וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין הר גבוה מדי: משלחת תטפס על הקילימנג'רו למען ילדים חולים

3.1.2018 / 15:32

משלחת הכוללת את חברי עמותת Make-A-Wish Israel ואת נגה, ילדת משאלה, תעפיל לפסגת ההר האפריקאי שגובהה 5,895 מטר על מנת להעלות את המודעות ולגייס תרומות להגשמת חלומות של ילדים החולים במחלות מסכנות חיים

משתתפי מסע לקילמנגרו עמותת Make A Wish. יריב דגן,
חברי המשלחת לקילימנג'רו/יריב דגן

בעוד כשבועיים תצא משלחת משתתפים לטפס לפסגת הר הקילמנג'רו שבאפריקה כדי להגשים את משאלות לבם של ילדים החולים במחלה מסכנת חיים. למסע תצא נגה, בת 20 ילדת משאלה, יחד עם אבי בר אהרון מייסד Make-A-Wish Israel וחברי עמותה נוספים.

המסע המאתגר לפסגה, המתנשאת לגובה של 5,895 מטר, יארך שמונה ימים של טיפוס בקור ובשלג. באמצעות מסע זה שואפת העמותה לייצר מודעות ולגייס תרומות להגשמת משאלות לילדי Make-A-Wish Israel, על מנת להעניק לילדי המשאלה ומשפחותיהם חוויות מיטיבות של תקווה, כוח ושמחה, בתקופה הקשה בחייהם.

יציאת המשלחת לטיפוס, מייצגת את "האני מאמין" של Make-A-Wish ובעיקר את האמונה ביכולתו של כל ילד משאלה לכבוש כל פסגה ולהגשים כל משאלה. כיבוש הפסגה על ידי ילד משאלה שהיה בסכנת חיים בשל מחלתו והחלים, הוא ביטוי לנחישות, ליכולת, לרצון ולניצחון וישמש דוגמא חיובית וחיזוק לילדים נוספים הנלחמים ומתמודדים עם מחלות מסכנות חיים.

נגה היא מתעמלת אומנותית, שהתכוננה להשתתף באולימפיאדה בריו 2016, כשאובחנה אצלה מחלת הסרטן. אחרי טיפולים, כשאינה יכולה אלא לחלום על להגיע לריו, התגשם חלומה בזכות עמותת Make-A-Wish Israel והיא טסה לצפות בנבחרת ולעודד את הנציגים של המשלחת הישראלית. הגשמת החלום הייתה עבורה חוויה משנת חיים. לטיפוס לפסגת הקילימנג'רו היא החליטה להצטרף מתוך מטרה לגייס כספים כדי להגשים חלומות לילדים נוספים החולים במחלה מסכנת חיים.

בין המשתתפים האחרים במסע ניתן למצוא את יו"ר העמותה, דביר בנדק; חבר הנהלת העמותה, ליאור כלפון; מנכ"ל חברת איתוראן, ניר שרצקי; סגן נשיא חברת כתר פלסטיק, אורגד שפירא; מנכ"ל חברת אלקטרה בניה, ירון שורק; סמנכ"ל משאבי אנוש The Ritz-Carlton, Herzliya, יובל פומרנץ; חברת הנהלת העמותה, ענבר בארי; מנכל even better ומתנדב העמותה, טל אבן; חבר הנהלת העמותה, קובי גטניו; צלם ועורך מתנדב בעמותה, יריב דגן; ירון כפתורי ושלי שורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully