וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות הלקוחות: בגלל שאתה גבר, קנית ענבים רקובים

2.2.2018 / 0:00

צרכן קנה ענבים בסופר - וגילה שהם רקובים. כשפנה לשירות הלקוחות, המוקדנית תחקרה אותו כיצד הוא בוחר פירות וירקות, שאלה מדוע הוא קנה מוצר עם עובש ואף טענה שגברים לא יודעים לערוך קניות. ענבי טלי בתגובה: "הנושא נבדק בחומרה"

באדיבות המצולמים

(בווידאו: האזינו לשיחה עם שירות הלקוחות של מותג ענבי טלי)

הענבים רקובים? אולי זה בגלל שאתה גבר. זה המסר שקיבל איליה אברבוך, תושב ירושלים, שקנה בתחילת עונת החורף ענבים באחת מרשתות השיווק. לדבריו, הוא בדק את המוצר עוד בחנות, אולם לא ראה בעיה. כשחזר הביתה ופתח את החבילה, מצא שרוב הענבים רקובים. הוא פנה לשירות הלקוחות בעמוד הפייסבוק של חברת "ענבי טלי", ואף שלח תמונות של המוצר וגולל את אופי התלונה. בתגובה עבר תחקור על יכולות הקנייה שלו.

יומיים לאחר שהגיש את התלונה, חזרו אליו משירות הלקוחות של המותג. המוקדנית הסבירה לו בשיחה שארכה כמה דקות שגברים לא יודעים לערוך קניות. כשביקש הסבר, תחקרה אותו כיצד הוא עורך קניות והאם הוא בודק בדרך כלל פירות וירקות: "סליחה שאני שואלת אותך", אמרה בשיחה עם אברבוך, "נכון שאתם הגברים, אני מרשה לעצמי, כן? אתה מרשה לי לדבר איתך הכי, הכי אמיתי? הגברים פחות בודקים, אתם לא שמים לב - לוקח הולך. אתה עושה את זה גם לגבי פירות אחרים?", תהתה בקול. אברבוך הנדהם סיפר לה כיצד בדק את הקופסה, הרים אותה ולא ראה בעיה, אולם היא המשיכה וסיפרה שלא מדובר בעיניין אישי, אלא בגברים שלא יודעים לקנות. אברבוך טען באוזניה שהשיחה הולכת לכיוון מוזר, וניתק את הטלפון.

שירות הלקוחות טעןשהענבים רקובים כי הלקוח הוא גבר
ענבי טלי. באדיבות המרואיין, באדיבות המצולמים
הענבים הרקובים/באדיבות המצולמים, באדיבות המרואיין

"שיחה הזויה"

כעבור כמה שעות חזרה אליו מוקדנית אחרת ממוקד שירות הלקוחות והציעה פיצוי - חבילת ענבים במתנה. הזיכוי היה תקף לשבועיים, אולם עד שהגיע לביתו, נותרו יומיים לתוקף - ואברבוך לא מימש את הזיכוי. "אין לי עיניין בפיצוי", ביקש להבהיר בשיחה עם וואלה! עסקים, "הרגשתי מאוד לא נעים, החוויה בשיחה הייתה הזויה, במקום להגיד שהם מתנצלים, הבחורה התחילה לשאול על הרגלי הקנייה שלי ולמה אני לא בודק את מה שאני קונה, והאשימה את הגברים".

לנוכח הטענות, בחברה יבצעו בדק בית: "ענבי טלי מכבדים את כל קהל הלקוחות של החברה ומתייחסים במהירות וברצינות לכל תלונה", מסרו בתגובה מענבי טלי, "המקרה המדובר אינו אופייני והוא ייבדק בחומרה".

שירות הלקוחות טעןשהענבים רקובים כי הלקוח הוא גבר
ענבי טלי. באדיבות המרואיין, באדיבות המצולמים
הענבים הרקובים/באדיבות המצולמים, באדיבות המרואיין

השיחה בין אברבוך לשירות הלקוחות. לא נגענו:

שירות הלקוחות: "סליחה שאני שואלת אותך, נכון שאתם הגברים, אני מרשה לעצמי, כן? אתה מרשה לי לדבר איתך הכי, הכי אמיתי? הגברים פחות בודקים, אתם לא שמים לב, לוקח הולך. אתה עושה את זה גם לגבי פירות אחרים?"

איליה אברבוך: "אני לא מבין את מהות השאלה".

שירות הלקוחות: "אני אגיד לך מה, אתה לא פתחת? לא בדקת? לא הרמת את הקופסה לראות שלא נוזל למטה, כשאתה קונה פרי טרי? לקחת קופסה והלכת? אני בכוונה שואלת. זו שאלה מאוד חשובה, אני רוצה לדעת איך מתנהגים בסופר. אני חשוב לי מאוד לדעת איך מתנהגים עם הענף שלנו בסופר, לכן אני שואלת. זה לא שאתה בדקת והגעת הביתה וראית רקוב. אתה לקחת, ובאת הביתה, פתחת וראית הכל רקוב. ".

איליה אברבוך: "לא לא לא , קודם כל אני כן אענה לשאלה שלך..."

שירות הלקוחות: "חשוב לי מאוד"

איליה אברבוך: "הבנתי, אני כן אענה לשאלה שלך, כשאני קונה ענבים אני כן מרים את הקופסה ומסתכל, אני כמובן לא פותח אותה כי הקופסה מגיעה סגורה. אבל כן מרים וכן מסתכל ולא ראיתי שום דבר כשלקחתי את הקופסה, אבל, זו הערה חשובה, למרות מה שאמרת, זה לא היה נכון".

שירות הלקוחות: "אני שאלתי, אני לא אמרתי, אני שאלתי".

איליה אברבוך: "לא כל הקופסה היתה רקובה, לא ספרתי כמה בדיוק ענבים, לפי מראית עין 1/5 מהקופסה, יש תמונות בפייסבוק את יכולה לבקש שישלחו לך אותן להסתכל".

שירות הלקוחות: "אני מאמינה לך, אין פה בכלל שאלה, אני מאמינה לך. אני פשוט כועסת על ההתנהלות של הסופרים, אתה לקוח, אתה משלם במיטב כספך, אתה רוצה לקנות פרי טוב, נכון? אתה מסכים איתי?".

איליה אברבוך: "כן, רק לא הבנתי למה היתה ההערה הזו לגבי 'אתם גברים קונים', את זה לא הבנתי".

שירות הלקוחות: "אני אומרת את זה, גם בעלי מביא לי הרבה פעמים הביתה פירות וירקות לא יפים. ואני כועסת. כל הזמן, 'תסתכל', 'תבדוק', לא חלילה אישית אליך. אני יודעת שגברים פחות בודקים".

איליה אברבוך: "זה כיוון מוזר השיחה הזו, לא יודע, אני לא..."

שירות לקוחות: "למה?"

איליה אברבוך: "לא יודע, למה אנחנו מנהלים את השיחה הזו?"

שירות הלקוחות: "בוא ננהל את השיחה הזו מהתחלה, בסדר? לא אמרתי גברים, לא אמרתי נשים, לא אמרתי אף אחד. בדקת את הפירות לפני שקנית? אתה בודק?"

איליה אברבוך: "כן".

שירות לקוחות: "אז למה לקחת רקוב? זו השאלה".

איליה אברבוך: "אם הייתי רואה שיש עובש בפנים, לא הייתי לוקח את זה".

שירות הלקוחות: "אז איך בדקת? מה בדקת?"

איליה אברבוך: "באמת עזבי, אני לא רוצה לנהל את השיחה הזו".

שירות הלקוחות: "אני שואלת כי אני רוצה לדעת את ההתנהלות של הסופרים".

איליה אברבוך: "עזבי, אני לא מעוניין לנהל את השיחה הזו, ככה, סליחה, להתראות".

seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל: yael_g@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully