וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מכרו קרקעות במאות מיליונים והעלימו מסים

6.11.2017 / 14:55

3 החשודים - איש עסקים, עורכת דין ויזם - ביצעו עבירות מס בהיקף של 280 מיליון שקל ב-6 השנים האחרונות, לאחר שרכשו קרקעות ביהודה ושומרון בכסות של חברות זרות בפנמה

אישה עם אזיקים 22 ביוני 2017. AP
אזיקים/AP

בית משפט השלום בירושלים הורה היום (שני) על מעצרו ושחרורו בתנאים מגבילים של חשוד בעבירות מס בהיקף של עשרות מיליוני שקלים, הקשורות למכירה ושיווק קרקעות ביהודה ושומרון.

יחד עם החשוד נעצרו ושוחררו בערבות עוד שניים, החשודים כי סייעו לחשוד בביצוע העבירות. החקירה בעניינים של השלושה התבצעה על ידי יחידת חקירות מכס ומע"מ ירושלים בשיתוף יחידת הביקורת במשרד מע"מ רמלה.

על פי בקשת המעצר, תושב ההתנחלות נחלים בן 63 רכש, על פי החשד, קרקעות ביהודה ושומרון בכסות של חברות זרות, על מנת להתחמק מתשלומי מסים בגובה עשרות מיליוני שקלים. זאת בעוד שהניהול והשליטה של החברות התבצע מישראל.

הקרקעות, הסמוכות למודיעין עילית, נמכרו לקבוצות רכישה. החשוד, באמצעות החברות "בלו הרבור" ו"רלטור" הרשומות בפנמה, לא דיווח למע"מ על עסקאות מכירת מקרקעין בהיקף של כ-280 מיליון שקל בין השנים 2017-2011.

תושבת שוהם בת 48 נעצרה ושוחררה בערבות בחשד כי סייעה לחשוד מנחלים ולאחרים בנוגע להתחמקות ממסים בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים. החשודה היא עורכת דין אשר על פי החשד שימשה כזרוע של החשוד הראשי לביצוע פעולותיו העברייניות אל מול הרשויות והלקוחות.

כמו כן, נעצר ושוחרר בערבות תושב פתח תקווה בן 54 המשמש כמנהל חברת "ניהול דיור", אשר חשודה בסיוע לחשוד הראשי לשווק ולמכור את הקרקעות ביהודה ושומרון, ובכך סייע לו להתחמק מתשלום מסים בהיקף של עשרות מיליוני שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully