וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטוף דוגארי תקף: "ניימאר פרובוקטור, חסר תועלת ובלתי נסבל"

חלוץ העבר של נבחרת צרפת נגד כוכב פריס סן ז'רמן: "הוא חושב שהוא משחק עם החברים שלו קטרגל. קשה ליהנות כשאתה משחק לצדו. זה לא השחקן שחשבנו שהוא יהיה כשהגיע לפה"

רויטרס

פריס סן ז'רמן אומנם נמנעה במחזור האחרון בליגה הצרפתית מהפסד ב"קלאסיק" אצל מארסיי, בזכות שער שוויון נפלא של אדינסון קבאני בבעיטה חופשית, ממש ברגע האחרון. אלא שאחרי ה-2:2 המרתק הזה, תשומת הלב שוב הלכה לעברו של ניימאר, שחולל עוד סערה.

הכוכב הברזילאי, שנרכש מברצלונה בקיץ תמורת 222 מיליון יורו, מייצר עד עכשיו לא מעט שערים ורגעי קסם, אבל גם לא מעט בלגן. מול מארסיי הוא כבש את הראשון של הפריזאים, אך בפיגור 2:1, קיבל שני צהובים מהירים (85 ו-87) והורחק.

שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר מורחק. רויטרס
ניימאר מורחק מול מארסיי/רויטרס

כריסטוף דוגארי, חלוץ העבר של נבחרת צרפת, ששיחק גם הוא בברצלונה עונה אחת (1997/98) תקף את ניימאר בתכנית הרדיו שלו בצרפת: "אני כועס מאוד, כי ניימאר נראה כאילו הוא חושב שהוא משחק עם החברים שלו קטרגל, ולא נמצא במשחק אמיתי. הוא כל הזמן מחפש פרובוקציות. הוא מטייל עם הכדור ומחכה ליריבים שלו על מחצית המגרש. הוא חסר תועלת לחלוטין. איפה ניימאר של הופעת הבכורה, שמסר בנגיעה הראשונה או השנייה בכדור, שרץ בלי כדור ויצר משחק מהיר?".

דוגארי לא נעצר שם: "הוא היה בלתי נסבל במשחק מול מארסיי. הוא לא עשה אף מהלך עם קורזאווה באגף. קשה ליהנות כשאתה משחק לצדו. זה לא השחקן שיכול לזכות בכדור הזהב, כמו שכולנו קיווינו שיהיה כשהגיע. הוא משחק כאילו הוא בחצר שלו ולא משתף את החברים. זה היה המשחק הכי גרוע שראיתי ממישהו. הוא מתנהל כאילו כבר הוביל את פריס סן ז'רמן לזכייה בכל התארים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully