וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הגיע להשקה החדשה של HOODIES?

רונית מטיאס

5.11.2017 / 11:55

דנה עזריאלי מספרת, דיוויד בידרמן משיק, מישל טאריד קובע מזוזה בעברית צחה, אילנה המבורגר מארחת. רכילות עסקית

על הסוס

אודי דהאן,דני איטליאנו, רן טוטנאור, ניר ברקת ומנור גינדי. רונן טופלברג,
אודי דהאן,דני איטליאנו, רן טוטנאור, ניר ברקת, מנור גינדי/רונן טופלברג

לכבוד יום הולדת 70 למותג רכבי פרארי הוביל דני איטליאנו, מנכ"ל אוטו איטליה-יבואנית פרארי בישראל, את מסע רכבי מועדון לאורכה של ישראל. המסע כלל את נמל חיפה, מנחת מצדה ומסלול המרוצים החדש בערד.

בפראריסטים: קובי שינפלד, בעל השליטה ביכין-זנלכל; איש העסקים רן טוטנאור, ההיי טקיסט ראובן זומר - בעל אוסף רכבי פרארי קלאסיות; דוד עיני, בעלים ויו"ר UMI, אבישי לוי, יו"ר אוטו איטליה ומנכ"ל אוויס; ד"ר אודי דהאן, מנכ"ל UBS Wealth Management; דודו פולטרוק, מבעלי רולטיים; רפי קלינה, מתווך האלפיון העליון.

חוגגים 50

אור שחר, יעקב שחר. אבנר קז, עוזי מור, דני שמעוני, מישל טריד. יח"צ,
אור שחר, יעקב שחר, אבנר קז, עוזי מור, דני שמעוני, מישל טאריד/יח"צ

דני שמעוני, מנכ"ל Hertz ישראל, אירח את מישל טאריד, נשיא הרץ אינטרנשיונל, שהגיע לישראל לאירוע 50 שנה לקבוצת "מאיר" ולחנוכת המטה החדש של החברה בחולון. המעבר למטה המשרדים החדש שהוקם בהשקעה של יותר מ- 8 מיליון שקלים ומתפרש על פני 1650 מ"ר, מתבצע על רקע הגדלת פעילות הרץ בישראל, כשלאחרונה חתמה גם על ייצוג ענקיות השכרת הרכב הבינלאומיות Dollar ו?Thrifty. לטקס קביעת המזוזה הגיעו גם יעקב שחר, מבעלי קבוצת "מאיר", בניו אור, עומר ורום שחר; אבנר קז ; ועוזי מור, יו"ר קבוצת מאיר, שצפו בשמעוני וטאריד קובעים את המזוזה על משקוף הכניסה. טאריד בירך בעברית "וצוונו לקבוע מזוזה", וסיפר על סיוריו בישראל כולל מרכז החדשנות לרכב שהקימו שחר וקז בת"א. טאריד ציין כי "היה מרתק לפגוש את האנשים והטכנולוגיה פורצת הדרך אותה הם מפתחים עבור תעשיית הרכב הבינ"ל" ואמר כי "כנראה שיצטרכו למצוא בדיחות אחרות בהקשר לישראל, מאחר וגמלים אין פה כבר המון שנים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

שיק בשוק

אלה אלקלעי חני שטרית בך דנה עזריאלי. שלומי יוסף,
אלה אלקלעי, חני שטרית בך, דנה עזריאלי/שלומי יוסף

בבורסה לניירות ערך בתל-אביב נערך אירוע "השיק של השוק" בנושא נדל"ן. דנה עזריאלי, יו"ר דירקטוריון קבוצת עזריאלי סיפרה את סיפור קבוצת הנדל"ן המניב הנסחרת כיום בשווי של כ-24 מיליארד שקל - מהקניון הראשון באיילון ועד היום. חני שטרית-בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית הבורסה לניירות ערך דיברה על השקעה בנדל"ן דרך השקעה בבורסה. אפרת טולקובסקי, מנכ"לית מכון גזית גלוב לחקר נדל"ן, דיברה על דיור בעידן האורבני-המגה-סיטיס. אלה אלקלעי, שותפה וסמנכ"לית פיתוח עסקי-IBI בית השקעות, דיברה על האופן בו כדאי לרתום מגמות שוק הנדל"ן להחלטות השקעה ואמרה שבהשקעות נדל"ן, כמו באליס בארץ הפלאות, ההחלטה באיזה דרך ללכת תלויה ביעד אליו אני רוצה להגיע.

יש כבוד

יאיר ואילנה המבורגר. אביב חופי
יאיר ואילנה המבורגר/אביב חופי

אילנה המבורגר, יו"ר אגודת ידידי עמותת אלין-בית נועם, ארחה בהיכל התרבות ערב התרמה לעמותה. העמותה דוגלת בכבוד האדם וצדק חברתי, תוך שימת דגש בתחום המוגבלות ומפעילה מגוון פרויקטים לסיוע בשיפור איכות חיי אנשים עם מוגבלות. ריקי גל ארחה את אביב גפן ומתי כספי.

אליעזר_ואסתי_אלקון. אביב חופי
אליעזר ואסתי אלקון/אביב חופי

במאזינים: יאיר המבורגר, רמי ויהודית נוסבאום, איקי בר-חיים, עדיה סוארי, יואב ונורית מנור, ישראל מקוב ובלה לוסטיג, יגאל אהובי וגלית גוטמן, נאוה ברק ושלום זינגר. בערב נאספו 1.5 מיליון שקל.

ציפי ופיני רובי. אביב חופי
ציפי ופיני רובין/אביב חופי

איזה יופי

רוני מיטל וניר קדוש. באמצעות וואווי P10,
רוני מיטל, ניר קדוש/באמצעות וואווי P10

רוני מיטל וניר קדוש השיקו בהשקעה של 3 מיליון שקל את FELLEZA - מיזם חדש, המציע לראשונה בישראל אתר קוסמטיקה ייחודי וחדשני בו ניתן לרכוש מוצרים של מותגי איפור וטיפוח בינלאומיים שלא ניתן להשיג בישראל. בין המותגים שניתן יהיה להשיג באתר: THE BALM , e.l.f , ARCANCIL , BUTTER LONDON , OUAI .

קדוש, מנכ"ל FELLEZA אמר כי רוב המותגים הנחשבים לא מגיעים כלל לישראל בעיקר בגלל רגולציה, ושוק האינטרנט בישראל לא האמין שיש דרישה גבוהה למוצרי קוסמטיקה, הלקוחות שרצו מבחר גדול יותר, חווית משתמש נוחה ומחירים הוגנים פנו לאתרים מחוץ לישראל והם כחברה אמריקנית, נמצאים על המשבצת הזאת, כשהפלטפרומה והשיווק בעברית. FELLEZA מציעה מגוון מוצרי טיפוח ואיפור ממותגים נחשבים המוצעים בפעם הראשונה לשוק הישראלי. בשלב ראשון הושקו כ-750 מוצרים והיעד בשנה הקרובה עומד על 2,000 מוצרים.

לחיי הסופה

אלעד חורש וג'סטין קוהן. מקור דני לוי,
אלעד חורש, ג'סטין קוהן/מקור דני לוי

תרימו כוס ליין "סופה" בציר 2013 של יקב תבור. מגזין היין הבינ"ל Wine Spectator, בחר בו בין 250 היינות הטובים בעולם ל-2017, שנה שלישית ברציפות באירוע השנתי Wine Spectator's New York Wine Experience.

אלעד חורש, מנהל שיווק היקב וג'סטין קוהן, מנהל הייצוא, הציגו את היין שזכה לשבחים מהייננים ומבעלי היקבים מובילים וקבעו פגישות עם בכירים בענף היין האמריקני שהוזמנו לביקור בייקב לקראת חדירה לשוק בארה"ב.

הקפסולה

דיוויד בידרמן, אירנה זימנקוב-נדב, מירב מילר. באמצאות וואווי P10,
יפעת ויצמן, דיוויד בידרמן, מירב מילר/באמצאות וואווי P10

דיוויד בידרמן, מנכ"ל טימברלנד ישראל ערך ארוחת בוקר לרגל השקת קולקציית החורף ברשת והציג את החידושים האופנתיים והטכנולוגיים בבגדים ובנעליים. אירנה זימנקוב-נדב, מנהלת מותג נאוטיקה, הציגה קולקציית קפסולה חדשה של הראפר האמריקני ליל' יאכטי, שמושקת בעולם ובישראל בשיתוף נאוטיקה, המחזקת את מורשת המותג יאכטי, בשיתוף צוות מעצבי נאוטיקה.

במאזינים: אייל ישראלי, מנכ"ל SBN ויפעת ויצמן, מנהלת שיווק טימברלנד ונאוטיקה.

הכי בייסיק

ציפי רפאלי, אורן בר גיל און רפאלי. גבע טלמור,
ציפי רפאלי, אורן בר גיל, און רפאלי/גבע טלמור

רשת אופנת הבייסיק HOODIES, השיקה ב"אנגלו ונינה" ביפו, את קולקציית חורף 2017/18. המוזמנים נהנו מארוחת בוקר ותצוגת אופנה בחללי המקום. את התצוגה סגר און רפאלי, הפרזנטור החדש לצד אחותו בר שנעדרה בשל חופשת לידה.

אורן חורב ואון רפאלי. גבע טלמור,
אורן חורב, און רפאלי/גבע טלמור

באופנתיים: אורן בר-גיל, סמנכ''ל שיווק קבוצת HOODIES ; אורן חורב, משנה למנכ"לHOODIES ; טל כדורי, מנהלת שיווק קבוצת HOODIES; מירי אמקיאס, מנהלת השיווק שהפיקה את האירוע; קארין שוק המעצבת הראשית.

הטופ של הטופ

לי לוי, הילה רהב, אירה סימנוב. באמצעות וואווי P10,
לי לוי, הילה רהב, אירה סימנוב/באמצעות וואווי P10

אפי רוזנהויז, יו"ר גולף, הצטרף ללרי זקוטו, מנהל פעילות TOPSHOP ישראל; צליל שחורי, מנהלת המותג; ורונה בן-דור, מנהלת השיווק, שהשיקו בחנות הדגל של המותג בקניון אביב את קולקציית סתיו-חורף 2017-2018 של המותג האנגלי TOPSHOP . אחרי ארוחת הבוקר, האזין לשחורי שהציגה את הטרנדים הבולטים לעונה ואת הפנים החדשות - הכוכבות העולות בירג'יט קוס ולואיסנה גונזלס ורץ להמשך יומו.

צליל שחורי , רונה בן דוד , לארי זקוטו, ליאור מקמל. רונית מטיאס,
צליל שחורי , רונה בן דוד , לארי זקוטו, ליאור מקמל/רונית מטיאס

הכוח לקוחלי

רונן קוחלי וצחי מרקור. אור גפן,
רונן קוחלי, צחי מרקור/אור גפן

רונן קוחלי חגג יום הולדת במסעדת-Frame chef & Sushibar של דודי אליהו ויוסי רון.

בחוגגים: בן ינובר, מנכ"ל מלון דן ירושלים, הסוכנים שי אביטל ורוברטו בן- שושן, עו"ד דפנה שחר, האדריכל אמיר שלח.

יוסי רון רונן קוחלי דודי אליהו. אור גפן,
יוסי רו,ן רונן קוחלי, דודי אליהו/אור גפן

הפרזנטורית

דליה מזור, רובי פורת שובל, רונית תירוש, רונית רפאל ליאת אשורי. מקור שלמור,
דליה מזור, רובי פורת שובל, רונית תירוש, רונית רפאל ליאת אשורי/מקור שלמור

בארוחת בוקר ב"לורנס" ביפו, הוכרזה רונית תירוש, מנכ"לית משרד החינוך לשעבר, כפרזנטורית החדשה של רשת ''רונית רפאל מדע היופי''. רפאל אמרה שתירוש מייצגת את ערכי המותג, נשיות, עוצמה ויופי.

רצים רחוק

יובל בראון יונה יהב חמדה בראון. מקור ניצן כהן,
יובל בראון, יונה יהב, חמדה בראון/מקור ניצן כהן

יובל וחמדה בראון, בעלי מותג Saucony ישראל, הובילו בהשקעה של כ-250 אלף שקל את חצי מרתון סאקוני חיפה ה-20 עם ראש עירית חיפה יונה יהב וסחפו למעלה מ-15 אלף רצים מקצועיים.

מרוץ המדרגות

האקי דוקו וניסים חביב. לנס הפקות,
האקי דוקו, ניסים חביב/לנס הפקות

ניסים חביב, מנכ"ל מגדלי עזריאלי; יובל ברונשטיין, מנכ"ל הקבוצה; וגדעון אברמי, ראש תחום משרדים, השתתפו במרוץ המדרגות של עזריאלי שהחל בקומת החניון והסתיים בגג המגדל העגול.

בקטנה

+ יונתן וגולן תשבי, בעלי יקב תשבי, ערכו אירוע לסיום עונת הבציר ובקבוק יינות חדשים. בגסטרונומיה: יינות מהסדרה החדשה ומטעמי BBQ - ממשאית אוכל שהובאה מניו-יורק בה הכינו בשרים ועופות מעושנים ומנות של גונטר בידרמן, שף המסעדה, ובאומנותית עינת שרוף בשירי ארץ-ישראל.

+ עורכי הדין ממשרד גדעון פישר המירו את הגלימות באפודי מגן ויצאו ליום גיבוש שכלל תחרות "לייזר טאג", ארוחת צהריים תאילנדית שהכינו בעצמם במסגרת תחרות "קרב סכינים", וטעימת יינן ביקב מורד.

+ דיוויד קוורי, שגריר בריטניה בישראל ארח את אירוע הענקת "אות הזהב" 2017, עו"ד אמיר עמר - מייסד וראש משרד עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ', ויו"ר ארגון "האות הבינלאומי לנוער ולצעירים" - ארגון שייסד הדוכס מאדינבורו ועוסק בפיתוח אישי והעצמת בני-נוער, התייחס בדבריו לנאום השבטים של ריבלין ואמר כי היטיב לתאר את המצב המורכב בחברה ואת האתגרים הגדולים שעלינו לקחת כחברה כדי להביא לשינוי למען ילדינו ונכדינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully