וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומי קארד בחוץ: שופרסל תפעיל מועדון כרטיסי אשראי עם כאל

עירית אבישר

19.10.2017 / 14:58

מדובר באחד ממועדוני כרטיסי האשראי החוץ-בנקאיים הגדולים בשוק עם חצי מיליון לקוחות

שופרסל דיל. שי מכלוף
שופרסל/שי מכלוף

עכשיו זה רשמי: הסתיימה השותפות במועדון כרטיסי האשראי של שופרסל ולאומי קארד. שופרסל הודיעה היום (ה') כי חתמה עם חברת כרטיסי האשראי כאל לתפעול משותף של כרטיסי האשראי של החברה.

מועדון הכרטיסים של שופרסל ולאומי קארד נחשב לאחד הגדולים, אם לא הגדול ביותר בשוק כרטיסי האשראי החוץ-בנקאיים, כך שאובדנו מהווה מכה לא מבוטלת בעבור לאומי קארד, שכן מדובר במועדון המהווה נכס אסטרטגי בעבור.

נציין כ כרטיסי האשראי הקיימים של שופרסל עם לאומי קארד (כחצי מיליון כרטיסים) ימשיכו להיות מופעלים על-ידי לאומי קארד עד לפקיעתם.

יו"ר שופרסל, ישראל ברמן, ומנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן, מסרו כי "לאחר למעלה מ-10 שנות שיתוף-פעולה פורה בינינו ובין לאומי קארד, ולאחר שקיבלנו הצעות מצוינות מכל השחקנים בשוק, אשר כולן שיפרו מהותית את ההסכם הקיים - הוחלט להתקשר עם חברת כאל בשיתוף-פעולה, אשר אנו מאמינים שיהיה הנכון ביותר עבור שופרסל ולקוחותיה. אנו מודים ללאומי קארד על שיתוף-הפעולה המוצלח בשופרסל פיננסיים בשנים אלה".

כאמור, כרטיס האשראי המשותף של שופרסל ולאומי קארד נחשב לאחד מהכרטיסים החוץ-בנקאיים הגדולים בישראל. הרווח התפעולי של המועדון עמד אשתקד על 47 מיליון שקל, והוא מהווה כ10%-15% מהרווח התפעולי השנתי של החברה. הוא החל לפעול ב-2006, ונתח השוק שלו בתחום כרטיסי האשראי החוץ-בנקאיים עומד על כ-17%. בסיכום 2016 החזיקה שופרסל 505 אלף כרטיסים פעילים של המועדון, כאשר 22% מהמכירות ברשת שופרסל מתבצעים באמצעות כרטיס זה.

מלאומי קארד נמסר: "לאומי קארד בחרה שלא להסכים לתנאים העסקיים החדשים אותם הציבה שופרסל במהלך המשא-ומתן על הסכם שותפות חדש. נדגיש כי במהלך תקופה זו, לאומי קארד בחנה לעומק את האלטרנטיבות העומדות לרשותה. בכלל זאת, התעניינות של גופים גדולים ואסטרטגיים המבקשים לבנות מתווה לשותפות משמעותית וארוכת-טווח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully