וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה חודשים לפתיחה: המדפים בדקטלון עדיין ריקים

18.12.2017 / 8:30

קטגוריות שלמות ריקות, מידות חסרות וסחורה שמגיעה בקצב איטי יחסית. יצאנו לבקר בסניף הדגל של ענקית הספורט הצרפתית וגילינו שהיא מתקשה לעמוד בקצב הקונים הישראלי. דקטלון: "פועלים למצוא דרך מהירה לחידוש המלאי"

עריכת וידאו: אביב אירגז

(בווידאו: דיווח על דקטלון במהדורה המרכזית של וואלה! NEWS)

4 חודשים לאחר שנפתחה בסערה, ענקית הספורט הצרפתית מתקשה להתמודד עם הצרכן הישראלי. הסניף הראשון של דקטלון, שנפתח באוגוסט האחרון במתחם G בראשון לציון, עורר הדים בקרב הציבור בארץ בזכות המחירים הנוחים וההיצע הרחב של ציוד הספורט. ואולם, מבדיקת וואלה! עסקים עולה כי נראה שברשת מתקשים לספק סחורה - וציוד רב עדיין חסר.

ביקרנו בסניף הדגל של החברה, שמתכננת לפתוח סניף נוסף בצפון הארץ, ומצאנו בין היתר כי בעיצומה של עונת הסקי, למשל, כמעט שלא ניתן למצוא ציוד רלוונטי. גם קטגוריית ספורט האופניים, שהפכה בשנים האחרונות לתחביב פופולרי בישראל, מיותמת כמעט - החל בקסדות וכלה באופניים עצמם.

ואילו בתחום הריצה חסרות מידות רלוונטיות, למרות שהמדפים נראים מלאים. עמדת פילאטיס הנשים ריקה לגמרי, כך גם פילאטיס גברים. רצפת החנות עמוסה ארגזים ונדמה שהמוכרים מנסים לעמוד בקצב, למרות שהחנות עדיין ריקה.

כמו כן תחת הקטגוריה "המחיר הטוב ביותר", המדפים ריקים כמעט לחלוטין במחלקות רבות: כדורסל, סקי וסנואבורד, אומנויות לחימה, כושר, נעלי טיול, ענפי השיט, רכיבה על סוסים, רכיבה על אופניים ונעלי טיול. עוד חסרים צמיגים לאופניים, אופניים מסוגים שונים, ביגוד מחטב, בגדי ספורט חמים לנשים, בגדי התעמלות ועוד.

דקאתלון עדיין עומדת ריקה. יעל געתון, מערכת וואלה! NEWS
קטגוריית התעמלות ופילאטיס נשים/מערכת וואלה! NEWS, יעל געתון

עוד באותו נושא

למרות המדפים הריקים: רשת דקטלון תפתח סניף שני בישראל

לכתבה המלאה

דקטלון: "פועלים למצוא דרך מהירה לחידוש המלאי"

ברשת אומרים בתגובה שהם מודעים למצב ומנסים למצוא פתרון: "דקטלון פועלת למצוא דרך מהירה לחידוש המלאי באופן סדיר ורואה בשביעות רצון את לקוחותיה כיעד מרכזי", אומרים ברשת לוואלה! עסקים

ברשת אומרים בתגובה שהם מודעים למצב ומנסים למצוא פתרון: "דקטלון פועלת למצוא דרך מהירה לחידוש המלאי באופן סדיר ורואה בשביעות רצון את לקוחותיה כיעד מרכזי", אומרים ברשת לוואלה! עסקים. הקופאיות נשמעות מעט יותר מודאגות. הטענות הכלליות מלמדות על מיעוט סחורה וחוסר יכולת לעמוד בעומס האנשים. יתרה מזו, הומלץ להתקשר לפני ההגעה לחנות ולברר האם המוצר אותו מבקשים לקנות קיים על המדפים.

החנות, המשתרעת על שטח של כ-3,000 מ"ר, נפתחה בהשקעה של כ-17 מיליון שקל. ניתן למצוא בה 60 מחלקות בתחומי הספורט השונים, ובסך הכול כ-16 אלף מוצרים המכוונים לצרכן הישראלי, כמו גם לספורטאים מתחילים, חובבים ומקצועיים.

הרשת הוקמה בצרפת לפני כ-41 שנה, ומונה כיום כ-1,176 חנויות ב-32 מדינות ברחבי העולם ומעסיקה כ-78 אלף עובדים. היא סיימה את 2016 עם מחזור שנתי של 10 מיליארד אירו ומוכרת מוצרים מעולם הספורט - ממחבטי טניס ועד מערכות צלילה. בשנה הבאה, כאמור, היא מתכננת לפתוח סניף נוסף בישראל, במתחם ביג בקריות.

דקאתלון עדיין עומדת ריקה. יעל געתון, מערכת וואלה! NEWS
מתחם נעלי הספורט. חסרות מידות רבות/מערכת וואלה! NEWS, יעל געתון
דקאתלון עדיין עומדת ריקה. יעל געתון, מערכת וואלה! NEWS
קטגוריית הרכיבה על האופניים/מערכת וואלה! NEWS, יעל געתון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully