וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינוק חד ברווחי בנק דיסקונט ברבעון השלישי: 313 מיליון שקל

הלל קורן

15.11.2017 / 8:19

ההכנסות רשמו עלייה של 9.9% ל-2.107 מיליארד שקל, מהם 1.207 מיליארד שקל בהכנסות ריבית. התשואה להון רשמה עלייה בשנה האחרונה והגיעה ל-8.6% בסוף הרבעון החולף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בנק דיסקונט/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנק דיסקונט מסכם הבוקר (רביעי) את הרבעון השלישי של השנה, עם זינוק ברווח הנקי ל-313 מיליון שקל, לעומת 188 מיליון שקל רווח ברבעון השלישי אשתקד. התשואה להון הגיעה ל-8.6% בסוף הרבעון החולף, לעומת 5.5% ברבעון המקביל ב-2016.

ההכנסות רשמו עלייה של 9.9% ל-2.107 מיליארד שקל, מהם 1.207 מיליארד שקל בהכנסות ריבית.

ועוד נתונים: סך האשראי לציבור בסוף הרבעון עמד על 148.94 מיליארד שקל, עלייה של 6.9% לעומת סוף הרבעון המקביל אשתקד, בעוד פקדונות הציבור רשמו עלייה ל-173.35 מיליארד שקל.

המנכ"לית לילך אשר טופילסקי ציינה עם פרסום הדוחות כי "חברות הבת ממשיכות לצמוח ולהציג תרומה משמעותית לשורת הרווח, תוך מיקוד בפעילות הליבה והתאמה להתפתחויות במערכת הפיננסית בישראל. בתוך כך, חברת כאל, חתמה לאחרונה על הסכמים חדשים, שיאפשרו לה להמשיך במגמת הצמיחה ולבסס את מעמדה התחרותי בשוק כרטיסי האשראי. דיסקונט קפיטל ממשיכה להציג תוצאות גבוהות, שהושפעו בעיקר מהבשלה של השקעות ומהתפתחות עקבית בפעילות החיתום.

"בימים אלה, אנו מגבשים את תוכנית העבודה לשנה הקרובה, אשר תתמקד בפיתוח והטמעה של כלים ושירותים שמטרתם להביא לשדרוג נוסף בחווית השירות, בדגש על שיפור הזמינות וניהול הקשר עם הלקוחות שלנו, במגוון הערוצים. לצד זה, נמשיך ונפתח שרותים בנקאיים חדשניים, בשיתוף פעולה עם חברות פינטק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully