וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחווה של עמותת צימאון למימי ארצי ונאווה סמל

רונית מטיאס

11.12.2017 / 14:08

חיה ויצחק תשובה אופנתיים, סמי סגול מקבל אות כבוד, ליאון קופלר מקבל אות הוקרה, אייל נאור מעצב. רכילות עסקית

תורמים לצימאון

מירה פיזיצקי, גיל זלצמן, דפנה בסטר. רונית מטיאס,
מירה פיזיצקי, גיל זלצמן, דפנה בסטר/רונית מטיאס

עמותת צימאון ערכה את אירוע ההתרמה השנתי בהאנגר 11 בתל אביב. בתכנית: קוקטייל, סרטונים מרגשים המתעדים את פעילות "צימאון", אמן החושים ליאור סושרד במופע שלא השאיר איש אדיש, ומופע של אבי סינגולדה וחברים שאירח את יובל דיין, עידן עמדי, טריפונס ושמעון בוסקילה. סינגולדה ריגש את הקהל כשהקדיש את השיר "יה מאמא" לזכר מימי ארצי אמו של שלמה ארצי מייסד העצותה ולנאווה סמל אחותו שהלכו לעולמן.

קותי לוריא ואורית בנבנשתי. רונית מטיאס,
קותי לוריא ואורית בנבנשתי/רונית מטיאס

בסוף המופע הזמין סינגולדה את הקהל לעמוד על רגליו ולרקוד, כשסושרד תפס גיטרה והוכיח שהוא גם נגן מחונן. הכנסות הערב ל-3 פרויקטים של העמותה: מכינת ארז אור יהודה, מלגה להצלחה, וצימאון לחיבוק.

בתורמים: מירה פיזיצקי, ראש אגף שיווק באל-על; קותי לוריא ואורית בנבנשתי, מנכ"לית תגבור; ראלי ועו"ד ג'ק סמית; פרופ גיל זלצמן, מנהל בית חולים גהה; דפנה בסטר, נשיאת סופר-פוש ונשיאת עמותת ידידי גהה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מצדיעים למד"א

אורנה נופרבר, טובה וסמי סגול. וואווי P10,
אורנה נופרבר, טובה וסמי סגול/וואווי P10

במלון דיוויד אינטרקונטיננטל, נערך ערב ההצדעה השנתי של ידידי מד"א. הערב החל בקבלת פנים וארוחת ערב של קייטרינג "פלפל פרודקשן", והמשיך עם ברכות של נשיא המדינה ראובן (רובי) רבלין ואלי בין, מנכ"ל מד"א.

דורון ספיר, בני ארד, יעל אלמוג זכאי. וואווי P10,
דורון ספיר, בני ארד, יעל אלמוג זכאי/וואווי P10

במהלך הערב העלה אברי גלעד לבמה את אליניב ברדה, חלוץ הפועל באר שבע ומתנדבי מד"א שהצילו את חיו ואת מתנדבת מד"א שהצילה באותו בוקר את המאבטח שנפצע בירושלים. בשיאו של הערב הוענק אות כבוד לסמי סגול. בתוכנית האמנותית - יהורם גאון.

שרי סקאל, אלי בין וסולי סקאל. אלירן אביטל
שרי סקאל, אלי בין, סולי סקאל/אלירן אביטל
ארז סיניבר ואורית מור סיניבר. אלירן אביטל
ארז סיניבר ואורית מור סיניבר/אלירן אביטל

משנים את העולם

עתליה שמלצר, קרן פרנסס, עופרה רייף שמלצר. וואווי P10,
עתליה שמלצר, קרן פרנסס, עופרה רייף שמלצר/וואווי P10

פנחס (פיני), ד"ר ערן הלפרן, מנהל מרכז רפואי רבין ואורלי מסקין, מנכ"לית עמותת הידידים, ארחו במלון הילטון את ערב הגאלה למען פיתוח המערך לא.א.ג ולגידולי ראש צוואר בניהול פרופ' גדעון בכר.

ליאת ושלום מוליוב. וואווי P10,
ליאת ושלום מוליוב/וואווי P10

את האירוע הפיק אייל נאור שאת הפואיה המוביל לקבלת הפנים בנה כשדרת תמונות של הצוות הרפואי ואת מתחם קבלת הפנים בנה כמטבחים פתוחים. משם המשיכו המוזמנים לאולם המרכזי בו הוגשה מנה עיקרית, ברכות וטקס הענקת אות יקיר מרז רפואי רבין לחוה ושמעון טופור. בתוכנית האמנותית: מיקי גבריאלוב "זוכר את אריק איינשטיין".

לולו אסף, אביבית פלג, פיני כהן, רותי אסף, חנה פרי-זן. וואווי P10,
לולו אסף, אביבית פלג, פיני כהן, רותי אסף, חנה פרי-זן/וואווי P10

כשאופנה פוגשת אדריכלות

גל נאור והוריה יצחק וחיה תשובה. אביב חופי
גל נאור והוריה יצחק וחיה תשובה/אביב חופי

האדריכלית גל נאור ומעצב האופנה שי שלום חברו להצגת קולקציית ערב של שלום, שעוצבה כמחווה לארכיטקטורה ועיצוב - בהשראת עיצוב הפנים של דירות היוקרה בעיצובה של נאור בפרויקט מגורי היוקרה "פארק בבלי" בתל אביב. האירוע החל בקוקטייל באחת מהדירות לדוגמא בקומה ה-11 בפרויקט פארק בבלי, והמשיף בתצוגה בדירה סמוכה.

יולי תמיר ושי שלום. אביב חופי
יולי תמיר ושי שלום/אביב חופי
נוני מלכא, גל נאור, אסתר אלדן. וואווי P10,
נוני מלכא, גל נאור, אסתר אלדן/וואווי P10

יופי בטשקנט

חיים זר, סיידקאסים אריפוב, אדוארד שפירא. מקור יפה אפרתי,
חיים זר, סיידקאסים אריפוב, אדוארד שפירא/מקור יפה אפרתי

רון לנדאו, בעלים ומנכ"ל GIGI מעבדות קוסמטיקה, השיק בטשקנט שבאוזבקיסטאן בה היא פועלת מעל 7 שנים את המותג GIGI PROMEDIC, במהלך ההשקה הוצגה הסדרה הראשונה של המותג החדש-RETIN A, המילה האחרונה בתחום הטיפולים המקצועיים לשיפור מראה העור.

זול באשקלון

סהר כוכבי ואלי כהן. מקור רויטל מרסיק,
סהר כוכבי ואלי כהן/מקור רויטל מרסיק

סהר כוכבי ואדיר ואנונו, מקימי ובעלי רשת הלואו קוסט "זול סטוק", השיקו סניף ראשון באשקלון - היחיד שנפתח בעקבות בקשות גולשי פייסבוק. הסניף משתרע על שטח של כ-500 מ"ר ונמכרים בו למעלה מ-20 אלף פריטים שונים כשהקטגוריות הורחבו וכוללות פריטי ריהוט ואקססוריז לבית. עם הקמת הסניף החדש, מונה הרשת 39 סניפים בפריסה ארצית והשניים מסרו כי הציבו לעצמם יעד לפתוח סניפים נוספים עד סוף 2017.

רואים רחוק

בומי טראוב, שמעון זיטינצקי, ראובן שליסל וורובל עזרא. אביב חופי
בומי טראוב, שמעון זיטינצקי, ראובן שליסל, ורובל עזרא/אביב חופי

בומי טראוב- ראש איגוד יצרני היהלומים, רו"ח שמעון ז'יטינצקי וראובן שליסל, מבעלי לימן שליסל, קפצו לפרגן לחברם עזרא ורובל, מבעלי ורובל אופטיק בוטיק, באירוע לציון 15 שנים של עבודה משותפת עם מותג המשקפיים הבלגי THEO.

הי דרומה

ארנון תורן וגבי רוטר. יניב כהן,
ארנון תורן וגבי רוטר/יניב כהן

במלון 'הרודס' אילת נערכת בימים אלה ועידת הקניונים השנתית ה-12 של בכירי ענף הקניונים ורשתות.

שחר טביב וצביקה רוזנטל. יניב כהן,
שחר טביב וצביקה רוזנטל/יניב כהן

במדרימים: ליאון קופלר יו"ר ובעלי סופר פארם שקיבל פרס מפעל חיים על פועלו ותרומתו לקמעונאות בישראל; דדי ריזל, קארים ראשיד, אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר; מארק מורילס, היילי סייפר מייסד ומנכ"ל OAK, איבי אלקש יו"רJLL TURKEY; רונן שמיר, מנכ"ל אלפא קוסמטיקה; רמי לוי בעלים רמי לוי שיווק השקמה; הראל ויזל מנכ"ל ובעלים קבוצת FOX; משה רוזנבלום, מנכ"ל קבוצת קניוני עופר; אור קופרלי, מנכ"ל מתחם שרונים; משה גולברי, מבעלי רשת גולברי וסקארה; אורי בילט, סמנכ"ל לילית קוסמטיקה; שחר גמליאל, מנכ"ל גאיה קוסמטיקס; סרג' דרעי, מנכ"ל קבוצת רנואר; משה וגלי זילברשטיין, מבעלי לירם המחזיקה בזיכיון למותג KEDS בישראל; עמוס ומיכל הורביץ, מבעלי קולנוע חדש; אלי גיספן, מנכ"ל MAC .

רינה טל ודדי ריזל. יניב כהן,
רינה טל ודדי ריזל/יניב כהן

כוננות חג

יורי קגנוביץ ואנסטסיה מיכאלי. מקור דני לוי,
יורי קגנוביץ ואנסטסיה מיכאלי/מקור דני לוי

יורי קגנוביץ', מנכ"ל ערוץ 9, התייצב על סט צילומי הפרומו לקראת חג הנובי גוד. אנסטסיה מיכאלי, מובילת קמפיין הערוץ, הובילה את הצילומים עם טאלנטים נוספים של הערוץ. טל סיטון, המשנה למנכ"ל של הערוץ, ציין כי הצילומים הם חלק מהפעילות המוגברת של הערוץ לקראת החג.

מהלב

ירון יצהרי, עומר אישראק וחיים לוטן. מקור שטרן אריאלי,
ירון יצהרי, עומר אישראק וחיים לוטן/מקור שטרן אריאלי

במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב, נערך כנס ICI לחדשנות בקרדיולוגיה.

במשתתפים: עומר אישראק, מנכ"ל מדטרוניק העולמית - ענקית הטכנולוגיה הרפואית שהחמיא למערכת הבריאות בישראל; ירון יצהרי, מנכ"ל מדטרוניק ישראל; פרופ' רפי ביאר, מנהל בית החולים רמב"ם; פרופ' חיים לוטן, מנהל מערך הלב בבית החולים הדסה; פרופ' רן קורנובסקי, נשיא איגוד הקרדיולוגיה בישראל.

פרו בתל אביב

ניני נוף,חיים רביבו, ראובן אבלגון, קובי ולימור בלדב. מקור גלאי,
ניני נוף,חיים רביבו, ראובן אבלגון, קובי ולימור בלדב/מקור גלאי

רשת טפאו בבעלות אייל חסיד, מבעלי רשת TAPEO וניני נוף, מבעלי "מקום של בשר", חברו לשותפות ב-MOCHE - סביצ'ה בר בכיכר גבעון בתל אביב. המוזמנים נהנו ממנות פינצו'ס וסביצ'ה לצד קוקטיילים. הבר נקרא על שם אזור בפרו ממנו הגיע הסביצ'ה, והוא עוצב בהשראת ברי סביצ'ה בברצלונה.

בני וחנה פריזן. מקור גלאי,
בני וחנה פריזן/מקור גלאי

בטועמים: חנה ובני פרי-זן, יו"ר פעילים שוקי הון; ראובן אבלגון, בעל השליטה ויו"ר רוסאריו קפיטל; לימור וקובי בלדב; איציק המל.

חדשניים

פמלה ואיאן דוידסון. מורג ביטן,
פמלה ואיאן דוידסון/מורג ביטן

פמלה ואיאן דוידסון, בעלי חברת מו''פ אדריכלים ,Becker Create' מרעננה, זכו במקום הראשון בתחרות החדשנות 'Innovation Hub' של חברת האנרגיה האירופאית 'Innogy בברלין. הפרס ניתן להם על בניית מודל בנייה חכם אוטומטי של בניין המפחית את זמן הבנייה ואת המחיר בנושא תכנון, הקמה ותחזוקת בניינים ומבנים. שווי הפרס כ-250 אלף יורו.

בקטנה

+ UBS Wealth Management ערכה מפגש במלון נורמן בנושא תחזיות כלכליות ל-2018. מארק אנדרסן, אסטרטג השקעות בכיר במשרד מנהל ההשקעות הראשי של UBS Wealth Management במטה החברה בשוויץ, גיבש עם צוות יועצים ומומחים את תחזיות UBS לטווח הקצר והארוך, במטרה להציע כלים אפקטיביים יותר למשקיעים.

אנדרסן אמר כי תחומי הדאטה, רובוטים, רכב אוטונומי וטכנולוגיות לזיהוי פנים הם הבולטים ביותר בהיבט הטכנולוגיה. תחום הדאטה, להערכתו צפוי לצמוח פי 50 עד 2020. ד"ר אודי דהאן, מנכ"ל UBS Wealth Management ישראל, התייחס להשלכות אינטואיציה ותפיסת מציאות על התנהגות כלכלית ואמר כי בתחום ההשקעות, בני אדם מונעים בעיקר על ידי הרגש ופחות משיקולים רציונאליים. מחקרים מעלים כי אנשים נוטים להאמין בהשקעה שלהם הרבה יותר מיד לאחר שביצעו אותה.

+ תאגיד המיחזור אל"ה, בשיתוף עמותות יוניסטרים ותפוח, ערכו אירוע האקתון בנושא מיחזור בהשתתפות כ-60 בני נוער, יזמים צעירים מבתי-ספר תיכוניים ברחבי הארץ. התלמידים התחלקו לקבוצות עבודה ועמלו על פיתוח פתרון טכנולוגי דיגיטלי שיתרום להגברת המיחזור. חיים זרביב, מנכ"ל תאגיד אל"ה, שמע מדור העתיד כי פעילות המיחזור צריכה לייצר חוויה באמצעות פתרונות מבוססי דיגיטל ואפליקציות.

+ איגוד השיווק בחר ב"יוטיוברים" לאנשי השיווק של חודש נובמבר 2017 כהיותם הכוכבים החדשים והמשפיעים של בני הנוער. בשנתיים האחרונות נוצרו שיתופי פעולה בין יוטיוברים למפרסמים שנוכחו לראות את השפעתם העצומה על בני נוער ועל יכולתם להתאים את המסר לקהל הנכון.

היוטיוברים לוקחים חלק בקמפיינים משמעותיים, חברות אופנה כמו TNT הבינו שהיוטיוברים הם מודל לחיקוי באופנה, סופרפארם מפעילה ערוץ יוטיוב לנערות זו השנה השלישית ברציפות, ארטיק PLAY של נסטלה כבש נתח שוק של 15% בקרב הקהל הצעיר, וצ"הל באמצעות דובר צה"ל הכשיר יוטיוברים שיעבירו את המסרים הנדרשים למתגייסים הצעירים.

+ בכנס "לגדל אריה" של חברת הייעוץ העסקי Success, בבית ציוני אמריקה, הושק הספר "לגדל אריה" של אלעד הדר, מנכ"ל החברה, ואריה טוקר מנכ"ל Travelor.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully