וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צומת ספרים תמכור חבילות סלולר של וואלה! mobile

12.11.2017 / 15:01

כרטיסי סים של וואלה! mobile יימכרו בסניפי צומת ספרים במחיר מוזל של 6 שקלים בלבד. למצטרפים לוואלה! mobile בסניפי הרשת יוצע מבצע מיוחד של 50 שקל מתנה לקנייה ברשת ו-10GB נוספים

צומת ספרים. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
כרטיסי סים של וואלה! mobile יימכרו בסניפי צומת ספרים/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

רשת צומת ספרים נכנסת לשוק הסלולר ותחל למכור בחנויות הרשת את חבילות הסלולר של וואלה! Mobile. לרגל ההשקה תציע וואלה! Mobile מבצע מיוחד למצטרפים החדשים בסניפי הרשת - 50 שקל מתנה לקנייה בסניפי צומת ספרים וגם 10GB נוספים לגלישה למשך שנה.

צומת ספרים תמכור בסניפיה כרטיסי סים של וואלה! mobile במחיר מוזל של 6 שקלים בלבד והלקוח יוכל להצטרף לאחד מהמסלולים של וואלה! mobile הקיימים באתר - כולל מסלול ב-29.90 שקל לחודש למנוי, למצרפים 2 מנויים ויותר עם 20GB גלישה, ושיחות והודעות ללא הגבלה לכל מנוי למשך שנתיים.

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!, אמר כי "וואלה! mobile ממשיכה גם השנה במגמת הצמיחה. החיבור בין צומת ספרים לוואלה! mobile מדגיש את מעמדה של וואלה! mobile כשחקנית דומיננטית בשוק הסלולר".

אבי שומר מנכ"ל צומת ספרים אמר כי "בצומת ספרים אנו מאמינים בתפיסת הלקוח במרכז. כפי שהנגשנו את שוק הספרים, התרבות והפנאי בישראל, אנו מאמינים גם בחיבור לשוק הסלולר ותרומתו בנושא. השילוב שבין עולם הספר לעולם הסלולר הוא בלתי נמנע ואנו שמחים על החיבור לוואלה! mobile".

וואלה! mobile מתארחת על רשת פלאפון ולקוחותיה נהנים מרשת דור 4X4 המהירה בישראל. צומת ספרים מונה כ-100 סניפים בפרישה ארצית ומבקרים בה אלפי לקוחות בחודש.

עוד בעסקים

גלגולה של רפורמה: מה קרה ל"רפורמת הקולגייט"?

לכתבה המלאה

המבצע בתוקף בסניפי צומת ספרים. ההצטרפות באתר וואלה! mobile ובכפוף לתנאי התכנית. לקוח קיים - בתשלום דמי מעבר 49 שקל למנוי. לאחר שנתיים, 99 שקל לחודש למנוי.

הטבת 50 שקל - ברכישת כרטיס סים בצומת ספרים ובהצטרפות לתכנית בניוד/מנוי חדש וקבלת קוד הטבה למכשיר. ההטבה לא תינתן על עיתונים, מגזינים ומועדון לקוחות, בכפוף לתקנון

למציאת הסניף הקרוב אליכם לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully