וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים בונות לגובה: מי הגיע לכנס מהנדסי התשתיות והבנייה בת"א?

רונית מטיאס

19.11.2017 / 12:26

בורסת היהלומים חוגגת 80, רינה ואילן שביט מחתנים את הבת, במלאנוקס צוחקים, אריה ויסמן משיק, מישי קמר מארח. רכילות עסקית

הכוח הנשי

ענת בירן, קרן כהן בלחרסקי, אלה בן נון, אלונה בר און דניאלה פז ארד. רמי חכם,
ענת בירן, קרן כהן בלחרסקי, אלה בן נון, אלונה בר און ודניאלה פז ארד/רמי חכם

במרכז הירידים בת"א, התקיים הכנס העשירי לבנייה ולתשתיות של איגוד המהנדסים בשיתוף הארגון העולמי לבניה לגובה (ctbuh). מיכל קרסני, מנכ"לית האיגוד, ציינה כי בשנה האחרונה התמנו באיגוד 3 נשים למשרות בכירות, הישג משמעותי עבור ענף הנחשב גברי. אלונה בר-און, יו"ר קרן בית וגג, הובילה פאנל בנושא ניהול סיכונים וסיכויים בהתחדשות עירונית.

80 ליהלומים

יורם דבש ומשה כחלון. אלעד גוטמן,
יורם דבש ומשה כחלון/אלעד גוטמן

בורסת היהלומים הישראלית חגגה 80 להיווסדה בהיכל התרבות בתל אביב. בתוכנית: קוקטייל, ברכה מוקלטת של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שאמר כי כלכלת ישראל עולה וצומחת ב-9 השנים האחרונות ולענף היהלומים חלק גדול בכך, מסכת בהנחיית מוני מושונוב שסקרה את 80 שנות פעילות בורסת היהלומים, ולקינוח הופעה של ריטה כולל עיבוד מיוחד ל"יהלומים לנצח".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אלי ואורנית אבידר, ענבל ודר איציק קרי. אלעד גוטמן,
אלי ואורנית אבידר, ענבל וד"ר איציק קרייס/אלעד גוטמן

בחוגגים: קובי קורן, נשיא התאחדות תעשייני היהלומים; שמואל שניצר, יו"ר מכון היהלומים; יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים; שר הבריאות יעקב ליצמן; יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני.

כוכב שביט

דני בראון וסיגל פישר. באמצעות וואווי P10,
דני בראון וסיגל פישר/באמצעות וואווי P10

רינה ועו"ד אילן שביט השיאו את בתם רביד לבחיר לבה אילן נאור בחתונה הפוכה באולמי "שבע" בתל אביב. האירוע החל בארוחת ערב של השף עומר מילר, המשיך בחופה, והסתיים במסיבת ריקודים והופעה של טריפונס.

אבי פרידמן, רינה שביט, נירה פרידמן. באמצעות וואווי P10,
אבי פרידמן, רינה שביט ונירה פרידמן/באמצעות וואווי P10

בחוגגים: דליה ומשה ממרוד, מבעלי תדיראן; אווה ויעקב קמחי, מבעלי קמחי תאורה; אבי איינשטיין וישראלה שטיר, מבעלי קבוצת שטיר; ד"ר רוני אמיד ועו"ד ברוריה לקנר; רינה ואבי פרידמן, מנכ"ל יונייטד איירליינס.

רינה, אילן ורביד שביט, אילן נאור. באדיבות איציק בירן,
רינה, אילן ורביד שביט ואילן נאור/באדיבות איציק בירן
מכבי ומטי קרסו. רונית מטיאס,
מכבי ומטי קרסו/רונית מטיאס

ד"ש לפלטינום

צבי סטפק וליאור הדר. מקור: ארד תקשורת,
צבי סטפק וליאור הדר/מקור: ארד תקשורת

צבי סטפק, מבעלי בית ההשקעות מיטב דש, ערך ב"סטוקו" כנס ללקוחות הפלטינום ששמעו על האתגרים הצפויים בניהול השקעות בשנה הקרובה וקבלו המלצות והערכות להתנהלות בהשקעות בסביבת הריבית הנמוכה ואי ודאות גדולה בשווקים. עמית סגל, הפרשן הפוליטי, דיבר על פוליטיקה בעידן הפייסבוק.

במאזינים: אילן רביב, מנכ"ל בית ההשקעות; איתן רותם, מנכ"ל חברת ניהול התיקים; ליאור הדר, מנהל מחלקת לקוחות הפלטינום; אסף עזרא, סמנכ"ל השיווק; עומר בן-יהודה, מנהל תחום פיננסים בחטיבת הלקוחות.

טכנולוגיים

איל וולדמן וג'ף דנהאם. מקור גלאי,
איל וולדמן וג'ף דנהאם/מקור גלאי

במלון 'שרתון' שבדנוור קולרדו, ארה"ב, התקיים האירוע השנתי של מלאנוקס טכנולוגיות. איל וולדמן, נשיא, מנכ"ל ומייסד מלאנוקס, הציג את הטכנולוגיות והמוצרים החדשים של החברה במצגת וידיאו-ארט. לאחר מכן נערכה הופעה של הקומיקאי והסטנדאפיסט האמריקני ג'ף דנהאם. האירוע התקיים לצד כנס 17SC - מהכנסים המוערכים בעולם הטכנולוגי.

הקרן של תמיר

מיכאלה ברקו, יפעת הלל, אורית פוקס, זיו ביילין. רונית מטיאס,
מיכאלה ברקו, יפעת הלל, אורית פוקס וזיו ביילין/רונית מטיאס

חמדה קורניק, בעלת חברה לארגון מידע בסביבת עבודה, ארחה בביתה את תמיר גילת, יו"ר הקרן לחקר הסרטן. את גילת הכירה קורניק כשארגנה לו את המשרד. כששמעה את הסיפור העומד מאחורי הקרן וחשיבות התרומה למחקר, הזמינה את חברותיה לערב מרתק במהלכו גילת סיפר את סיפורו האישי ואיך הקרן עזרה לו. גילת אמר כי הוא אינו מבקש תרומות, רק עזרה בהפצת חשיבות הקרן.

קארן גילרמן, אילנית באומן, תמיר גילת, חדחוה קורמיק. רונית מטיאס,
קארן גילרמן, אילנית באומן, תמיר גילת וחדוה קורמיק/רונית מטיאס

מיסוני בכיכר

רונית אבנר, בני מורן. מקור כלנית סגל,
רונית אבנר ובני מורן/מקור כלנית סגל

חברת RENBY יבואנית MISSONI HOME ובוטיק AMOR , יבואני אופנת MISSONI, השיקו את מותג הליקרDISARONNO המיוצר במהדורה מוגבלת בחתימת בית האופנה האיטלקי ISARONIWEARSMISSONI ומיובא לישראל ע"י חברת הכרם. האירוע נערך בשתי החנויות בכיכר המדינה, כשמכונית ממותגת הסיעה את המוזמנים בין החנויות.

לי ותמי אלון, דנה ליה  בר דיין. רונית מטיאס,
לי ותמי אלון, דנה, ליה ובר דיין/רונית מטיאס
סולנג הנדלר ודליה טופל. רונית מטיאס,
סולנג הנדלר ודליה טופל/רונית מטיאס

בדיוק

ארז כהן. רונית מטיאס,
ארז כהן וגיל שני/רונית מטיאס

ארז כהן מנכ"ל ובעלים דיוק אופטיקס השיק את קולקציות 2018 במשרדי החברה החדשים והמעוצבים בראשון לציון. המוזמנים סיירו בין המותגים אותם מייבאת החברה, ביניהם - Kreuzberg Kinder Berlin מותג שהולך לכבוש את הקיץ הקרוב. כהן אמר כי מדובר בפרויקט חדשני המשלב שיתוף פעולה בין 3 מדינות: גרמניה, ישראל ואיטליה, וכמי שמביאים מידי עונה את המותגים החדשניים והאופנתיים ביותר הוא בטוח שהמשקפיים יהפכו לפופולריים בקרב הישראלים בקיץ הקרוב.

סימני דרך

תמר שוורץ, אודליה פרידמן ומוטי רייפ. עידו איזאק,
תמר שוורץ, אודליה פרידמן ומוטי רייפ/עידו איזאק

תמר שוורץ, מנכ"לית עמותת רוח נשית ומוטי רייפ, נשיא אגודת הידידות, ערכו בתיאטרון הבימה ערב התרמה לעמותת בסימן חודש המאבק באלימות נגד נשים. המוזמנים נהנו מקוקטייל של "ארקפה", והמחזמר "סימני דרך" המבוסס על שירי נעמי שמר. הכנסות הערב ל"רוח נשית" - המקדמת עצמאות כלכלית של נשים נפגעות אלימות.

אמנון דיק ישראלה שטיר. באמצעות וואווי P10,
אמנון דיק וישראלה שטיר/באמצעות וואווי P10
רני והילה רהב, אלינור קופלר. באמצעות וואווי P10,
רני והילה רהב, אלינור קופלר/באמצעות וואווי P10

יום הולדת במילכוד

אורלי מנע, ורד גרינבוים, , איילת נחמיאס, חמדה קורניק, זיו ביילין, ליטל קלמנסון. באמצעות וואווי P10,
אורלי מנע, ורד גרינבוים, איילת נחמיאס, חמדה קורניק, זיו ביילין וליטל קלמנסון/באמצעות וואווי P10

עו"ד זיו ביילין, מחברת הספר "סוכנת במילכוד", חגגה יום הולדת בביתה שבשכונת המשתלה בפורום אינטימי שכלל את ורד גרינבוים, מנכ"לית אגודת ידידי תה"ש; רות שטרית; לימור ונתי אלאלוף, קונסול כבוד של קוסטה ריקה; ורד רמון; ענת לב-אדלר.

מנפצות מיתוסים

אסנת צימרמן, ראלי סמית אורית מור סיניבר. מקור: ראלי סמית,
אסנת צימרמן, ראלי סמית ואורית מור סיניבר/מקור: ראלי סמית

בסוף השבוע נפתחה "חפץ" - תערוכה קבוצתית העוסקת בנושא "מגדר, וכיצד הוא מגדיר אותי", במנעד שבין חפצים והחפצה. התערוכה נפתחה במסגרת שבוע האיור ובשיתוף קרן רוטשילד ואיגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית בישראל. 30 יוצרים מתחומים שונים, יצרו במשותף במעין חממה את פרשנותם למונחים "חפץ" ו"החפצה". בין המציגים ראלי סמית ואסנת צימרמן, בעלות מותג R+O , שיצרו חיילי באולינג שעליהם כתובות אימרות אנטי פמיניסטיות ומיתוסים על נשים שצריך לנפץ.
באמנותיים: עו"ד אורית מור סיניבר; חדוה שרון מבעלי לייטהאוס; דרי שי ממחוברים לחיים.

הולכים על זה

אור גינסברג ונטלי לוי. ניר פקין
אור גינסברג ונטלי לוי/ניר פקין

מאיר נג'יבי, מנכ"ל רשת נעלי TOGO ואיילת עוז סמנכ"לית השיווק, השיקו ב-Garnish בת"א את קולקציית הנעליים החדשה לסתיו חורף 2018 עם הפרזנטורית נטלי לוי, זוגתו של הזמר דודו אהרון. השף אור גינסברג, דאג לבראנץ' מפנק, ועוז דיברה על הקולקציה המאופיינת בטרנדים מרכזיים בולטים המציגים אופציות אופנתיות לקהל הלקוחות של המותג.

לי לוי, נטלי לוי ואיילת עוז. ניר פקין
לי לוי, נטלי לוי ואיילת עוז/ניר פקין

רהיטים שמורים

אריה ויסמן וליטל מרילי. באמצעות וואווי P10,
אריה ויסמן וליטל מרילי/באמצעות וואווי P10

אריה ויסמן, מבעלי ויסמן אחזקות המחזיקה בשמרת הזורע, וליטל מרילי, מנהלת המכירות של הרשת, השיקו את קולקציית רהיטי שמרת הזורע ל-2018. ויסמן אמר כי בכוונתם לאפשר לכל בית בישראל לרכוש פריטי ריהוט איכותיים ומעוצבים במחיר אטרקטיבי וציין כי יש מעט מאוד חברות במדינת ישראל שקיימות 85 שנה. ויסמן הזכיר את הוריו ליאו ויהודית ויסמן - מייסדי החברה - ציונים שעלו לישראל ב-1932 מגרמניה והיו החלוצים בהקמת מפעל חיים שחי ובועט בענף הרהיטים מאז הקמת הנגרייה הראשונה בירושלים.

ויסמן אחזקות בראשות נחום ואריה ויסמן, רכשו בעזרת הדור השלישי, חברות שונות בענף הרהיטים ושקמו אותן. הרשימה כוללת את ויסמן תצוגת רהיטים בירושלים, "שמרת הזורע" - רשת רהיטים עם פריסה ארצית של 10 סניפים, רהיטי "עין חרוד" - ריהוט ילדים ונוער הפועלת ומופצת דרך 30 זכיינים בארץ, "שמרת הזורע–נט קולקשן", ו-"משכל" חברה לרהיטי תינוקות, שתושק מחדש בקרוב.

אמיגס

ארנון תורן,אסתר אלדן, רונן שמיר. לנס הפקות,
ארנון תורן,אסתר אלדן ורונן שמיר/לנס הפקות

רונן שמיר, מנכ"ל אלפא קוסמטיקה, המחזיקה בזיכיון מותג האופנה הבינלאומי DESIGUAL, השיק את מועדון הלקוחות AMIGO CARD, כרטיס התקף בכל סניפי הרשת בעולם. להשקה הגיעו גונצ'יטה גיסברג, מנהלת שיווק DESIGUAL העולמי וביאטריס פרנדס-גונזלס, מנהלת מכירות DESIGUAL העולמי, נציגות המותג מספרד ששמעו מרונן שמיר על הבשורה הצרכנית של ה-AMIGO CARD המשלב הטבות, הנחות והפתעות ללא עלות.

ביקור יפה

הדס טוקר, סיימון קולמבו, אורלי עוז שמואל, טלי שרון, מישי קמר. מקור: שלמור,
הדס טוקר, סיימון קולמבו, אורלי עוז שמואל, טלי שרון, מישי קמר/מקור: שלמור

מישי קמר, מנהל חטיבת הקוסמטיקה באלפא קוסמטיקס ואורלי עוז-שמואל, מדריכה ראשית מותג קלרינס, אירחו את סיימון קולומבו, המנהל האמנותי הבינלאומי של קלרינס, שהגיע במיוחד לפסטיבל היופי ישירות מאוסטרליה. בדרך עצר קולומבו במשרדי החברה ופגש את הדס טוקר, מנהלת השיווק ואת טלי שרון, מנהלת המותג.

חדשנות ברזילאית

נמרוד פרבר מאוריציו דה מאיו  אלון גת אלה אגוזי. מקור: שלמור,
נמרוד פרבר, מאוריציו דה מאיו, אלון גת, אלה אגוזי/מקור: שלמור

אלון גת, מנכל "אלרגן" ישראל והחתן של עינת שרוף, אירח בישראל את הנהלת חברת אלרגן העולמית חרגל ביקורו של ד''ר מאוריציו דה-מאיו, הגורו הברזילאי לנושאי אסתטיקה. בכירי הרופאים למדו שיטות עבודה חדשניות והשיקו חדשנות בתחום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully