וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נטו הוזלות": כחלון חתם על הצווים לביטול מכסים על שורת מוצרים

22.1.2018 / 11:58

התוכנית עליה הכריז שר האוצר בחודש שעבר יוצאת לפועל. ביטול המכסים יעלה לקופת המדינה כ-543 מיליון שקל שיצטרפו ל-245 מיליון השקל של ביטול מס הקנייה שכבר נכנס לתוקף

צילום: רוני כנפו, עריכה: שניר דבוש

(בווידאו: שר האוצר משה כחלון מכריז על הורדת המכסים במסיבת עיתונאים במשרד האוצר בירושלים)

שר האוצר, משה כחלון, חתם היום (שני) על הצווים לביטול המכסים על מספר רב של מוצרים. ביטול המכסים ייכנס לתוקף בימים הקרובים בהוראת שעה שתוקפה עד ל-31 בדצמבר 2018, ויכלול מוצרי ההלבשה ומוצרי טקסטיל נבחרים, מוצרי תאורה, מוצרי חשמל ביתיים וחלקיהם ובהם מקררים, מקפיאים, תנורי חימום ובישול, מערבלי מזון ועוד. כמו כן, יבוטל המכס על תמרוקים וקוסמטיקה, צעצועים ואביזרי ספורט.

ביטול צווים אלה מצטרף לביטול מס הקנייה על שורת מוצרים שנכנסה לתוקפה בחודש שעבר במסגרת תוכנית "נטו הוזלות" עליה הכריז כחלון. ביטול המכסים יגרור אובדן הכנסות לקופת המדינה בגובה של כ-543 מיליון שקל שיצטרפו לאובדן ההכנסות בסך של-כ245 מיליון שקל כתוצאה מביטול מס הקנייה.

כחלון אמר כי "חתימת הצווים והשלמת המהלך הם המשך ישיר של המדיניות שלנו - להפחית מסים ומכסים, להחזיר את עודפי הגבייה לאזרחים ולהצמיח את המשק. שנת 2018 היא שנת תקציב רביעית ברציפות של הפחתות מסים ומכסים עבור האזרחים. המהלכים האלו מסייעים גם ליבואנים הקטנים והבינוניים וגם לצרכני הקצה. אנחנו כבר רואים את ההשפעות שלהם בצמיחה, בגידול בצריכה הפרטית ובהוזלות מחירים".

תוכנית נטו הוזלה. משרד האוצר,
תוכנית נטו הוזלות/משרד האוצר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully