וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירה בין די ג'יי לאיש שיווק לא תמיד קלה - אלון גל מייעץ

אלון גל

6.10.2017 / 10:01

המאמן האישי מגיע לוואלה! עסקים: בכל סוף שבוע ייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים כל אחד מאיתנו. השבוע - צעיר חובב מוזיקה שמתלבט אם להתמיד בתחום. האזינו לשיחה ב-103FM

אלון גל. Creative Commons
אלון גל/Creative Commons

מאזין בתוכניתו של אלון גל ברדיו 103FM שאוהב מוזיקה ומסיבות, התאכזב מהתחום וכעת אינו יודע מה לעשות בחייו. "אני בן 23 ובתקופת הצבא הייתי מעורב בעסקי המסיבות, החלטתי ליצור מוזיקת טראנס ולהיות די ג'יי, לצערי זה לא צלח ומאסתי בזה". לדבריו, "תמיד רציתי לעסוק במוזיקה ואף התחלתי ללמוד מוזיקה באקדמיה אך הסביבה האנושית המורכבת גרמה לי להתרחק מהתחום, אני אוהב לעשות סאונד ומוזיקה אך לא הצלחתי להגשים את עצמי. מנגד מצאתי את עצמי משתלב בעסק המשפחתי לשיווק חומרי בניין ממנו אני מאד נהנה. ככל שעבר הזמן עסקתי ביותר תפקידים וסביבת האנשים משכה אותי, גיליתי שאני נהנה לעשות עסקים עם הלקוחות ונמשך לאקשן. אני מעוניין להגשים את עצמי מה עליי לעשות?"

"אנחנו צריכים להסתכל על החיים כנהר זורם", ענה לו גל. "לא צריך להיסחף בזרם מבלי לעשות כלום אלא לנוע ולכוון את עצמנו בצורה הכי טובה שתביא אותנו לידי ביטוי בכל דבר שאנחנו עושים. אם אתה מרותק ממה שאתה עושה היום והוא גורם לך הנאה, המשך לעשות אותו. אם אתה נהנה, כל קושי יהיה קטן עליך. אין לך את המוטיבציה להתגבר על מכשול כי הוא אינו מרגש אותך".

"רוב האנשים שפגשתי שידעו מה הם רוצים להיות כשהם יהיו גדולים גדלו להיות האנשים הכי משעממים שפגשתי"

גל הזכיר למאזין שכל חייו עוד לפניו. "אתה תמיד יכול להקפיא את הלימודים שלך ולסדר את הראש שלך עד שתבין מה אתה רוצה לעשות. אתה בסך הכל ילד בן 23. רוב האנשים שפגשתי שידעו מה הם רוצים להיות כשהם יהיו גדולים גדלו להיות האנשים הכי משעממים שפגשתי. מותר לך לבדוק, להתחרט, לטעות וללמוד עד שתבין מה בא לך לעשות. אתה לא חייב להיות סגור על עצמך כל הזמן, אתה יכול גם לזרום. ייתכן שעוד חודשיים בכלל תמצא את עצמך בתחום אחר. זה בסדר לנוע קדימה ולא תמיד צריך לבדוק את עצמנו ולדאוג".

גל הוסיף כי "תכננת לעצמך מסלול, אך המסלול שמתכננים לא תמיד מתממש. המטרות שהיו לך פעם הם לא המטרות שלך היום. חלומות הם דבר משתנה. אם היית חי את החלום לא היית רואה את הקושי. לפעמים צריך להתרחק מדבר כדי לראות אותו, הקפא את הלימודים והתנסה בדבר חדש עד שתבין שזה מה שאתה באמת רוצה לעשות".

"תאר לך שיש לך קופסא מלאה באבנים", הסביר גל. "אתה רוצה לאכסן בקופסא הזו גם כסף, בכדי להכניס כסף אתה צריך להוציא קודם את האבנים כדי שיהיה מקום. במקרה שלך האבנים הם המחשבות הטורדניות שלך. אתה ממלא את עצמך במחשבות מלחיצות ואין לך מקום להכניס לקופסא שלך שום דבר אחר. הורד את המחשבות ושקע לתוך ההוויה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully