וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון: "מי שמוותר על זכייה במחיר למשתכן עושה טעות"

23.1.2018 / 14:15

שר האוצר התייחס לביקורת נגד התוכנית בסיור עיתונאים שנערך בראשון לציון, שדרות ואופקים. "אם לא יתאים לזכאים גם משפרי דיור יוכלו לקנות בהמשך את הדירות המוזלות"

שר האוצר משה כחלון ושר השיכון יואב גלנט בסיור עיתונאים באתרי מחיר למשתכן 23.1.2018. עיריית ראשון לציון,
שר האוצר משה כחלון ושר השיכון יואב גלנט בסיור באתר מחיר למשתכן בראשון לציון/עיריית ראשון לציון

כמעט 120 אלף זכאים כבר נרשמו לתוכנית מחיר למשתכן ב-61 יישובים, כדי לנסות את מזלם ולרכוש דירה בהנחה של מאות אלפי שקלים. אבל מתוך 42 אלף הזוכים בהגרלות, רבים מבטלים את הזכייה בדרך כלל בגלל המחיר, ומי שלא - חושש מעיכובים ומפרט ירוד. בשלב הזה יותר מ-8,000 דירות מוזלות נמצאות בבנייה פעילה - יצאנו לשטח כדי לראות את התקדמות הפרויקטים ולשמוע מה יש למובילי התוכנית להגיד לזוגות צעירים שמעדיפים לפנות לשוק החופשי

בסיור עיתונאים שערכו היום (שלישי) משרדי האוצר והשיכון בפרויקטים של מחיר למשתכן בראשון לציון, שדרות ואופקים, התייחס שר האוצר, משה כחלון, למאבק התושבים שטוענים כי המדינה מקדמת תוכניות ענק ללא טיפול הולם בתשתיות. על הפרויקט בראשון לציון אמר כי "באזור הזה לא יהיו פקקים, בתי הספר יחכו לילדים ולא הילדים לבתי הספר".

בסיור השתתפו שר הבינוי והשיכון, יואב גלנט, וראש מטה הדיור היוצא, אביגדור יצחקי. שר האוצר התייחס לזכאים שביטלו את זכייתם: "מי שמוותר על זכייה או נוטש את התוכנית עושה טעות. הוא ניזון מאינטרסנטים וחבל. אנשים לא חייבים לקנות במחיר למשתכן, אין חוק, אבל למי שלא מתאים פרויקט אחד יכול לוותר וללכת לפרויקט אחר. יש מקומות בהם היינו מחוייבים לתב"ע ואם לא יתאים לזכאים גם משפרי דיור יוכלו לקנות בהמשך את הדירות המוזלות".

הכתבה המלאה כולל הצצה לפרויקטים תפורסם מחר.

פרויקט מחיר למשתכן שכונת הרקפות ראשון לציון. אבי כהן
מחיר למשתכן בשכונת הרקפות בראשון לציון/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully