וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחליף הבריא לביסלי המוכר? חטיף חדש עם 40% פחות נתרן

6.11.2017 / 13:24

חטיפי "קראנצ'וס" מזכירים את המוצר של אסם, אך לטענת היצרנית, חברת שסטוביץ', עומדים בדרישות רפורמת הבריאות וכוללים ערכי שומן רווי ונתרן מהנמוכים בשוק החטיפים

ביסלי קראנצ'וס. יח"צ,
לטענת היצרן, החטיפים כוללים את ערכי השומן הרווי והנתרן הנמוכים ביותר בשוק החטיפים. חטיפי "קראנצ'וס"/יח"צ

התחליף הבריא לביסלי המוכר? על רקע רפורמת הבריאות המדשדשת שמקדם מזה שנה משרד הבריאות - שמטרתה להפחית צריכה של נתרן, סוכר ושומן רווי - הושקה היום (שני) סדרת חטיפים חדשה, שלטענת היצרן אמורה להיות בריאה יותר מהמתחרים המובילים.

מדובר בחטיפי "קראנצ'וס" של חברת שסטוביץ', יבואנית ויצרנית מזון ומוצרי צריכה, שמזכירים את חטיפי "ביסלי" המוכרים של אסם. לדברי היצרן, החטיפים עומדים בדרישות משרד הבריאות לשנת 2020 במסגרת הרפורמה, ובעלי ערכי שומן רווי ונתרן הנמוכים ביותר בשוק החטיפים: 40% פחות נתרן ו- 60% פחות שומן רווי, בהשוואה לחטיף החיטה המוביל בשוק.

מבדיקת וואלה! עסקים עולה כי הערכים התזונתיים של החטיפים החדשים ל-100 גרם עומדים על 390-399 גרם לנתרן; 22-26 גרם סך שומנים; 2.8-3 גרם חומצות שומן רוויות; פחות מ-0.5 גרם חומצות שומן טראנס; ופחות מ-2.5 כולסטרול.

במהלך שנת 2018 צפויה לצאת לדרך חובת סימון של ערכי נתרן, סוכר ושומן רווי על גבי מוצרי צריכה. מוצרים שלא יעמדו בדרישות של משרד הבריאות, ותהיה בהם חריגה בכמות הרכיבים הלא בריאים, יקבלו סימון אדום.

חברת שסטוביץ' תשקיע במהלך השקת חטיפי "קראנצ'וס" כ-5 מיליון שקל, והחטיפים יגיעו באריזות קטנות של 70 גרם, עם מחיר מומלץ צרכן של כ-3.90 שקלים ליחידה.

ביסלי קראנצ'וס ברביקיו. יח"צ,
חטיפי "קראנצ'וס"/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully