וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל אל על, דוד מימון, התפטר מתפקידו

7.11.2017 / 17:45

מימון הודיע לדירקטוריון החברה על החלטתו לסיים את תפקידו, לאחר כהונה של כ-4 שנים בתפקיד המנכ"ל וכ-12.5 שנים בהן הועסק בחברה בתפקידים שונים

דוד מימון. סיון פרג,
מנכ"ל אל על הפורש, דוד מימון/סיון פרג

מנכ"ל אל על, דוד מימון, הודיע הערב (שלישי) לדירקטוריון החברה על החלטתו לסיים את תפקידו, לאחר כהונה של כ-4 שנים בתפקיד המנכ"ל וכ-12.5 שנים בהן הועסק בחברה בתפקידים שונים. הוא ימשיך לשמש מנכ"ל עד למציאת מחליף ובסיום הליך חפיפה.

מימון היה מעורב, בין היתר, בתוכנית ההצטיידות של אל על ב-16 מטוסי בואינג 787 דרימליינר; השקת כרטיס האשראי Fly Card; השקת קווי תעופה חדשים לבוסטון ומיאמי, כמו גם הרחבת רשת הנתיבים באירופה; רכישת חברת ישראייר על ידי חברת סאן דור, אשר ממתינה לאישור רשות הגבלים עסקיים; כניסת מניית החברה למדד ת"א 125; התקנת אינטרנט במטוסים; ואף חתימה על הסכם עבודה קיבוצי ועל הסכמי התייעלות.

במכתבו לדירקטוריון החברה,ציין מימון: "זכיתי להיות חלק מארגון מיוחד ויוצא דופן, בעל משמעות אדירה בישראל ובעולם כולו. אני מבקש להודות לכם, חברי הדירקטוריון, על התמיכה המתמדת במשך תקופת כהונתי, אשר בזכות שיתוף הפעולה ההדוק והמקצועי עמכם זכינו להוביל את אל על להישגים ראויים ולהתמודדות עם האתגרים העומדים בפניה".

לעובדים כתב: "במשך שנות עבודתי בחברה, זכיתי לעבוד עם אנשים רבים בחברה במיוחד במהלך תפקידי השונים בתחומי השירות, המכירות, המסחר וכמובן במשך שנות כהונתי כמנכ"ל החברה. העבודה היומיומית הקשה והמקצועית של כל אחת ואחד מעובדי אל על, בארץ וברחבי העולם, הם בסיס איתן להמשך שגשוגה של חברת אל על".

אלי דפס, יו"ר הדירקטוריון, אמר כי "למימון זכויות רבות בחברת אל על. הוא העלה על נס את תרומתו להתמודדותה של החברה בזירה התחרותית המאתגרת, ולביסוס עתידה של החברה - תוך ראייה אסטרטגית ארוכת טווח, לרבות השקעה בתשתיות אשר תסייע לאל על בעתיד; ובמיוחד הובלת תכנית ההצטיידות ותכניות מועדון הנוסע המתמיד וכרטיס האשראי Fly Card".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully