וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SNOOPI - אלפי כלבים וחתולים לא טועים

12.12.2017 / 8:06

משלמים מאות שקלים בחודש עבור אחזקת הכלב והחתול?באמצעות אפליקציית SNOOPI תוכלו להשוות מחירים, לחסוך עד 30% בעלויות האוכל, למצוא למעלה מ-1,000 בעלי מקצוע ולסייע לעמותות בעלי החיים, שמקבלים תרומה של 5 שקלים עבור כל קנייה. כל הטוב הזה בלחיצת כפתור אחת

אפליקציית סנופי לחיות מחמד. באדיבות סנופי, לשימוש בידיעות סנופי בלבד,
הכלב שלכם עדיין יאכל את אותו אוכל, אבל תוכלו לחסוך לא מעט כסף/באדיבות סנופי, לשימוש בידיעות סנופי בלבד

יש לכם חתול או כלב בבית? סביר להניח שהתשובה חיובית. למעשה, חיית מחמד נמצאת בכ-700 אלף בתי אב בישראל. זה מספר גבוה, וכשחושבים על זה הוא צריך אפילו להיות גבוה יותר. מחקרים רבים כבר הוכיחו את נחיצותם של בעלי החיים בסביבת ילדים ובכלל, למען העלאת מצב הרוח ושמחת החיים.

אבל בעל חיים בבית גם עולה כסף. אדם המגדל כלב או חתול נפרד בכל חודש מ-300 ¤ בממוצע, או אם תרצו מ-3,600 ¤ בשנה. בשביל זה בדיוק הושקה אפליקציית Snoopi, המשלבת בין חיסכון כספי לאהבת בעלי חיים.

מדוע? משום ש"סנופי" היא אפליקציית מובייל ואתר שלא רק ניתן להזמין דרכם מוצרי מזון, ציוד ושירותים לכלב או לחתול, הם גם מאפשרים השוואת מחירים. השימוש בסנופי חוסך לצרכנים עד 30% בעלויות החודשיות. מעבר לחיסכון בעלויות הציוד והמזון, מאפשרת סנופי להשוות בקלות בין שירותים של בעלי מקצוע שונים, כגון וטרינרים, ספרים, מאלפים ופנסיונים. הגולשים יכולים גם לדרג באפליקציה את איכות השירות של הספקים השונים ולנהל תזכורות לקביעת תספורת לכלב, חיסונים, תספורת ועוד. האפליקציה מבוססת מיקום וניתנת להורדה בחינם למכשירי אנדרואיד ואייפון. באמצעותה יכולים בעלי חיות המחמד להשוות בין מחירי המזון והציוד בזמן אמת מבין מאות חנויות בתפוצה ארצית, כשההזמנה כוללת גם שירות עד הבית ללא תוספת תשלום למשלוח.

אפליקציית סנופי לחיות מחמד. באדיבות סנופי, לשימוש בידיעות סנופי בלבד,
5% מהרווחים לארגוני בעלי החיים. אפליקציית סנופי/באדיבות סנופי, לשימוש בידיעות סנופי בלבד

סנופי קם מתוך אהבה לחיות מחמד, ועל כן על כל קנייה שלכם בסנופי, סנופי תורמת 5 שקלים לעמותות בעלי החיים, ובנוסף מאפשרת כשירות לציבור לפרסם חיות לאימוץ בחינם. עד כה תרמה סנופי מעל 50,000 ¤ ל"תנו לחיות לחיות" ולעמותות נוספות להצלת חיות מחמד.

אבינעם בלומנקרנץ, יזם ומנכ"ל חברת סנופי מגלה מדוע הוקם המיזם: "כמי שגדל כל חייו עם כלבים ומגדל כלב, אני מודע לעלויות הגבוהות של אחזקת כלב או חתול, המגיעות למאות שקלים בחודש. אנחנו מאמינים שסנופי מביא בשורה מהפכנית לצרכנים, שתשנה את פני השוק. 700 אלף בעלי כלבים וחתולים יכולים בלחיצת כפתור להשוות מחירים מבין מאות חנויות בכל הארץ, למצוא את המחיר המשתלם ביותר, לרכוש באתר, לקבל את המשלוח הביתה חינם, לחסוך מאות שקלים באחזקת הכלב והחתול ואף להחזיר אהבה לחיות המחמד באמצעות תרומה לעמותות בעלי החיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אפליקציית סנופי לחיות מחמד. באדיבות סנופי, לשימוש בידיעות סנופי בלבד,
זה הזמן להשתמש ב"סנופי" וליהנות ממגוון הפתרונות שהוא מציע/באדיבות סנופי, לשימוש בידיעות סנופי בלבד

נתונים מספריים על השוק

• מדובר בשוק גדול מאוד שמתפתח וגדל בכל שנה.
• 700 אלף אנשים בישראל מגדלים היום כלבים וחתולים.
• השוק מגלגל למעלה מ-2 מיליארד שקל בשנה.
• כ-80% מהמכירות מתבצעות בחנויות המתמחות ו-20% ברשתות השיווק.
• בעלי כלבים וחתולים מוציאים בחודש על אחזקתם כ-300 שקלים בממוצע.
• להורדת האפליקציה חינם כתבו בחנויות האפליקציות, סנופי השוואת מחירי אוכל לחיות או לחצו על הלינק

לאתר

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף SNOOPI

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully