן, רייצל ויצמן/אור ניר

איש העסקים אייל חסיד השיק במסעדת טפאו בתל אביב, את Friday Pincho party במהלכו הושק תפריט צהריים חדש שכולל מנות פינצ'וס ודרינקים.

בטועמים: אבי סינגולדה, גידי שמרלינג, דובר ראש עיריית תל אביב; גלית עיני, סמנכ"לית שיווק ; UMI; פאולה וליאון רוזנברג.

לחיים בקטנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדי כהן וחגי שלום/מערכת וואלה!, צילום מסך

+בכירי קבוצת טיב-טעם, ניצלו את פתיחת סניף כרמיאל להרמת כוסית לחג על מעדנים המיובאים ע"י הקבוצה: גבינות, נקניקים, מאפים, שמפנייה ויין. עדי כהן, מנכ"ל הקבוצה אמר שהוא שמח להשיק סניף חדש במיקום אסטרטגי לרווחת תושבי כרמיאל והסביבה. הסניף נפתח בהשקעה של כ-6 מיליון שקל. האירוע כלל קביעת מזוזה והרמת כוסית שמפנייה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלון פילץ, דן פילת ופלאטו שרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

+הנהלת דיזנגוף סנטר הרימה כוסית במתחם הקניות עם 130 עובדיה, פלאטו שרון, אלון ודן פילץ, בעלים משותפים של הסנטר. בהנהלה ציינו בהתרגשות שהשנה האייקון התל אביבי חוגג 40 שנה לקיומו, וחילקו תעודות הוקרה לעובדים המצטיינים.

שירלי בוגנים ואורית שלום. אלירן אביטל,
שירלי בוגנים ואורית שלום/אלירן אביטל

+ רשת חצי חינם, בחרה בשירלי בוגנים שסיימה לאחרונה לימודי עיצוב פנים והום סטיילינג לעצב עבורם שולחנות חג בסגנונות שונים שהוצגו בסניפים המרכזיים. בוגנים ואורית שלום, סמנכ"לית השיווק של הרשת, נפגשו בסניף שבמתחם שרונים, הרימו כוסית עם המבקרים, ובוגנים אף נידבה טיפים למתעניינים.

+רוני ארדיטי ואודי דבוש, בעלי פיסטוק אמנים, הרימו כוסית לשנה החדשה במלון הבוטיק לילי & בלום בבעלות משפחת גדג' בתל-אביב. במרימים: ריטה, להקת כנסיית השכל, אריק סיני, אדיר גץ, איזי, ניב דמירל.

+במבשלת אלכסנדר הרימו כוס בירה לשנה החדשה לרגל הזכייה במדליית זהב באולימפיאדת הבירה European Beer Star בגרמניה עם הבירה "אלכסנדר Black", ושתי מדליות כסף עם בירות אחרות. אורי שגיא, הבעלים סיפר שהקינו את בירה אלכסנדר עם חזון של יצירת בירה ישראלית מעולה כמיטב הבירות בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully