וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלנדר ואקום וקוויאר מקומי: החידושים של תערוכת המזון

10.3.2018 / 8:05

תערוכת המזון השנתית של קבוצת שטיר בגני התערוכה בתל אביב ריכזה עשרות דוכנים מרחבי העולם שהציגו את המוצרים שלהם בתחום המזון. ממוצרי בסיס ועד גאדג'טים חדישים

צילום: יותם רונן,

(בווידאו: יעל געתון, כתבת הצרכנות של וואלה! עסקים מבקרת בתערוכת המזון)

בגני התערוכה בתל אביב נפתחה תערוכת המזון והמשקה השנתית של קבוצת שטיר. זוהי השנה ה-34 בה מתקיימת התערוכה המציגה דוכנים מכל רחבי העולם שמציגים מזונות חדשים וגם גאדג'טים. יצאנו לתערוכה לבדוק מה התחדש בתחום.

בין המוצרים שניתן היה למצוא בתערוכה ושיעלו בקרוב על המדפים בארץ היו חלבה מרוסיה, פסטות ורטבים מטורקיה, אפרסקים משומרים מיוון, שזיפים מאנגליה, מוצרי חלב מלטביה, בירות מספרד, מוצרי בשר, שמני זית, מיצים טבעיים, רטבים ועוד מוצרים רבים.

לחמניות מדברות של מאפיית ברמן. יח"צ,
לחמניות מדברות של מאפיית ברמן/יח"צ
"אנחנו גאים לראות כיצד גם בחו"ל מעריכים את הצרכן הישראלי גם כשמדובר במוצרי מזון בסיסיים"

מנכ"ל קבוצת שטיר, גיל שטיר אמר כי "השנה אנו מארחים מספר שיא של מדינות מחו"ל אשר הגיעו במיוחד לארץ כדי להציג כאן לראשונה את מוצריהן אשר ישווקו בקרוב על המדפים בסופר. בראש המדינות - טורקיה אשר הציגה בשבוע האחרון עשרות מוצרים מתוצרת מקומית שיגיעו לכאן בקרוב, סין שמסייעת לייבא ארצה מוצרים עם תעודות כשרות מהמזרח הרחוק, רוסיה, לטביה ובלארוס, שמביאות לנו מגוון אדיר של מוצרי חלב, ספרד שבקרוב תתחיל לייצא לארץ בקצב מוגבר את הגבינות והיינות המפורסמים שכולנו נהנים לרכוש בנסיעות לחו"ל וגם בירות מיוחדות.

"אבל לא מדובר רק במוצרים מיוחדים - ישנם גם מוצרי מזון בסיסיים כמו קמח, קופסאות שימורים, קטניות ועוד הרבה מאוד סוגי מזונות שעד לא מזמן היה נדמה שאין שום סיבה לייבא אותם מחו"ל לארץ והנה היום אנחנו גאים לראות כיצד גם בחו"ל מעריכים את הצרכן הישראלי גם כשמדובר במוצרי מזון בסיסיים".

חידוש אחד לדוגמא הוא הבלנדר ואקום. מדובר במכשיר חדש של חברת "אוזן" הקוריאנית. המכשיר שואב את האוויר מתוך עיסת הפירות ובכך מונע למעשה את התחמצנות המשקה. ניתן היה להתרשם כי אכן יש הבדל ניכר בצבע בין המיצים שהוכנו בוואקום לעומת אלה שלא.

סופגניות מקמח מלא במגוון טעמים חברת רובינפלד. יח"צ,
סופגניות מקמח מלא של חברת רובינפלד/יח"צ

מוצר נוסף אותו טעמנו היה מה שנחשב לקוויאר של הים התיכון. מדובר בביצים מיובשות ומומלחות של בורי - מעדן טוניסאאי שקיבל רק לאחרונה את תעודת הכשרות. המוצר לא זול ומחירו עומד על 650 עד 700 לקילו.

ולסיום - בשורה לטבעונים. בתערוכה טעמנו גם ממרח אגוזי נמר. מדובר בזן אגוזים ספרדי שניטחן יחד עם אגוזי מלך. הממרח, מתוצרת פיצוחי טיבף מוכן ללא תוספת סוכר וחומרים משמרים, הוא נמכר ברשתות השיווק במחיר של 29 שקלים ל-350 גרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully