וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי אקספרס ודואר ישראל מבטיחים: תחפושות יגיעו ליעדן תוך 3 ימים

21.1.2018 / 11:30

ישראלים רבים מבצעים קניות ברשת ולא אחת מלינים על עיכובים במסירת חבילות - לקראת חג פורים שוב יוצאת חברת דואר ישראל בשיתוף פעולה עם ענקית הסחר המקוון, ומתחייבת למסירה מהירה. כמה עולה תחפושת של וונדר וומן חד קרן והאם המשלוח בחינם? בדקנו

צילום: אבי כהן עריכת וידאו:רן צימט

(בווידאו: כתבת הצרכנות של וואלה! NEWS, יעל געתון, על קניית תחפושות ברשת לקראת חג הפורים)

ישראלים רבים מבצעים קניות ברשת ולא אחת מלינים על עיכובים במסירת חבילות הן מחו"ל והן בארץ. לידיעת מי שכבר החל להיערך לקניית תחפושות לחג פורים, חברת דואר ישראל הודיעה היום (ראשון) כי גם השנה היא יוצאת בשיתוף פעולה עם ענקית הסחר המקוון עלי אקספרס (Ali Express) לקראת החג שאמור לאפשר הגעת תחפושות שנרכשו בחו"ל תוך זמן קצר.

במסגרת שיתוף הפעולה, ניתן יהיה להזמין מאות תחפושות ואביזרים לפורים דרך עלי אקספרס, כאשר בדואר ישראל מתחייבים שחבילות אשר יגיעו לארץ בשיטת שילוח מהיר בשירות e-packet, ימסרו לרוכשים תוך 3 ימים מנחיתת התחפושות בארץ. השילוח יכלול גם מעקב אחר ההזמנה לרגע המסירה המהירה לצרכן והמבצע יסתיים ב-3 בפברואר.

בדואר ישראל מסבירים כי בעוד פריטים שמוזמנים מעלי אקספרס מגיעים על פי רוב בדואר רגיל, אפילו לא רשום, ללא מספר מעקב ויכולת מעקב ותוך פרק זמן ארוך יותר, שתלוי בחנות השולחת; במסגרת המבצע ההזמנות לארץ ישלחו מהר יותר בשיטת משלוח אקספרס. ברוב החנויות, השילוח המהיר חינמי ולעיתים גם עם שליח עד הבית, בהתאם להחלטת החנות השולחת. עם זאת, יש לשים לב בעת ההזמנה כי יש מספר חנויות שגובות 1-2 דולר בגין המשלוח. סכום זה יצוין בעת ההזמנה ולא תהיה תוספת של עמילות שחרור ממכס.

תחפושת חד קרן דואר ישראל. דואר ישראל,
18 דולר. תחפושת חד קרן/דואר ישראל
תחפושת סופר מן דואר ישראל. דואר ישראל,
18.50 דולר. תחפשת סופרמן/דואר ישראל

לטובת הגולש הישראלי בנתה עלי אקספרס עמוד נחיתה בעברית עם ממשק ייחודי, אליו ניתן להיכנס מאתר דואר ישראל ולהזמין תחפושות במחיר ממוצע של 10-30 דולר בשירות אקספרס e-packet. כך למשל, ניתן לרכוש את להיט הוואנזי (חיות) לילדים במחירים של החל מ-15.90 דולר, תחפושות של ליצנים במחיר של כ-14 דולר, נינג'ה החל מ-17.50 דולר, חליפת כבאי בפחות מ-17 דולר, תחפושת חד קרן ב-18 דולר ותחפושות ליצן למבוגרים ב-16 דולר.

על פי סקר שערכה חברת דואר ישראל, כ-60% מההורים לילדים עד גיל 9 מתכוונים לרכוש תחפושות ואביזרים לפורים באתרים בחו"ל. עוד עולה מהסקר, שביצע מכון שילובI2R , שבקרב הורים לילדים בני 10-12, רק 43% יזמינו תחפושות מאתרים בחו"ל ושליש מההורים לילדים בגילאי 13-18.

הסקר נערך בקרב 501 גברים ונשים במדגם ארצי, אקראי ומייצג של האוכלוסייה, במסגרת אומניבוס אינטרנטי שנערך בשבוע החולף באמצעות מערכת סקרים ממוחשבת CAWI בקרב מדגם מפאנל גולשי האינטרנט iPanel המקיף 130 אלף איש. על פי הממצאים, כרבע מהבוגרים מעל גיל 18 מתכוונים להזמין לעצמם או לבן/בת זוגם תחפושת בחו"ל, כאשר 38% מבני 18-29 יזמינו תחפושות בחו"ל; לעומת 29% בגילאי 30-49; ורק 11% בגילאי 50 ויותר.

תחפושת נינג'ה דואר ישראל. דואר ישראל,
החל מ-17.50 דולר. תחפושת נינג'ה/דואר ישראל
תחפושת משטרהדואר ישראל. דואר ישראל,
22 דולר. תחפושת שוטר/דואר ישראל
תחפושת וונדר וומן דואר ישראל. דואר ישראל,
18 דולר. תחפושת וונדר וומן/דואר ישראל
תחפושת דבורה דואר ישראל. דואר ישראל,
16 דולר. תחפושת דבורה/דואר ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully