וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: כך תשיג הקוסמטיקאית מעגל לקוחות קבוע

אלון גל

5.1.2018 / 9:55

המאמן האישי מגיע לוואלה! עסקים: בכל סוף שבוע ייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים כל אחד מאיתנו. השבוע - מאזינה שמתקשה למצוא לקוחות לטיפולי הקוסמטיקה שלה

עריכת וידאו:ניר חן

(בווידאו: כתב ביזפורטל, גיא בן סימון, מדווח למהדורה המרכזי של וואלה! NEWS על החלשות הדולר)

בשיחה עם המאמן האישי אלון גל בתוכניתו ברדיו 103FM סיפרה מאזינה, קוסמטיקאית פרא-רפואית שפתחה לפני חודשיים עסק עצמאי בקומת גלריה במספרה להחלקת שיער על קשייה בהשגת לקוחות. "אני שומע מרמור וגישה לא חיובית לגבי העניין וכשזה ה-'וייב' את לא תצליחי ולא משנה מה תעשי", ענה גל. "כדי לשנות את הוויברציה, מהרגע הזה כל מה שהיה עד עכשיו לא רלוונטי. האופציות שלך הן לעזוב את המיקום בגלריה, או להישאר שם ולמצוא אסטרטגיה שיווקית חדשה, עם תוכנית ברורה שהופכת את המקום למצליח, כולל לקוחות קבועים, חלקם עם תוכנית טיפולים שנתית".

גל המשיך ופירט את המלצותיו. "קודם כל, לא לבנות את האסטרטגיה השיווקית שלך על המספרה", הדגיש גל. "תתייחסי לגלריה כעסק. תכיני רשימה של מאה נשים שמכירות אותך ואוהבות אותך. את פונה אליהן אחת אחת ומציעה שיעברו להיות מטופלות שלך, כשהטיפול הראשון חינם. מתוך מאה, עשר יעברו אליך. את מטפלת בהן פעם אחת בחינם, וקובעת עם כל אחת תוכנית טיפולים קדימה, כדי שהיא תהפוך ללקוחה קבועה שלך.

"זו הסטטיסטיקה של החיים. אם מנהלים את הסטטיסטיקה בצורה מובהקת לאורך זמן, התוצאות מגיעות"

"בשלב הבא, לכל אחת מהן את נותנת עשרה ואוצ'רים לתת לחברה או קרובת משפחה, עם טיפול חינם של 20 דקות ראשונות. בנוסף, תבקשי מאמא שלך להביא חברות שלה, לטיפול ראשון בחצי מחיר. אותו דבר חברה טובה, שתזמין את אמא שלה לטיפול ראשון בחצי מחיר. כמו כן, למספרה שאת נמצאת בה יש אינטרס שתישארי שם. תבקשי מהם שיתוף פעולה. תציעי לה לתת מתנה לכל לקוחה שלה, 20 דקות טיפול מסכה מתנה. ככה היא תיתן לך רשימה של לקוחות".

כדי ליעל את העבודה פירט גל איך על המאזינה לבצע את המלצותיו. "כל פעולה שיווקית אקטיבית כזו שאת עושה את מתעדת ביומן מיוחד. למשל, כל יום את פונה לחמש נשים מרשימת המאה. כל יום את מחלקת למישהי עשרה ואוצ'רים של 20 דקות חינם להפיץ דרכה. כל יום את דואגת שמישהי שקרובה אליך תזמין מישהי לטיפול ראשון בחצי מחיר. אם תבצעי את הפעולות האלה כמו שצריך, תוך שלושה חודשים יש לך קליניקה מלאה. זו הסטטיסטיקה של החיים. אם מנהלים את הסטטיסטיקה בצורה מובהקת לאורך זמן, התוצאות מגיעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully