וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסך זמן או מאכזב: בדקנו אם משתלם להזמין משלוח מסופר פארם

16.10.2017 / 11:35

הרשת השיקה אתר מקוון המאפשר להזמין משלוחים, אך בדיקת וואלה! עסקים מגלה שלא הכול ורוד: "המשלוח התאחר והיה ארוז בצורה מרושלת", סיפרה לקוחה מאוכזבת; אבל יש גם מי שבהחלט מרוצה: "קיבלתי את המשלוח תוך יומיים בלבד, זה שירות מהיר ונוח"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סופר פארם/מערכת וואלה!, צילום מסך

סופר פארם הודיעה לאחרונה על פתיחת אתר סחר חדש שמאפשר לצרכנים להזמין משלוח של מוצרי פארם הביתה. האתר אמור להפוך את הרכישה לנוחה יותר. בדקנו עם כמה מלקוחות הרשת כיצד הם מתרשמים מהשירות החדש.

ענת מרמת גן, לקוחה ותיקה של אתרי פארם מקוונים אחרים, הזמינה משלוח בתקופה שבין ראש השנה לסוכות. "רכשתי מוצרים בסכום של כ-300 שקל, היו שם סבונים, קרמים ומוצרים לתינוק שלי. בגלל סכום הרכישה המשלוח היה בחינם וממש שמחתי להתנסות בשירות החדש, אולם במקום שהמשלוח יגיע אלי בתוך יום עסקים אחד, כפי שמבטיחים באתר, המשלוח הגיע כעבור שבוע".

פרט לאיחור במשלוח, לטענת ענת האריזה של המוצרים לקתה בחסר. "המשלוח היה ארוז בצורה מרושלת – המוצרים הגיעו בשקיות ניילון בעוד הפארמים המקוונים האחרים אורזים את המשלוחים בקרטון, והיה סבון שנשפך בתוך השקית, בעוד שנהוג לאטום את הבקבוקים בנייר דבק. האמת שמאוד התאכזבתי מהשירות".

מיכל מתל אביב, לקוחה נאמנה של רשת סופר פארם, ממש חיכתה להזדמנות להזמין את מוצרי הרשת דרך האתר אבל התאכזבה מהגלישה. "בתור אמא אני קונה מוצרי פארם באופן קבוע ובגלל העומס בעבודה אין לי זמן להגיע פיזית לחנות, לכן שירות המשלוחים הוא הפתרון המושלם עבורי. מאוד שמחתי כשהאתר עלה לאוויר והחלו המשלוחים ומיד רציתי להזמין משלוח. אולם בכל פעם שניסיתי למלא את סל הקניות הוא התאפס מחדש ולא הצלחתי לצלוח את שלב ההזמנה", היא מספרת.

ריקי, אם לשלושה מתל אביב, לעומת זאת, מרוצה מהשירות. "אני אימא צעירה לתאומים בני 3 ותינוקת בת פחות משנה – מוצרי תינוקות ומוצרי פארמה זה מצרך מאוד מבוקש אצלי בבית ואני לקוחה קבועה ברשתות הפארם. ברגע ששמעתי על המשלוחים של סופר פארם, הזמנתי משלוח של חיתולים לילדים שלי, זה עלה מעל 300 שקל והמשלוח היה בחינם, הוא סופק לי בתוך יומיים. זה מאוד מהיר ונוח – חסך לי הרבה זמן".

עוד באותו נושא

סופר פארם החלה לבצע משלוחים: מה תוכלו לקנות?

לכתבה המלאה

הקנייה נוחה יותר אך לא זולה באופן משמעותי

חלק ניכר מהמוצרים באתר מופיעים תחת תוויות "אקספרס" המעידות על מוצר שניתן לאסוף אותו בתוך 3 שעות מהסניף המבוקש

מחירי המוצרים באתר של סופר פארם דומים למחירים בסניפי הרשת - פרט למבצעים הייחודיים לאתר. עלות המשלוח עד הבית היא 29.90 שקל, כך שמשתלם להזמין משלוח בסכום של מעל 300 שקל על מנת לקבל אותו בחינם.

בנוסף למשלוח, בפני הגולשים באתר קיימת האפשרות של איסוף עצמי מהחנות. חלק ניכר מהמוצרים באתר מופיעים תחת תוויות "אקספרס" המעידות על מוצר שניתן לאסוף אותו בתוך 3 שעות מהסניף המבוקש (פרט לכמה סניפים בודדים במרכז). אבל שימו לב, עלות שירות זה היא 20 שקל שמתווספים למחיר ההזמנה. כמו כן, ניתן להזמין מוצרים באיסוף עצמי ביום למחרת ההזמנה בעלות של 10 שקל ובכל הזמנה על סך יותר מ-100 שקל הכנת המשלוח תהיה ללא עלות.

גם אם האתר אמור להפוך את הקניה לנוחה יותר, נראה שיש לרשת סופר פארם עדיין מקום לשיפור בשירות שהיא מעניקה ללקוחותיה המקוונים. כמו כן, הקנייה באתר משתלמת רק בסכומים שמעל 300 שקל, אחרת המשלוח מייקר את הקניה, מה גם שהאיסוף העצמי כרוך בתשלום.

מרשת סופר פארם נמסר בתגובה: "שירות סופר-פארם אונליין עדיין נמצא בשלב הרצה ואנו פועלים כל העת לשפרו על מנת להעניק ללקוחותינו חוויה איכותית ומשתלמת גם בחנות המקוונת. נשוחח עם הלקוחות על מנת לתקן את התקלה ואת הרושם שנוצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully