וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שחקני פוקר העלימו הכנסות במיליוני שקלים

18.10.2017 / 12:33

רשות המסים והמשטרה עצרו תושב ראשון לציון בחשד שניהל משחקי פוקר ולא דיווח על מחזורי הימורים של מיליוני שקלים. דירקטור באקדמיה לפוקר חשוד כי העלים מאות אלפי שקלים

זוג מלכות במשחק פוקר. ShutterStock
זוג מלכות במשחק פוקר/ShutterStock

חטיבת החקירות ומשרדי החקירות במס הכנסה ברשות המסים חקרו בימים האחרונים גורמים בתחום ההימורים בכלל ולענף הפוקר בפרט. בשלב זה נחקרו מספר אנשים שלפי החשד לא דיווחו על הכנסות של מיליוני שקלים.

משרד חקירות מס הכנסה מרכז חקר את תושב תל אביב בן 24, בעל מניות ודירקטור באקדמיה הישראלית לפוקר. המשרד חשד כי המהמר לא דיווח על הכנסות שנתקבלו בגין השתתפותו בתחרויות פוקר ברחבי העולם. במסגרת החקירה נגדו, בוצע חיפוש בביתו ונתפסו מחשבים ומסמכים שיש להם קשר לחשדות הנחקרים.

מממצאי החקירה עד כה עלה כי בין השנים 2016-2012 לא דיווח שחקן הפוקר על הכנסות של כ-195 אלף דולר שהרוויח מתחרויות. כמו כן, מניתוח חשבונות הבנק שלו עלה כי בין השנים 2016-2010 הופקדו בהם כ-850 אלף שקל שמקורם במהמרים אחרים בגין פלטפורמת הימורים שהוא סיפק להם. השחקן שוחרר בערבות בבית משפט השלום בתל אביב.

במקביל ערכה יחידת יהלום ברשות המסים מבצע משולב עם המשטרה במסגרתו התבצעה פשיטה באתר בו מתקיימים משחקי מזל בהיקפים כספיים ניכרים. בעת הפשיטה נכחו במקום כ-150 איש. במבצע זו נעצר תושב ראשון לציון בן 35 בחשד כי מזה מספר שנים הוא מארגן משחקי מזל ומחזורי ההימורים שבניהולו נאמדים במיליוני שקלים. פעילות זו וההכנסות הנובעות ממנה לא דווחו לרשות המסים ובמקום זאת הוא דיווח כי הוא חסר הכנסה החל משנת 2014. מעצרו של ערבה הוארך בבית משפט השלום בראשון לציון עד ל-19 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully