וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם את יוניקלו אפשר למצוא כאן: אתר אונליין חדש לקבוצת פוקס

20.11.2017 / 15:00

הקבוצה השיקה אתר מותגים מקוון "TERMINAL X" שיאפשר לצרכן הישראלי לרכוש פריטים של רשתות אופנה המשווקות בישראל, כמו מנגו ואמריקן איגל, לצד מותגים שלא ניתן להשיג בארץ כמו ויקטוריה סיקרט ויוניקלו. משלוחים תוך 24 שעות - אך לא לכל היישובים

טרמינל איקס. צילום מסך, צילום מסך
אתר השופינג החדש TERMINAL X/צילום מסך, צילום מסך

בזמן שהישראלים נערכים במרץ לקניות ברשת ב"יום שישי השחור", קצת יותר משבוע אחרי "יום הרווקים הסיני" וימי "שופינג ישראל", גם קבוצת פוקס, שבשליטת הראל ויזל, נכנסת לחגיגה - ומנצלת את חודש הקניות כדי להשיק את אתר השופינג החדש שלה - טרמינל איקס ("TERMINAL X").

במסיבת עיתונאים שנערכה היום (שני) ברמת גן הודיעה החברה, שמחזיקה במותגי אופנה מוכרים כמו מנגו, אמריקן איגל, ללין ועוד, כי לראשונה יוכלו הצרכנים לרכוש באתר ישראלי מותגים מחברות פופולריות שאינן מחזיקות בסניפים בארץ - כמו "ויקטוריה סיקרט" ו"יוניקלו"; ולמעשה לראשונה קולקציות נבחרות יהיו זמינות לרכישה בארץ.

מותגים פופולריים נוספים שניתן יהיה לרכוש דרך האתר הישראלי הם, למשל, "אורבן אאוטפיטרס" - רשת האופנה האמריקאית המבוקשת בקרב צעירים, שאמנם עדיין אינה מחזיקה בסניפים בישראל, אולם חתמה על זיכיון בלעדי עם קבוצת פוקס להפעלת המותג בארץ.

לצד זה, בחברה בדקו מהם המותגים החביבים על הישראלים ברכישות אונליין, ויציגו בהתאם קולקציות מתחלפות במחירים זהים לאתרים הבינלאומיים. בחברה מבטיחים לעדכן את הקולקציות כל הזמן. מחסני החברה ממוקמים באשדוד, מה שאמור להבטיח שירות שליחים מהיר, עד 24 שעות, לא כולל שבתות - ולדברי החברה גם בחינם. עם זאת, ישנם יישובים שיקבלו משלוחים תוך 3 ימי עסקים וישנם יישובים שלא יקבלו משלוח עד הבית; והצרכנים יסתפקו בגישה לנקודות שילוח.

טרמינל איקס, הראל ויזל. יעל געתון, צילום מסך
הראל ויזל, בעל השליטה בקבוצת פוקס, במסיבת העיתונאים/צילום מסך, יעל געתון

המחירים באתר - כמו בחנויות הפיזיות

באתר, שעל השקתו עבדה החברה במשך כשנתיים, הושקעו כ-40 מיליון שקל והוא כולל 42 מותגים. ניתן יהיה לרכוש בו פריטים של המותג הפרטי של האתר, כגון Glamorous, Double Agent, House of Sunny; לצד מותגים מוכרים כמו מנגו ואמריקן איגל שיציעו קולקציות בלעדיות לאתר, וכן מותגים בינלאומיים כמו נייקי, ואנס, לוויס, פומה וניו באלאנס.

TERMINAL X נמצא בבעלותה של קבוצת פוקס, חברת הורביץ יאנג החזקות ורשת 13, מפעילת ערוץ הטלוויזיה 13 (באמצעות סמייל רשתות), שתחזיק ב-25% מבעלות האתר. לדברי ניר הורביץ, מנכ"ל האתר, "הלקוחות הישראלים מחפשים מגוון מותגים במחיר תחרותי, ומצליחים להשיג את זה היום בעיקר באתרים בינלאומיים. חרטנו על דגלנו להביא מהפכה לשוק הישראלי ולספק את כל זה לצרכן הישראלי תוך 24 שעות".

הבעלים הראל ויזל ציין כי הישראלים הוציאו על קניות אונליין בשנה החולפת כ-2 מילארד שקל, מתוכם 1.5 מילארד שקל על רכישות בחו"ל. לטענתו, יעד המכירות של אתר השופינג החדש של הקבוצה צפוי להגיע למאות מיליוני שקלים.

אך האם השקת האתר המקוון מהווה בשורה צרכנית של ממש לצרכן הישראלי? לא בטוח: מרבית הישראלים שפונים לייבוא אישי (קניות ברשת) בוחרים לעשות זאת כדי להוזיל עלויות; ובאתר של קבוצת פוקס המחירים שיוצגו יהיו תואמים למחירים בחנויות הפיזיות שניתן למצוא ברחבי הארץ - בדומה לאתרי הסחר המקוון של קבוצות אופנה נוספות בארץ, דוגמץ קסטרו ורנואר.

טרמינל X אינו אתר השופינג היחיד שיוצא לדרך בעיצומו של חודש הקניות: לוואלה! עסקים נודע כי חברת מאניה גרופ (MANIA GROUP), שבשליטת רונית חיימוביץ', מישל רוגוף ואורן יפרח, מתכננת אף היא להיכנס לשוק המקוון, עם פנים לשוק הבינלאומי. הקבוצה צפויה לפתוח חנות מקוונת ראשונה, ככל הנראה, במהלך 2018, וימכרו בה מותגי הקבוצה - בהם רשת האופנה לגברים MANI JEANS, רשת האופנה לילדים NOIZZ, קליגולה ורשת ההנעלה והתיקים FETISH שהושקה בשבוע שעבר.

שמלה GLAMOROUS  TERMINAL X  ג'קט ג'ינס קרעים. זוהר שטרית,
גלאמורוס/זוהר שטרית
URBAN OUTFITTERS מתוך אתר TERMINAL X  ז'קט קורדרוי. יח"צ,
ג'קט קורדורוי של אורבן אאוטפיטרס/יח"צ
UNIQLO מתוך אתר TERMINAL X מעיל. זוהר שטרית דור דימנט הפקות,
מעלי יוניקלו/זוהר שטרית דור דימנט הפקות
TERMINAL X חולצת פיקה אוברסייז. זוהר שטרית דור דימנט הפקות,
חולצת פיקה אוברסייז/זוהר שטרית דור דימנט הפקות
TERMINAL X מארז 3 בגדי גוף עם הדפסים. קית' גלסמן,
בגדי גוף עם הדפסים/קית' גלסמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully