וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: טופ גיק עם ההמלצות לגאדג'טים שחובה לקנות ביום הרווקים

11.11.2017 / 14:00

רמקול בלוטוס, אוזניות, כרטיסי מסך או סמארטפון: אולפן וואלה! NEWS מארח את נימרוד אלדאה, מומחה גאדג'טים, שדג לנו ברשת מבצעים והגיע כדי לייעץ לנו מה לקנות ואיפה. צפו

ShutterStock

מדובר במאות אלפי פריטים בעשרות אתרים שנמכרים בהנחה וברגע שתתחילו לגלוש, לא תמצאו את דרככם החוצה. כן, יום הרווקים הסיני שנחגג היום הוא חג הקניות האולטימבטי ברשת והשפע אדיר. זה הזמן להתפנק בגאדג'טים שאנחנו צריכים, או שתמיד רצינו, או שתמיד פנטזנו עליהם - וכן, אתם לגמרי צריכים את רובוט הכלב שגם מנקה את הרצפה וגם הופך דפים בספר.

אגב, בתוך כל חגיגת הקניות הזו אפשר לקבל בחזרה חלק מהכסף. שימו לב, ישנם אתרים שמציעים החזרים כספיים בשווי כמה אחוזים מערך הרכישה ושווה לבדוק אילו אתרים מאפשרים קבלת החזר שכזה. בלאומי קארד למשל, מאפשרים לכם להשתמש בשירות Pay-Back. בוחרים אתר מהרשימה, קונים וצוברים החזר כספי בכל קנייה לכרטיס האשראי. אז אל תשכחו לבדוק החזר כספי באמצעות שירות Pay-Back. בוחרים אתר מהרשימה, קונים וצוברים החזר כספי בכל קנייה לכרטיס האשראי.

אז איזה גאדג'טים כדאי לקנות ברשת ביום חג הקניות שהמציא אתר עלי אקספרס? אירחנו באולפן וואלה! NEWS את נימרוד אלדאה, מומחה גאדג'טים שדג לנו ברשת מבצעים והגיע כדי לייעץ לנו מה לקנות ואיפה. צפו.

וואלה! NEWS בשיתוף לאומי קארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully