וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוחות עזריאלי: עלייה של 6% ב-NOI; הרווח ירד ל-263 מיליון ש'

22.11.2017 / 9:56

ה-NOI של קבוצת עזריאלי רשם עלייה ברבעון השלישי של השנה ל-349 מיליון שקל. עזריאלי: במהלך ארבעת החודשים יולי-אוקטובר 2017 נרשמו גידולים בפדיונות בקניוני עזריאלי בשיעור של 5.6%

יובל ברונשטיין. צילום: תמר מצפי, גלובס
יובל ברונשטיין/גלובס, צילום: תמר מצפי

קבוצת עזריאלי מסכמת הבוקר (ד') את הרבעון השלישי של השנה, עם עלייה של 6% ב-NOI ל-349 מיליון שקל, בעוד ה-FFO המיוחס לפעילות הנדל"ן ללא תרומת הדיור המוגן גדל ב-14% והסתכם ב-246 מיליון שקל. ה-FFO לכלל פעילות הנדל"ן גדל ב-3% והסתכם ב-251 מיליון שקל.

בשורה התחתונה מדווחת החברה על ירידה ברווח הנקי ל-263 מיליון שקל, לעומת 279 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. בחברה מסבירים כי הירידה נבעה בעיקר מהכנסות שערוך נכסי נדל"ן ברבעון המקביל אשתקד בסך 127 מיליון שקל, בין היתר בשל שערוך לראשונה של קרקע עזריאלי טאון בתל אביב שרכישתה הושלמה.

עוד מעדכנת החברה כי במהלך ארבעת החודשים יולי-אוקטובר 2017 נרשמו גידולים בפדיונות בקניוני עזריאלי בשיעור של 5.6% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בנטרול קניון ראשונים שנפתח בסוף הרבעון הראשון השנה, נרשמה עליה של 1.2% בפדיונות לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

המנכ"ל יובל ברונשטיין ציין עם פרסום התוצאות הכספיות כי "אני גאה להציג רבעון מרשים נוסף של קבוצת עזריאלי, שמהווה המשך ישיר להצלחת הקבוצה בשנים האחרונות. החל מחודש אוקטובר הואץ תהליך אכלוס פרויקט הדגל של הקבוצה, מגדל עזריאלי שרונה, והוא צפוי להוות תוספת משמעותית לתיק הנכסים של הקבוצה וישפיע בעיקר על התוצאות של 2018 והלאה. לאחרונה הודענו על קבלת אישור הוועדה המחוזית לתכנית להקמת המגדל הרביעי בפרויקט עזריאלי תל אביב שיכלול הגדלה של השטחים מכ-69 אלף מ"ר לכ-150 אלף מ"ר, ועל רכישת קרקע לפיתוח לפרויקט גדול בפתח תקווה. התפתחויות אלו, בנוסף לצבר הפרויקטים בביצוע, מהווים את מנוע הצמיחה העתידית של הקבוצה"

  • עוד באותו נושא:
  • עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully