וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטל הסכם הרישיון של המשביר עם מותג הספורט "אינטרספורט"

16.11.2017 / 12:37

אכזבה לחובבי הספורט: אחרי שבחודש מרץ האחרון הכריזה קבוצת המשביר לצרכן על הסכם זכיינות בלעדי עם חברת הענק, המחזיקה באלפי חנויות ברחבי העולם, הודיעה המשביר לבורסה לני"ע כי ההסכם בוטל לאור "אי הסכמות על לוחות הזמנים והפעילות בישראל"

חנות אינטרספורט. ShutterStock
חנות אינטרספורט/ShutterStock

קבוצת המשביר לצרכן, בבעלות רמי שביט, הודיעה היום (חמישי) לבורסה לניירות ערך על ביטול הסכם הרישיון עם קמעונאית הספורט "אינטרספורט" בישראל. בהודעה נכתב כי "ההסכם בוטל לאור אי הסכמות בין הצדדים בקשר עם לוחות הזמנים והפעילות המתוכננים בישראל. הצדדים מנהלים משא ומתן בדבר אופן ותנאי סיום ההסכם".

במשביר הוסיפו בהודעה כי על אף ביטול ההסכם, "החברה ממשיכה לראות במחלקות הספורט מנוע צמיחה משמעותי של קבוצת המשביר בכלל והמשביר בתי כלבו (החברה-הבת) בפרט, והיא ממשיכה לפעול ולהשקיע במחלקות הספורט באמצעות מותגים קיימים הנמכרים בהן, כדוגמת under armor, נייקי, אדידס, ניו באלאנס, פומה וקבוצת MGS ועוד, וכן הבאת מותגים בינלאומיים נוספים אשר יביאו לחיזוק משמעותי לתחום הספורט בקבוצת המשביר, וכחלק בלתי נפרד מקמעונאות הספורט הגדלה ומתפתחת בישראל".

נזכיר כי במרץ השנה הודיעה המשביר לצרכן כי חתמה על הסכם זכיינות בלעדי בישראל עם חברת הספורט, שמחזיקה בכ-5,400 חנויות בכ-43 מדינות בעולם, כשהשטח של כל אחת מהן הוא 500-1,000 מ"ר. המחזור השנתי של החברה מגיע ל-11 מיליארד אירו.

הקבוצה תכננה להקים ב-2018 כ-5 חנויות "Stand Alone" של אינטרספורט בשטח של כ-1,000 מ"ר כל אחת, וכן תוכנן כי מחלקות הספורט ברשת בכ-30 סניפים יותאמו לסטנדרטים של אינטרספורט הבינלאומית במתכונת"Shop in Shop". תקופת ההסכם של המשביר לצרכן עם חברת אינטרספורט הייתה אמורה להיות 10 שנים מיום חתימתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully