וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הגיע לבתי החולים לשמח את הילדים לכבוד החג?

רונית מטיאס

17.12.2017 / 12:43

אילן גרינבוים והעיר החכמה, יעל רבהון חוגגת 55, נתן חץ מדליק, ערן קראוס משיק, רמי חזן תורם. רכילות עסקית

חמסה חמסה

יובל גביש, חופני כהן, ניצה גביש, יפית גרינברג. וואוי P10,
יובל גביש, חופני כהן, ניצה גביש, יפית גרינברג/וואוי P10

יעל רבהון, מנכ"לית אבוט, חגגה יום הולדת 55 ב"גנקי" המחודש שבבעלות אלקנה צרפתי. החברים והמשפחה נהנו מארוחת ערב, הדלקת נרות בניצוחו של נחשון קיוויתי, ברכות של כלת השמחה ובן זוגה ד"ר יוסי דיין והופעה של עינת שרוף, שכהרגלה בקודש הצליחה להקים את כולם למסיבת ריקודים.

יעקב ואווה קמחי. וואווי P10,
יעקב ואווה קמחי/וואווי P10

בחוגגים: בת שבע בובליל, רחל עטייה, תרצה ברודי, שוקי מדנס, רותי וגבי לסט, רזיה ועמי סגיס.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
יוסי סגיב וסמדר נמרודי צילום. וואווי P10,
יוסי סגיב וסמדר נימרודי/וואווי P10
מיכל ודוד פורר. וואווי P10,
מיכל ודוד פורר/וואווי P10
עינת שרוף, יעל רבהון, אלקנה צרפתי. וואווי P10,
עינת שרוף, יעל רבהון, אלקנה צרפתי/וואווי P10
ארז סיניבר, יעל רבהון, אורית מור סיניבר. וואוי P10,
ארז סיניבר, יעל רבהון, אורית מור סיניבר/וואוי P10

ניסים ומסים

אלי כהן, אילן בירנפלד, יגאל דור. אלמוג סוגבקר,
אלי כהן, אילן בירנפלד, יגאל דור/אלמוג סוגבקר

פירמת הייעוץ וראיית החשבון Deloitte ערכה ב-lago כנס "תום שנת המס – מסים, חשבונאות ומעבר". רו"ח אילן בירנפלד, יו"ר ומנהל עסקים ראשי Deloitte; רו"ח יגאל דור, שותף מנהל וראש חטיבת הביקורת; רו"ח אלונה מירון, שותפה ראש חטיבת המס; שחר רחים, משנה למנכ"ל אבגול תעשיות; דורון בירן, סמנכ"ל כספים מוטורולה סולושנס ישראל; אסי יצחאייק, סמנכ"ל כספים סומוטו לימיטד; אסף שטיינברג, דירקטור מיסוי בסייבר ארק; אוריאל פלד, מנכ"ל ובעלים CoinTree; אלון מורוך, מנכ"ל ומייסד CoinDash; ועו"ד פנחס רובין, ראש משרד עו"ד גורניצקי, האזינו לשר אלי כהן, שאמר שמדינת ישראל מבחינת תמ"ג לנפש היא כלכלה שמדורגת במקום ה-21 בעולם, נושקת כמעט ל-40 אלף דולר תמ"ג לנפש - נתון בלתי נתפס, לדבריו, בהתחשב בכך ש-40% מהאוכלוסייה לא נמצאת עדיין בתפוקה מלאה - שזה גם יתרון. לפי היעדים והקצב הנתון, תוך 5 שנים תתקדם כלכלת ישראל מהמקום ה-21 בעולם למקום ה-15 ביחס לתמ"ג לנפש.

העיר החכמה

היריוקי קנקו, אילן גרינבויום, רוני מילוא וטושייקי שימיוקי. מקור יפחה אפרת,
היריוקי קנקו, אילן גרינבויום, רוני מילוא, טושייקי שימיוקי/מקור יפחה אפרת

אילן גרינבוים, נשיא Isralink - נציגתCIVIQ האמריקנית בישראל, ארח את היריוקי קנקו, נשיא קונצרן diwa היפני - מקבוצות התשתית והבנייה הגדולות ביפן, את טושייקי שימיוקי, מנכ"ל החברה, ומשלחת בכירים נוספים והציג בפניהם מצגת על היכולות המתקדמות של פרויקט העיר החכמה אותו מקדמת ומייצגת Isralink. המשלחת גילתה עניין בפרויקט וביישומו ביפן ושאלה על אופי התאמתו לתנאים האורבניים בערים הגדולות ביפן.

פרויקט דומה בממדים אדירים נפרש במרחב הציבורי בניו יורק בשיתוף CIVIQ, גוגל, קוואלקום ועיריית ניו יורק, בהיקף של מאות מיליוני דולרים. מתקני תקשורת עם מסכי ענק בגובה של כ-3 מטרים, המשמשים כתשתית לניהול עיר חכמה ומספקים תקשורת אלחוטית מהירה, מידע לרשויות על נפח תנועה, מזג אוויר, נתוני רעש וחנייה, WIFI בטווח עד 80 מטר, שירותי מיקום ותחבורה ציבורית, שירותי חירום, שירותי פרסום דיגיטליים לעסקים קטנים ואפליקציות בשת"פ עם חברות מסחריות, פרסום חוצות במיקומים מרכזיים.

גרינבוים אמר שבחברה מקווים שבמהלך השנה הבאה יחלו פיילוטים במספר ערים ליישום הפרויקט.

מס שפתיים

חני דניאל, ערן קראוס, יפית גרינברג, יפית אלדן. ואווי P10,
חני דניאל, ערן קראוס, יפית גרינברג, יפית אלדן/ואווי P10

ערן קראוס, מנכ"ל סמאשבוקס, השיק ב"קולטורה" סדרת שפתונים למותג "סמאשבוקס" וציין כי המותג נמצא בחמישיה הפותחת של מותגי איפור סלקטיבי שגדל והתחזק ב-3 השנים האחרונות והוא כבר לא רק מותג שמזוהה עם פריימירים. הכניסה לקטגוריות חדשות כמו שפתונים חשובה, ובסמאשבוקס רוצים להתחזק בה. לדבריו, המותג עשה מהפכה בשנה האחרונה עם חנות בקניון גינדי, ראשונה לאחר שניתן היה למצוא את המותג רק ברשת אפריל ובמתחמים בקניונים. עוד אמר קראוס כי בתחילת השנה הבאה תיפתח חנות בצפון ויש צפי ל-10 חנויות נוספות.

תקשורת בריאה

רמי חזן, בני גרינברג, דבורה יוסף, ורד מלכי. מקור יפה אפרתי,
רמי חזן, בני גרינברג, דבורה יוסף, ורד מלכי/מקור יפה אפרתי

רמי חזן, מנהל חטיבת התקשורת באלקטרה מוצרי צריכה, תרם עשרות מכשירי סמארטפון Huawei לבית החולים לבריאות הנפש בנס ציונה. המכשירים יעמדו במרכז טיפול חדשני שפותח על ידי הצוות המקצועי של בית החולים. הטיפול מבוסס על טכנולוגיית מציאות רבודה שתאפשר לבני הנוער בסיכון החווים משבר נפשי להפיג מתחים ולערוך מדיטציות ותרגילי נשימה כחלק מהתמודדות עם המשברים אותם הם חווים בחיי היום יום.

לובי מדליק

אבי מוסלר ונתן חץ. אביב חופי
אבי מוסלר ונתן חץ/אביב חופי

אבי מוסלר, מנכ"ל אמות השקעות, ונתן חץ, מנכ"ל ומבעלי אלוני חץ, ערכו טקס הדלקת נרות בלובי מגדל אמות אטריום ברמת גן לבעלי החברות השוכרות משרדים במגדל. מוסלר ציין כי הקוקטייל הוא חלק מתרבות ארגונית של הווי וקהילה שאמות מובילה בקרב לקוחותיה בנכסים שבבעלותה. לאחרונה אמות השלימה בהצלחה גיוס הון וחוב בהיקף כולל של 428 מיליון שקל.

ילדים מדליקים

איציק קרייס, צבי שפורר, יורם דבש בן ציון שאשו, יאיר ריינברג. אלעד גוטמן,
איציק קרייס, צבי שפורר, יורם דבש, בן ציון שאשו, יאיר ריינברג/אלעד גוטמן

יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים; בן ציון שאשו, משנה לנשיא הבורסה; ויאיר רייכנברג, יו"ר קשרי רפואה, יזמו הדלקת נרות בבית החולים ספרא בתל השומר במסגרת תרומתם לבתי חולים לילדים בישראל. פרופ' איציק קרייס, מנהל המרכז הרפואי המשולב שיבא וצוותו וליצנים רפואיים העניקו לילדים מתנות, סביבונים, ממתקים ותיק ממותג של מכבי תל אביב. החוגגים הדליקו נרות, וחגגו 80 לפרופ' צבי שפורר, אבי רפואת הילדים בישראל.

דבש אמר כי במהלך 80 שנות קיומה, בורסת היהלומים תרמה ותורמת לקהילה בתחומים מגוונים והשנה הוחלט לאמץ ולשמח את ילדי בתי החולים דנה וספרא - יוזמה חשובה המהווה חלק בלתי נפרד מפעילותה הענפה של בורסת היהלומים הישראלית לקהילה.

קרייס הודה לנציגי הבורסה ואמר שמדובר בקשרים הנמשכים לאורך שנים והמסורת של לשמח את ילדי בית החולים חשובה ותורמת למורל הילדים ובני משפחותיהם.

רב-פרס

ערן רולס ושמואל דונרשטיין. עיר הנדלן,
ערן רולס ושמואל דונרשטיין/עיר הנדלן

שמואל דונרשטיין, בעלים ויו"ר רב בריח, חזר מוועידת הנדל"ן באילת עם אות הוקרה על מפעל חיים בתעשייה הישראלית. דונרשטיין קיבל את האות על תרומה משמעותית רבת שנים לפיתוח טכנולוגיות, קידום וחדשנות בתעשיית הבנייה הישראלית. האות מצטרף לשורת תארי כבוד בהם זכה על תרומתו רבת השנים לתעשייה בישראל, כולל פרס התעשייה 2014.

כוכב שביט

קרן שביט אפרת ימה לאורה מרים קרן נחושתן. וואוי P10,
קרן שביט, אפרת ימה, ליאורה מרים, קרן נחושתן/וואוי P10

קרן שביט, יזמית, מעצבת וגורו לייף סטייל שהתפרסמה במכירות פופ-אפ, פתחה בלופט תעשייתי בשוק הפשפשים את "ניסים בפשפשים" - מתחם אופנה, עיצוב וסגנון חיים שיפעל עד ה-20 בדצמבר.

טלי יאלונצקי, חגית כספי, נעמה ברוש, גני מייליכוב קרן שביט. וואווי P10,
טלי יאלונצקי, חגית כספי, נעמה ברוש, גני מייליכוב, קרן שביט/וואווי P10

המתחם מארח מעצבים ומעצבות ממגוון תחומי הלייף סטייל, ביניהם: חגית כספי, בעלת מותג PULP; קרן נחושתן, בעלת ומעצבת "סטודיו לוקה"; שני נוימן, בעלת ומעצבת מותג "לולה"; עדי גל, בעלת ומעצבת מותג התיקים "מדוזה"; אפרת ימה, קולקטורית ובעלת המותג "שנייה אחת"; ונעמה ברוש, בעלת ומעצבת המותג FAUNA & FLORA.

שביט ציינה שהיא גאה למכור מוצרים של המעצבים האהובים עליה באופן אישי, וכי בתום היריד תעביר את חנות הקונספט הוותיקה שלה מרחוב שינקין למתחם.

שלום עולמי

מסעד ברהום ואהרון לשנו יער. מקור וילדר,
מסעד ברהום ואהרון לשנו יער/מקור וילדר

ד''ר מסעד ברהום, מנהל המרכז הרפואי לגליל, הופיע בפני חברי פרלמנט במטה נאט"ו בבלגיה כאורח משלחת ישראל לאיחוד האירופי ולנאט"ו. ברהום התקבל באהדה מאחר והמרכז טיפל עד כה בלמעלה מ-2,000 פצועים סורים שהגיעו לישראל. ברהום נפגש עם חברי פרלמנט ונציבות אירופיים המייצגים מדינות במסגרת ארגון נאט"ו ועוזרים פרלמנטריים בכירים לחברי הקונגרס האירופי ואמר שזו הזדמנות להראות לעולם את פניה היפות של מדינת ישראל, בעיקר נוכח ניסיונות גורמים שונים לפגוע בתדמיתה.

מוניק פארייט, מנכ"לית הנציבות האירופית להגנה אזרחית לפעילות וסיוע הומניטארי (DG ECHO), ציינה לשבח את הפעילות ההומניטרית של מדינת ישראל בהצלת חיי הפצועים מסוריה.

ניחוח אישה

יולי תמיר ועמנואל פיטוסי. אלירן אביטל,
יולי תמיר ועמנואל פיטוסי/אלירן אביטל

מנואל פיטוסי, מנכ"ל דיור בישראל ופרופ' יולי תמיר, נשיאת שנקר, השיקו בבוטיק דיור בקניון גינדי תל אביב את בקבוק הבושם היקר בעולם – J'adore exceptional edition, שיוצר בהשראת בקבוק הבושם הראשון של דיור אותו עיצב כריסטיאן דיור ב-1956. הבקבוק הוא פריט אספנות השלישי מתוך סדרה של 70 בלבד שיוצרו לרגל חגיגות ה-70 של בית האופנה הצרפתי. הוא עומד למכירה פומבית במחיר פתיחה של 88 אלף שקל, כשכל ההכנסות ממכירתו יועברו במלואן כתרומה למחלקה לעיצוב אופנה בשנקר.

שחקנים מדליקים

גיא גודס והדר פלמון. אלעד גוטמן,
גיא גודס והדר פלמון/אלעד גוטמן

הדר פלמון, מנהלת שיווק רשת קפה גרג, ושחקני מכבי תל אביב בכדורסל הדליקו נרות בבית החולים שניידר עם הילדים המאושפזים. פרופ' יוסף פרס וצוותו הצטרפו לביקור ובירכו את השחקנים ואת רשת קפה גרג על היוזמה המבורכת. פלמון והשחקנים סיירו במחלקת הילדים וחילקו מתנות, ופלמון אמרה שהתרגשה להניח בצד את עיסוקי היום יום ולפגוש בילדים חזקים ומעוררי השראה, שהם דוגמא ומופת לחוזק, עוצמה וניצחון. פלמון הוסיפה כי זו פעילות חשובה ומשמעותית לרשת גרג והודתה לשחקנים שחברו למען הקהילה.

מקדמים נשים

אנה גלנטי, ענת זאדה, הילה קניסטר בר דוד, רחל גבאי, שרית גול. יח"צ,
אנה גלנטי, ענת זאדה, הילה קניסטר בר דוד, רחל גבאי, שרית גול/יח"צ

הילה קניסטר בר דוד, סמנכ"לית שחר און – העמותה לקידום מקצועי חברתי מבית הסתדרות המעו"ף, יצאה ביוזמה חדשה לקידום מנהיגות נשית במשק הציבורי וברשויות המקומיות. בר דוד ערכה סמינר לעשרות יו"ריות של וועדי סייעות מכל רחבי הארץ. בתכנית: דיון ושיח על מנהיגות נשית באורן של מנהיגות ישראליות כמו רוזה כהן, מניה ביאליק ושרה עוזיהו, הרצאות לימודיות ומתן כלים פרקטיים לשינוי חברתי דרך מנהיגות נשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully