וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף רפפורט בן ה-34 מונה למנכ"ל מרכז הפיתוח במיקרוסופט ישראל

18.1.2018 / 8:47

רפופורט ינהל את מרכז המחקר והפיתוח של החברה שמונה כ-1,000 איש. הוא הצטרף למיקרוסופט בשנת 2015 בעקבות רכישת חברת הסייבר אדאלום שהוא נמנה על מייסדיה

אסף רפופורט מנכ"ל מיקרוסופט בישראל. קובי קואנקס,
אסף רפופורט/קובי קואנקס

אסף רפפורט, בן 34, מונה למנכ"ל מרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט בישראל שמונה כ-1,000 איש. הוא מחליף בתפקיד את יורם יעקבי.

רפופורט הצטרף לחברה ב-2015, בעקבות רכישת חברת הסייבר אדאלום, שאסף נמנה על מייסדיה. הוא משמש מאז כמנהל תחום הסקיוריטי, שגדל למאות אנשים בשנתיים האחרונות. במקביל לתפקידו כמנכ"ל מיקרוסופט בישראל רפופורט ימשיך להוביל את קבוצת ה-Cloud Security שרכשה מלבד אדאלום את הסטארטאפים Aorato ו-Secure Islands.

רפפורט אמר כי "מיקרוסופט עוברת מהפכה של ממש בשנים האחרונות. זו חברה שמובילה תרבות של מצוינות טכנולוגית, תעוזה וחדשנות. מיקרוסופט מעצימה את האנשים שלה, גדלה יחד איתם ומאתגרת אותם להשיג יותר. אני גאה להוביל את המהפכה הזו בישראל".

רפופורט הוא בוגר תוכנית תלפיות, למד פיזיקה, מתמטיקה ומדעי המחשב באוניברסיטה העברית ובוגר תואר שני במדעי המחשב בטכניון. רפופורט שירת ב-8200 שש שנים ולאחר השחרור, עבד בחברת הייעוץ מקינזי באוסטרליה. לאחר מכן הקים את חברת אדאלום עם עמי לוטבאק ורועי רזניק, חבריו מהיחידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully