וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקול בשופרסל: חשד לליסטריה באפונה וגזר מוקפאים

15.1.2018 / 12:54

החברה אוספת מהמדפים את המוצר "אפונה ירוקה וגזר מוקפאים שופרסל" לאחר שהתגלה חשד להימצאות החיידקים. "מדובר במוצר מוקפא שצריכתו מבוצעת לאחר בישול, כך שהסיכון נמוך"

צילום: יותם רונן,

(בווידאו: כל מה שצריך לדעת על תערוכת המזון)

רשת שופרסל הודיעה היום (שני) כי באריזות 800 גרם של המוצר "אפונה ירוקה וגזר מוקפאים שופרסל", המיוצר על ידי חברת ארדו הסבריפרוסט הבלגית והתאריך האחרון לשיווק הוא 1/2020 (מספר אצווה L267211A11), קיים חשד להימצאות חיידקים מסוג ליסטריה מונוציטוגנס. חיידקים אלה עלולים לגרום למחלות בעיקר בקרב אוכלוסיות בסיכון גבוה ולהפלות בקרב נשים הרות.

החברה הדגישה כי המוצר מיוצר גם על ידי יצרן נוסף והודעה זו אינה תקפה לגביו. לכן, מוצרים זהים בעלי תוקף או מספר אצווה שונים הם בטוחים לשימוש.

עוד מסרה הרשת כי היא מתואמת עם משרד הבריאות בנוגע לפרטי האירוע וכי היא פועלת לאיסוף המוצר מהסניפים. לקוחות שרכשו את המוצר יוכלו לפנות לקבלת החזר כספי בגינו. הרשת הבהירה כי בכל שאלה או בקשה למידע נוסף, הציבור מוזמן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בטלפון או באתר החברה.

"ברצוננו להדגיש כי מדובר במוצר מוקפא אשר צריכתו מבוצעת לאחר בישול", נכתב בהודעת החברה. "לפיכך, הסיכון להימצאות חיידקים בעת צריכה סבירה של המוצר על ידי הצרכן נמוך. יחד עם זאת, ולשם הזהירות, הציבור מתבקש שלא לצרוך את המוצר".

אפונה וגזר של רשת שופרסל, ריקול. יח"צ,
אפונה ירוקה וגזר מוקפאים של שופרסל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully