וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלייה בהכנסות רמי לוי; הרווח הנקי עמד על 30.3 מיליון שקל

28.11.2017 / 10:02

הכנסות רמי לוי עמדו ברבעון החולף על 1.28 מיליארד שקל; שיעור הרווח הגולמי עלה ל-22.3%. הרשת מפעילה כיום 48 סניפי דיסקאונט (כולל 3 סניפים בזכיינות), ובתוך שנה תפעיל בסך-הכול 53 סניפי דיסקאונט

רמי לוי. מגד גוזני
רמי לוי/מגד גוזני

רשת רמי לוי מסכמת הבוקר (ג') את הרבעון השלישי של 2017, עם עלייה של 3.2% בהכנסות ל-1.28 מיליארד שקל, לעומת 1.24 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח הגולמי ברבעון עלה ל-22.3%, בהשוואה ל-21.4% ברבעון הקודם וכ-21.8% ברבעון המקביל ב-2016.

בשורה התחתונה מדווחת החברה על עלייה ברווח הנקי ל-30.3 מיליון שקל, לעומת 29.7 מיליון שקל רווח ברבעון השלישי אשתקד.

על-פי הודעת החברה, הרשת מפעילה כיום 48 סניפי דיסקאונט (כולל 3 סניפים בזכיינות), ובתוך שנה תפעיל בסך-הכול 53 סניפי דיסקאונט. עוד נמסר כי בכוונת החברה לפתוח עוד 3 סניפים בפורמט "הסניפים העירוניים" עד סוף הרבעון הראשון של שנת 2018.

מנכ"ל הרשת, רמי לוי, ציין עם פרסום הדוחות כי "נתוני הרבעון השלישי מחזקים את הראייה האסטרטגית שלנו, לפיה ניתן להציע לציבור הרחב סל מוצרים איכותי ללא פשרות, במחיר הזול ביותר, תוך מתן שירות מצוין, ובתוך כך להניב תוצאות כספיות מרשימות בכל הפרמטרים. ברבעון זה המשכנו להציע ללקוחותינו את המחירים הטובים ביותר ואף להוזילם באמצעות מבצעים משמעותיים והורדת מחיר לכל מוצר בממוצע בכ-5% בהשוואה לשנה קודמת.

"כתוצאה מכך, אנו עדים לגידול של מאות אלפים בכמות הלקוחות התורמת לשיפור ברווחי החברה. כמו שפרצנו דרך בענף הקמעונאות וחוללנו מהפכה בענף הסלולר, היום אנו ממשיכים באותה האסטרטגיה ומאפשרים לעם ישראל לרכוש שירותי טלוויזיה ואינטרנט במחירים הטובים ביותר, שלא על חשבון איכות ושירות".

  • עוד באותו נושא:
  • רמי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully