וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אותה אריזה, פחות כמות: משקה החלב החדש שמעצבן את הצרכנים

2.1.2018 / 7:00

חברי קבוצת הפייסבוק "איך זה נראה באמת?" טוענים כי "משקה חלב מיוחד לקפה להקצפה בשקשוק" מאוחסן בקרטון זהה לחלב הרגיל בפיקוח - אך מכיל כמות קטנה ועולה הרבה יותר: "עבודה בעיניים". תנובה: "הכמות הותאמה לפונקציית השקשוק ומצוינת על גבי האריזה"

צלמים זמניים מורשים

(בווידאו: משקה החלב של תנובה ביחס לחלב הרגיל)

אותה אריזה - אבל הכמות שונה: צרכנים ערניים, שרכשו את משקה החלב החדש של תנובה, הופתעו לגלות שאף שהקרטון נראה בדיוק כמו זה של החלב המוכר - המוצר החדש מכיל 800 מ"ל ולא ליטר. מדובר במוצר חדש הנקרא "משקה חלב מיוחד לקפה להקצפה בשקשוק", שהשיקה החברה לפני כחודשיים כחלק ממהלך מיתוג נרחב לקראת 2018.

חשוב לציין: תנובה הדפיסה על גבי הקרטון את כמות המשקה - 800 ליטר (אם כי באותיות קטנות), אולם בפוסט שפורסם בקבוצה "איך זה נראה באמת?" בפייסבוק, התלוננו הצרכנים על נראות האריזה, שלטענתם גרמה להם לחשוב שהם רוכשים משקה במשקל ליטר. לדברי מפרסמי הפוסט, הקרטון זהה, גודלו ורוחבו דומים - ולכן לא העלו בדעתם שהוא יכיל כמות קטנה יותר של משקה.

"משקה חדש חלב של תנובה. אם לא תסתכלו ממש טוב, לא תשימו לב שהוא מכיל רק 800 מ"ל כי האריזה שלו זהה בגודלה לאריזת החלב הרגיל של 1 ליטר. והמחיר? גבוה בעשרות אחוזים", כתבו הצרכנים בפוסט שצבר שיתופים רבים ותגובות.

לקריאה נוספת:
הקרב על החלב ב-2018: תנובה מכריזה מלחמה על שטראוס
תוכנית הפחתת המכסים חיסלה את מכירות סוף השנה בחנויות האלקטרוניקה
ארבעה חודשים לפתיחה: המדפים בדקאתלון עדיין ריקים

אייטם על משקה חלב של תנובה שמכיל פחות חלב ממשקה חלב רגיל. צילום מסך פייסבוק, צילום מסך
הפוסט בקבוצת הפייסבוק "איך זה נראה באמת?"/צילום מסך, צילום מסך פייסבוק

מקום ריק לצורך אפקט ההקצפה?

בחלק מהתגובות ניסו ברשת החברתית למצוא סיבה לכמות הקטנה יותר, והעלו השערות לפיהן החברה ביקשה להשאיר מקום ריק לצורך אפקט ההקצפה; אבל כאן ראוי לציין שקרטון חלב רגיל מכיל גם הוא מקום ריק.

"נגיד שיש פחות חלב כדי שישאר מקום לשקשוק. אבל בחיים הם לא יכתבו על הקרטון באותיות גדולות 'שימו לב, המוצר מכיל פחות חלב מהכמות הרגילה עקב כך וכך", כתב אחד הגולשים.

גולש נוסף כתב: "זו עבודה בעיניים, נקודה. למכור באריזה של ליטר רק 800 מ"ל, זה להטעות את הצרכן. אף אחד לא צריך 200 מ"ל לשקשוק. נשבע שזה משתקשק יופי גם עם 50 מ"ל אוויר". "בגלל זה הוא (המשקה - י.ג) נגמר לנו מהר", הוסיפה גולשת אחרת.

בפוסט התייחסו הצרכנים למחיר "הגבוה בעשרות אחוזים", לשון הפוסט. חשוב לציין שמחיר המשקה (לא בפיקוח) אמנם גבוה משמעותית מחלב רגיל בקרטון, אבל נמוך ממחיר המשקה חלב בטעמים. כך למשל, ברשת שופרסל החלב לשקשוק עולה 6.90 שקלים, לעומת ליטר משקה חלב על הבוקר שעולה 7.90 שקלים; וליטר חלב רגיל שעולה 5.75 שקלים ברשת שופרסל.

מחברת תנובה נמסר בתגובה: "משקה החלב בטעם אגוזי לוז הוא מוצר המיועד להקצפה בשקשוק, בשונה מחלב רגיל. הכמות בקרטון הותאמה כך שפונקציית השקשוק תוכל להתקיים ללא הפרעה. הכמות מצוינת על גבי האריזה והמחיר לקמעונאי נקבע בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully