וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי לוי נכנס לקופיקס: רכש 20% מהרשת של אבי כץ

1.1.2018 / 8:45

רשת רמי לוי שיווק השקמה דיווחה לבורסה כי התקשרה בהסכם עם מפעילת רשת בתי הקפה, כולל אפשרות לגידול אחזקות לשיעור של 50.01%. במקביל, סוכם על אופציה לרכישת מלוא הבעלות ברשת המרכולים "סופר קופיקס"

צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ניר חן

(בווידאו: דיווח במהדורה המרכזית של וואלה! NEWS - רשת קופיקס חוזרת ל-5 שקלים)

רשת רמי לוי שיווק השקמה מדווחת היום (שני) כי התקשרה בהסכם עם מפעילת רשת בתי הקפה קופיקס (חברת קופיקס גרופ בע"מ). על פי ההסכם, בשלב הראשון תרכוש רמי לוי 20% ממניות קופיקס גרופ לפי שווי חברה של 105 מיליון שקל תמורת כ-21 מיליון שקל, שיוזרמו במזומן אל קופת קופיקס או תמורת מניות רמי לוי בשווי דומה, זאת לבחירתה של רמי לוי.

כמו כן, במסגרת העסקה ניתנה לרמי לוי אופציה לתקופה של 24 חודשים ממועד השלמת העסקה, להגדיל אחזקותיה ברשת קופיקס לשיעור של 50.01% - שיעור שיקנה לה שליטה בפועל ברשת. בין בעלי המניות בקופיקס - אבי כץ, גיל אונגר, בנימין פרקש, חגית שינובר וחנניה שמש - נחתמו הסכמים כמקובל להסדרת היחסים בינם לבין רמי לוי, בין היתר בנוגע למינוי דירקטורים בחברה.

כמו כן, סוכם במסגרת העסקה כי קופיקס תקבל מקבוצת גרין לנטרן (בראשה עומדים ריצ'י האנטר, יוסף עליאש ודניאל בן רעי) אופציה לרכישת מלוא אחזקותיהם (50%) ברשת המרכולים "סופר קופיקס", לתקופה של עד 18 חודשים. לאחר מימוש כל האופציות הנכללות בעסקה, עשויה רמי לוי להחזיק ב-50.01% מרשת קופיקס שתחזיק בבעלות המלאה ברשת סופר קופיקס.

פתיחת סניף חברת הסלולר החדש של רמי לוי בגבעת שאול, דצמבר 2011. עומר מירון
רמי לוי/עומר מירון

רמי לוי, מנכ"ל רמי לוי שיווק השקמה מסר: "אנו שמחים על חתימת הסכם לכניסתנו לרשת קופיקס, ובפועל לרשת המרכולים שלה, סופר קופיקס. ההסכם יאפשר לנו לבחון את פעילות המרכולים במרכזי הערים, התואמת את האסטרטגיה עליה הצהרנו להרחבת פעילות רמי לוי למיקומים אלה. לאחר שנלמד ונכיר פעילות זו, נבחן את האפשרות להגדיל אחזקותינו בקופיקס ולהגיע לשליטה ברשת .המותג של קופיקס תואם את הערכים של רמי לוי, בבסיסם הלקוח עומד תמיד במרכז, כאשר המטרה היא לספק סל מוצרים רחב ככל שניתן במחירים זולים ותחרותיים גם במרכזי הערים. סל המוצרים לאחר עסקת קופיקס יכלול הן מוצרי מזון, הן מוצרי נון-פוד שונים, ולצד זאת נמשיך להציע את פתרונות התקשורת של חברת הסלולר שלנו".

רשת קופיקס מפעילה כיום כ-130 בתי קפה תחת המותג קופיקס וכ-30 מרכולים תחת המותג סופר קופיקס. הרשת סיימה את 9 החודשים הראשונים של 2017 עם הכנסות של כ-230 מיליון שקל, והיא מעסיקה כ-650 עובדים. רשת רמי לוי שיווק השקמה סיימה את תשעת החודשים הראשונים של שנת 2017 עם גידול של כ-12.6% בהכנסותיה לכ-3.81 מיליארד שקל. ועם גידול של כ-16.6% ברווח הנקי שהסתכם בכ-89.3 מיליון שקל.

רשת רמי לוי שיווק השקמה, בניהולו של רמי לוי, פועלת למעלה מ-40 שנה כרשת חנויות דיסקאונט בתחומי המזון והטואלטיקה. הרשת פועלת הן במגזר הקמעונאי והן במגזר הסיטונאי, ומפעילה כיום 48 סניפי סופרמרקט (מתוכם 3 סניפים הפועלים בשיטת הזכיינות). הרשת מתכוונת לפתוח 5 סניפים נוספים במהלך שנת 2018. כמו כן, לחברה כ-175,000 מנויים סלולריים כמפעיל סלולארי וירטואלי.

  • עוד באותו נושא:
  • רמי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully