וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: איפה נפגשו גבי רוטר ורמי לוי?

רונית מטיאס

8.2.2018 / 11:47

וגם: מה חגגו בעלי חברת סולתם, מה השיק מנכ"ל סמסונג ישראל, מי חגג עם שחקני מכבי תל אביב,מי פיתח גלידות חדשות ואיפה הרימה טובורג לחיים עם בירה חדשה

עושים שינוי

מיכאל מיטרני אורן רווח. דרור סיתהכל,
מיכאל מיטרני, אורן רווח/דרור סיתהכל

שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן התייצב בוועידת הקמעונאות השנתית העשירית ב-AVENUE שערכה מידע כנסים בשיתוף קבוצת סינרגיה. הוועידה התמקדה בתהליכים ובתמורות אותם חווה עולם הקמעונאות, תחת הקונספט Now, New, Next.

מיכאל מיטרני רמי לוי. דרור סיתהכל,
מיכאל מיטרני ורמי לוי/דרור סיתהכל

השר פגש את: גבי רוטר, מנכ"ל משותף קסטרו; רמי לוי; אורן רווח, יו"ר קבוצת אסתי לאודר; עדי רגב, סמנכ"ל מכירות יוניליוור; מיכאל מיטרני, מנהל דיגיטל וחדשנות סופר פארם; אורי קילשטיין, סמנכ"ל סחר ושיווק שופרסל, שסיפר על המהפך שעבר המותג הפרטי; קובי מויסה, מנכ"ל קבוצת הוניגמן; רביב ברוקמאייר, מנכ"ל קבוצת גולף; שלום נעמן, מבעלי רשת מחסני השוק; דינה נבות, סמנכ"לית שיווק מזרחי טפחות; עופר שחטר, מנכ"ל פרומול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
seperator

סיר הסירים

ישראל מאיו מיטל רובין וישראל מאיו. מקור גלאי,
ישראל מאיו, מיטל רובין וישראל מאיו/מקור גלאי

ישראל מאיו, מנכ"ל סולתם, חגג ב"דרמה בר" בתל אביב 70 שנות ייצור ופעילות של מפעל "סולתם" ופרידה ממותג "רדד" שליווה את סולתם במשך שנים רבות. באירוע הושקו הסירים החדשים שישמשו את כולנו בחגים.

בחוגגים: דאבל ישראל מאיו - גיסים, מנכ"לים ומבעלי סולתם; מיטל רובין, מנהלת השיווק; האמן קובי סיבוני, יוצר בחוטי ברזל, שהציג למאיו שעון שענד עם הקדשה של סולתם, שעון שהוענק לאביו ב-1975 במלאות 30 שנה לעבודתו במפעל ביוקנעם. סיבוני אמר כי עבורו זו סגירת מעגל.

seperator

רצים רחוק

טל ווימן, מירה פינקלשטיין, קארין אטל, רון חולדאי, קובי גטניו, מר קריין קו, אנה ליפקין-לוי. תומר פדר,
טל ווימן, מירה פינקלשטיין, קארין אטל, רון חולדאי, קובי גטניו, מר קריין קו, אנה ליפקין-לוי/תומר פדר

מסעדת קלארו במתחם שרונה שימשה לוקיישן מושלם להכרזה הרשמית על מרתון סמסונג שיתקיים ב-23.2 (ראו הוזהרתם). סמסונג אלקטרוניקס ישראל - נותנת החסות הראשית הרשמית למרתון זו השנה החמישית, חשפה את הקונספט הנבחר ל-2018 - "סמסונג פילטר מרתון" - מתחם חווייתי באקספו המרתון, קונספט שיזמן הזדמנות חוויתית ייחודית לתושבי תל אביב והסביבה בשבוע האקספו וביום המרתון.

רון חולדאי ומר קריין קו. תומר פדר,
רון חולדאי ומר קריין קו/תומר פדר

"סמסונג פילטר מרתון" יכלול פעילויות, עמדות צילום מעוצבות לשיתוף ברשתות החברתיות, עמדת צילום שתאפשר להופיע על שלטי ענק ביום המרתון לאורך המסלול. עבור כל תמונה שתשותף ותתויג באינסטגרם, סמסונג תתרום לעמותת מאמאנט, לפרויקט ייחודי בפנימיות ילדים ונוער בסיכון, שמטרתו הענקת מסגרת ספורטיבית חברתית ומקצועית לילדים.

קריין קו, מנכ"ל סמסונג ישראל, אמר כי סמסונג גאה על המשך שיתוף פעולה עם עיריית תל אביב שהוכח כהצלחה משמעותית.

seperator

אוכלים ומשחקים

מייקל רול ג'ייק כהן תמיר ברלקו ודורון ג'מצ'י. דרור מ,
מייקל רול, ג'ייק כהן, תמיר ברלקו ודורון ג'מצ'י/דרור מ

מסעדת BBB רמת החייל, חגגה 7 שנים להקמתה עם ארוחת בורגרים, חנוכת שיתוף פלייסטיישן, חדר משחקים דיגיטלי חדש.

תמיר ברלקו יעל הר אבן ושרון שפירא. דרור מ,
תמיר ברלקו, יעל הר אבן ושרון שפירא/דרור מ

בחוגגים: יעל הר-אבן, משנה למנכ"ל קבוצת BBB; שרון שפירא, סמנכ"ל שיווק הקבוצה; תמיר ברלקו, מבעלי הסניף; דורון ג'מצ'י; רועי לוי, מנהל ושותף בסניף; ירון ירקוני, מבעלי ארקפה; דפנה שחר; ושחקני מכבי תל אביב בכדורסל איתי שגב, מייק רול וג'ק כהן שחתמו על כדורים.

seperator

רואים חשבון

חן שרייבר ואמי פלמור. מוטי אברג'יל,
חן שרייבר ואמי פלמור/מוטי אברג'יל

רו"ח חן שרייבר, חבר ועד מרכזי בלשכת רואי החשבון, השיק את הקמפיין שלו לראשות לשכת רואי החשבון בטקס בירושלים, בו הוסמכו מספר שיא של רואי חשבון חדשים. שרייבר נרתם למאבק מתמחים שטענו לליקויים בבחינה בחשבונאות פיננסית וסייע להם להעלות את אחוזי המעבר.

שרייבר הכריז לאחרונה על התמודדותו לתפקיד נשיא לשכת רואי החשבון ועל כוונותיו להוביל מהפכה בלשכה ולהפוך אותה ללשכה סטטוטורית.

seperator

יאסו לגלידה

ענת גבריאל, קרין גורן וישי מנדיל. אנצו גוש,
ענת גבריאל, קרין גורן וישי מנדיל/אנצו גוש

החורף עדיין כאן אבל ביוניליוור ישראל חוגגים קיץ באווירת טברנה. השבוע נפתחה ב"לאגו" עונת הגלידות 2018 במהלכה הוצגו החדשנויות של גלידת שטראוס לקיץ. ישי מנדיל, סמנכ"ל השיווק, הציג שיתוף פעולה עם קרין גורן, שיצרה גלידות חדשות בהשראת קינוחיה בשיתוף קרמיסימו.

במתוקים: ענת גבריאל, מנכ"לית יוניליוור ישראל; עדי רגב, סמנכ"ל מכירות; מיכל תמרי, מנהלת השיווק הנכנסת של גלידת שטראוס; דני רוז'נסקי, מנהל פיתוח גלידת שטראוס ומי שפיתח עם גורן את הגלידות. הקינוח של האירוע היה שלומי סרנגה.

seperator

גישת הסושי

אורנה קליינמן אינקו מהלמה. נאווה טרסי,
אורנה קליינמן, אינקו מהלמה/נאווה טרסי

אורנה קליינמן, מנכ"לית מרכז פיתוח SAP בישראל וסגנית נשיא לחווית מיחשוב ענן, אמרה בכנס ההייטק OurCrowd כי מרכזי מו"פ מקומיים מאיצים ומגבירים את השתלבות חברות חדשות שנרכשו בתוך התאגידים העולמיים, על ידי תמיכה בסטארט אפים הנרכשים לאורך כל השלבים במהלך המסע שלהם לתוך החברה.

"אנו מאמצים חדשנות במה שמכנים גישת סושי -Outside in & Inside out, מצד אחד מקיימים פעילויות חדשנות עם האקוסיסטם המקומי ומשמשים כגשר ליחידות המוצר השונים בתוך SAP, ומצד שני מעודדים את היזמים שלנו להוציא לפועל את רעיונותיהם, להאיץ אותם במאיצים חיצוניים ולפעול כמו סטארט אפים אמיתיים", אמרה קליינמן.

ד"ר אינקן ברונשנידט מ-Halma סיפרה כי החברה מונה 5,800 עובדים במסגרת 45 חברות, מתוכן 26 נרכשו בעשור האחרון וציינה מספר אתגרים גלובליים ביניהם דור ה-Y .

seperator

קושרים קשרים

חיים כהן, יפית גרינברג. גיל מגלד,
חיים כהן, יפית גרינברג/גיל מגלד

"קשרי תעופה" השיקה ב"טראסק" יעד חדש וטיסה ישירה לחבל דלמטיה - חבל ארץ הנמתח לאורך רצועת החוף הקרואטית הנושקת לים האדריאטי. המוזמנים נהנו מקוקטייל, הופעה של מרינה מקסימליאן בלומין וארוחת ערב.

אילנה קליין ויעל סגל. רונית מטיאס,
אילנה קליין ויעל סגל/רונית מטיאס

בחוגגים: יורם מוטעי, מנכ"ל קבוצת קשרי תעופה; חיים כהן, דירקטור ב"קשרי תעופה"; ניר מזור, סמנכ"ל השיווק; יעל סגל, מבעלי הקבוצה; מירי רובינו, יו"ר ועד בנק לאומי; שרון למברגר, מנכ"ל ענני תקשורת.

seperator

סיי צ'יז

מוחמד סעדי, גיא קרן ודוד דן. עאדל עאדל מח'ול,
מוחמד סעדי, גיא קרן ודוד דן/עאדל עאדל מח'ול

בקניון הקריון בקריית ביאליק הושק הסניף השלישי בישראל של מותג עוגות הגבינה The Cheesecake Factory.

רגע לפני הסתערות ההמונים גזרו גיא קרן, מנכ"ל ה"קריון"; מוחמד סעדי, מבעלי החברה המייבאת את העוגות; ודוד דן, מנכ"ל החברה, את הסרט והכריזו על פתיחת הסניף הראשון בצפון הארץ.

seperator

אסתטיים

ארין חושבין , גבריאל חנני, וקאשה איגניאן. מקור דניאלה רייבנבך,
ארין חושבין, גבריאל חנני וקאשה איגניאן/מקור דניאלה רייבנבך

אם חיפשתם השבוע רופא בתחום האסתטיקה ולא מצאתם, הסיבה היא שרבים היו בכנס IMCAS - הוועידה הגדולה בעולם לאסתטיקה ולקוסמטיקה דרמטולוגית בפריז, שחגג 20 שנה להיווסדו. את ישראל ייצגה קבוצת פרומדיקס, בראשות גבריאל חנני, מנכ"ל החברה ורעייתו ימית חנני, שהשיקו את קבלת הזיכיון למותג REVANESSE מהיצרניות הבודדות בעולם שקבלו את אישורי ה-FDA האמריקני .

ארין חושבין וקאשה איגניאן, מבעלי פרוליניום מדיקאל העולמית אמרו כי ישראל נחשבת לאחת המדינות המתקדמות בעולם בתחום הרפואה והטכנולוגיה האסתטית והרופאים הישראליים הם הראשונים ללמדו ולהתנסות בטכניקות חדשניות, מוצרים ומכשירים מתקדמים.

seperator

מדברים ומפרסמים

עדו הר -טוב, שמוליק האוזר, ערן גוטדנקר וגל תורג'מן. מקור פןזיטיב,
עדו הר-טוב, שמוליק האוזר, ערן גוטדנקר וגל תורג'מן/מקור פןזיטיב

בכירי עולם הפרסום והשיווק נפגשו בכנס השנתי של "ארטימדיה" -הרשת הפרוגרמטית לפרסום בווידאו בישראל. באירוע הושק שיתוף פעולה של החברה עם ענקית הטכנולוגיה העולמית "אורקל", שנועד לאפשר למפרסמים יכולות דאטה חדשות ומתקדמות.

בדוברים: גל תורג'מן, מנכ"ל ארטימדיה; יעל בר-יעקב, סמנכ"לית לקוחות; גיל כוכבי, יועץ עסקי המתמחה בעולמות הדאטה; וד"ר לירז לסרי, מומחית ליצירת טרנדים וחדשנות בעידן החברתי דיגיטלי, מרצה באוניברסיטת תל אביב ו-NYU שהציגה את המסלול הנכון ליצירת טרנד.

seperator

מסייעים ליהלומנים

נעמה לנסקי, אלי כהן, יורם דבש, שי רינסקי. אלעד גוטמן,
נעמה לנסקי, אלי כהן, יורם דבש, שי רינסקי/אלעד גוטמן

בכירי תעשיית היהלומים העולמית, נפגשו בפתיחת שבוע היהלומים הבינלאומי ה-7 באולם המסחר בבורסת היהלומים ברמת-גן. באירוע הושק מדד מסחר חדש - מדד היהלומים Get Diamonds Index והנפקת מטבע דיגיטלי של בורסת היהלומים וחברת ההיי טק CARATS.IO.

יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים אמר כי אלי כהן הוא השר שעשה הכי הרבה למען תעשיית היהלומים בישראל ויחד אתו הנהלת הבורסה עושה הכל על מנת להוביל את הענף קדימה ולהחזירו לימיו הגדולים. כהן אמר כי בישראל יש את תעשיית היהלומים הטובה בעולם וחדשנות טכנולוגית מצוינת.

בתום האירוע עלו האורחים לקומה ה-31 לראות את מרכז החדשנות המיוחד שנפתח בימים אלה.

seperator

נסיעה טובה

אבישי לוי, בני גבאי, גלית ודוד עיני. אליקו,
אבישי לוי, בני גבאי, גלית ודוד עיני/אליקו

דוד עיני, יו"ר ומנכ"ל קבוצת UMI ; אבישי לוי, מנכ"ל AVIS ישראל ומשנה למנכ"ל UMI וגלית עיני, ביתו של דוד וסמנכ"לית השיווק של הקבוצה, חנכו את מתחם השירות המרכזי החדש של חברת AVIS בצמוד למטה הנהלת הקבוצה בלוד.

לוי, מנכ"ל AVIS, השיק גם סל מוצרים חדשני וראשון מסוגו בעולמות מכירת רכב, השכרה, וחוויית השירות.

seperator

נשתה לחיים

רפי בהרב, רונן אבישר, תמרה לסינג, שי נער. אמיר יעקובי,
רפי בהרב, רונן אבישר, תמרה לסינג, שי נער/אמיר יעקובי

25 שנה אחרי שבושלה בירה טובורג רד הראשונה בישראל, מצרפת מב"י IBBL - יצרנית טובורג בישראל, בירה חדשה בשם TUBORG BLACK - לאגר ענברי חזק עם 7.7% אלכוהול. רפי בהרב, סגן נשיא לשיווק קונצרני; רונן אבישר, מנכ"ל IBBL קרלסברג ישראל; תמרה לסינג, מנהלת שיווק טובורג; ושי נער, סמנכ"ל שיווק IBBL קרלסברג ארחו ב"בארבי" על הופעה של הראפר טונה, אוכל וטעימות בירה.

seperator

זה רק ספורט

יעל דהן ואירה דולפין. מקור ציפי רומנוו ב,
יעל דהן ואירה דולפין/מקור ציפי רומנוו ב

מותג הספורט והאופנה Reebok, בשיתוף מאמנת הכושר הישראלית אירה דולפין, השיקו קולקציית ספורט הנושאת את שמה של דולפין ומותאמת לצרכי הספורט בהם היא מתמחה ביניהם: ריצה, TRX, אימונים פונקציונאליים, אימוני נשים לפני ואחרי לידה, אימוני HIT ועוד. הקמפיין בסימן נשים חזקות שלקחו שליטה על חייהן והפגינו מהפך בהצלחה, נשים קרייריסטיות המנהלות אורח חיים עמוס ובריא.

seperator

העיקר הבריאות

משה טרי, ראובן קפלן, רן סער ויהודית פלוט קין. מקור דבי תקשורת.,
משה טרי, ראובן קפלן, רן סער ויהודית פלוטקין/מקור דבי תקשורת.

עמותת ידידי מכבי שירותי בריאות ערכה ב"סטוקו" אירוע בנושא "רפואת המחר כבר כאן". במהלך האירוע הושקה תוכנית לצמצום פערים וקידום השוויון בבריאות בישראל.

רן סער, מנכ"ל מכבי, ויהודית פלוטקין, יו"ר העמותה, אירחו את: משה רוח, שוקי שמר, נחמן אש, ראובן קפלן, חנה פרי-זן, משה טרי, נעמי בלומנטל, מוטי פרידמן משה דבי, מיכה גייגר, סילבן שלום, רועי חזק, שוקי מדנס, סבינה בירן, אלונה אריאלי, אורנה הוזמן בכור, אבי באום, רותם יואלי ורון מגן.

seperator

משוגעים עליה

גלית גוטמן, עופרה לוין שביט וגלית גיאת. שוקה כהן
גלית גוטמן, עופרה לוין שביט וגלית גיאת/שוקה כהן

קרייזי ליין השיקה את קמפיין אביב-קיץ עם הפרזנטורית גלית גוטמן ושחקנית החיזוק גלית גיאת שתשמש אף היא כפנים של המותג לעונה הקרובה. עופרה לוין-שביט, סמנכ"לית השיווק ומבעלי החברה, קפצה לבקר את השתיים.

seperator

בקטנה

במשכן לאמנויות הבמה באר שבע נערכה פרמיירה למחזמר "סוליקא של תיאטרון באר שבע.

בצופים: אורן אהרוני, מנכ"ל התיאטרון; רפי ניב, המנהל האמנותי; גלית ווהבא, ראשת מינהל התרבות; ח"כ אלי אללוף, שסיפר כי קברו של אביו במרוקו נמצא 50 מטרים מקברה של סוליקא המיתולוגית, שעל בסיס סיפורה האישי נכתב המחזמר; שמוליק יפרח, מנכ"ל הקאמרי ולשעבר מנכ"ל התיאטרון; רוביק דנילוביץ', ראש העירייה שאמר שיפרח בא מהקאמרי כדי לפרגן לתיאטרון הכי טוב בארץ; עליזה מנור, יו"ר אגודת הידידים שבתה ספיר משחקת במחזמר בתפקיד חברתה של סוליקא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully