וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר שנגחאי: רפאל נדאל ורוג'ר פדרר העפילו לחצי הגמר

השור ממאיורקה התגבר על גריגור דמיטרוב 4:6, 7:6 (4), 3:6 ויפגוש את צ'יליץ', שניצח את אלברט ראמוס וינולאס הספרדי 3:6, 4:6. פדרר ניצח 5:7, 4:6 את גאסקה, יפגוש בשלב הבא את דל פוטרו

מארין צ'יליץ', טניס,. רויטרס
ניצחון קליל ברבע הגמר. צ'יליץ'/רויטרס

טורניר המאסטרס בשנגחאי על סך פרסים של 5.9 מיליון דולר הגיע לשלב רבע הגמר וראשון העולים לשלב הבא הוא מרין צ'יליץ'. הקרואטי המדורג במקום הרביעי התגבר בשתי מערכות חלקות על אלברט ראמוס וינולאס הספרדי 3:6, 4:6 במשחק שנמשך שעה ו-22 דקות. בחצי הגמר יפגוש צ'יליץ' רפאל נדאל שאמנם הזיע אך ניצח בשלוש מערכות את גריגור דמיטרוב הבולגרי 4:6, 7:6 (4), 3:6. אגב, נדאל ודימיטרוב נפגשו עד כה 11 פעמים וזו הפעם השביעית שהמפגש ביניהם גלש למערכה מכרעת.

חואן מרטין דל פוטרו שוב נקלע לפיגור של מערכה בטורניר כפי שקרה לו בסיבוב הקודם מול סשה זברב, אך הארגנטיני שוב יצא כשידו על העליונה לאחר שגבר על ויקטור טרויצקי 6:4, 6:1, 4:6. דל פוטרו יפגוש בחצי הגמר את רוג'ר פדרר, שגבר 5:7, 4:6 על רישאר גאסקה (31) תוך שעה ו-20 דקות. בכך, סגר השוויצרי האגדי שש שנים רצופות ללא הפסד מערכה ליריב הצרפתי, שניצח אותו פעמיים בלבד ב-18 המפגשים ביניהם בעבר.

רפאל נדאל, טניסאי. רויטרס
נאלץ להזיע בדרך לחצי הגמר. נדאל/רויטרס

במקביל בסבב הנשים נערך טורניר טיאנג'ין כשמריה שראפובה גברה על סטפני ווגל השוויצרית 3:6, 1:6 והעפילה לחצי הגמר. בשלב הבא תפגוש שראפובה את פנג שואי הסינית שהתגברה על שרה סוריבס טורמו הספרדיה 0:6, 1:6.

ארינה סבלנקה הביילורוסית העפילה אף היא לחצי הגמר לאחר שניצחה את לין ז'ו הסינית 3:6, 4:6. סובולנקו תפגוש בשלב הבא את שרה אראני מאיטליה שניצחה את כריסטינה מקהייל האמריקאית 5:7, 7:6 (7:2), 6:1 במשחק שנמשך שלוש שעות ו-14 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully