וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר פארם החלה לבצע משלוחים: מה תוכלו לקנות?

27.9.2017 / 12:29

האתר שעלה לאוויר לקראת חגי תשרי ומאפשר משלוחים, ממקם את ענקית השיווק בזירה שאף קמעונאי לא יכול להתעלם ממנו - סחר מקוון. גלשנו ובדקנו את המחירים והמבצעים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתחילה לבצע משלוחים. רשת סופר פארם/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת סופר פארם החלה לבצע משלוחים באמצעות האתר המקוון שהיא מפעילה ברשת. כפי שפורסם בוואלה! עסקים, האתר מאפשר לצרכנים לרכוש לראשונה מוצרי טואלטיקה מהבית. ברשת מציינים כי גולשי האתר יוכלו להשתמש במבצעים ובקופונים ממש כמו בסניף עצמו.

באתר מוצעים למכירה מוצרים מכל מחלקות הרשת, כולל תרופות ללא מרשם וכן מגוון מותגי קוסמטיקה. ניתן להזמין תרופות מרשם פרטי וכן מרשמים של קופות חולים, בהתאם להסכמים עם הקופות השונות.

מחירי המוצרים באתר, כמו ברוב אתרי הסחר של רשתות בארץ, זהים למחירים בסניפי הרשת - אולם ניתן למצוא בו מבצעים ייחודיים לו. העמוד הראשי של האתר מרכז את המבצעים המובילים ומציג מוצרים שנמכרים בהנחה. כמו כן, ניתן לחפש מוצרים לפי קטגוריות: מוצרים לבית, מוצרי טיפוח וקוסמטיקה, מוצרים לתינוק ולילד, לגיל השלישי וכן עזרים רפואיים ואופטיקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משחת שיניים באתר סופר פארם/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין המבצעים הייחודיים לאתר ניתן למצוא הטבה נוספת על מבצע הבשמים המוכר של הרשת ב-99 שקלים - גולשים שיבחרו לאסוף את הבושם באופן עצמאי מאחד הסניפים, יקבלו שני לקים במתנה. מבצע נוסף מציע רכישת שתי אריזות "לייף בייביז" ב-60 שקלים, ואריזה של ארבע חבילות מגבונים מתנה.

פרט למבצע זה, חיתולים ומוצצים נמכרים באתר במחירים זהים לחנות, כמעט ללא מבצעים. מחירו של דאודורנט "ג'ילט" לגבר עומד באתר על 25.90 שקלים ודאודורנט "ליידי ספיד סטיק" לאישה עולה 18.90 שקלים במבצע.

שמפו "פינוק" נמכר ב-10 שקלים ושמפו "פנטן "ב-22.90 שקלים באתר. מחירה של משחת שיניים "קולגייט" מסדרת "טוטאל" עומד על 14.90 שקלים; ומסדרת "מקס" על 21.90 שקלים. תחבושות נשים "אולוויז" נמכרות במבצע תמורת 14.90 שקלים במקום 22.90 שקלים בסניפים; ומחירן של תחבושות "קוטקס" עמוד על 12.90 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמוד המבצעים באתר סופר פארם/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין בשורה של ממש במבצעים המוצעים באתר המקוון

בחלק ניכר מהמוצרים מופיעה תוויות "אקספרס" המעידה על מוצר שניתן לאסוף אותו בתוך שלוש שעות מהסניף המבוקש (פרט לכמה סניפים בודדים במרכז). אבל שימו לב: עלות שירות זה היא 20 שקלים שמתווספים למחיר ההזמנה.

עלות המשלוח עד הבית היא 29.90 שקלים; ובכל הזמנה על סך יותר מ-300 שקלים המשלוח יהיה ללא עלות. כמו כן, ניתן להזמין משלוח באיסוף עצמי ביום למחרת ההזמנה בעלות של 10 שקלים, ובכל הזמנה על סך יותר מ-100 שקלים - המשלוח יהיה ללא עלות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דאודורנטים באתר סופר פארם/מערכת וואלה!, צילום מסך

נראה כי האתר הופך את הקנייה לנוחה יותר - אך לא מוזיל אותה באופן משמעותי. בעיקר מה שמייקר את הקנייה הוא המשלוח, במיוחד כאשר האיסוף העצמי כרוך בתשלום. גם המבצעים הייחודיים לאתר לא הרשימו אותנו - רשת סופר פארם ידועה במדיניות המבצעים והקופונים שלה גם בימים שקדמו לאתר, כך שאין בהם בשורה של ממש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully