וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה: איקאה פותחת את החנות הרביעית בבאר שבע

18.2.2018 / 13:00

ענקית הריהוט השוודית משקיעה כ-100 מיליון דולר בפתיחת הסניף הרביעי של איקאה ישראל בשבוע הבא, אשר משתרע על שטח של כ-22 אלף מ"ר וכולל קרוב ל-900 אלף פריטים. לפי הערכות, בשנה הקרובה יבקרו בחנות 800 אלף קונים שירכשו 3 מיליון פריטים

צילום:יותם רונן עריכת וידאו:ניר חן

(בווידאו: כתבת הצרכנות של וואלה! NEWS, יעל געתון, מדווחת למהדורה המרכזית על פתיחת החנות של איקאה בבאר שבע)

הסניף הרביעי של איקאה ישראל בבאר שבע יוצא לדרך: הבוקר (ראשון) התקיימה מסיבת עיתונאים שסיפקה הצצה ראשונה לחנות, המשתרעת על פני פני שטח של כ-22 אלף מ"ר וכוללת 2 אולמות מכירה, 881 אלף פריטים ועשרות חדרי תצוגה והשראה, כמו גם 1,500 חניות. על פי הערכות של ענקית הריהוט השוודית, במהלך שנת 2018 יבקרו בחנות כ-800 אלף קונים ויימכרו כ-3 מיליון פריטים.

החנות, הממוקמת בעמק שרה, נבנתה בהשקעה של 100 מיליון דולר, ותעסיק כ-380 עובדים, בהם אנשי שירות לקוחות, נציגי מכירות, צוות מסעדות, עובדי לוגיסטיקה ועוד. החנות הראשונה נפתחה ב-2001 בנתניה, וב-2010 נפתחה החנות השנייה בראשון לציון. לפני 4 שנים נפתחה החנות בקריית אתא, כאשר המתחם בבירת הנגב אמור לספק מענה לאזור הדרום.

איקאה באר שבע מבט מבחוץ. רועי לינד,
כך נראה הסניף מבחוץ/רועי לינד

403 סניפים ב-49 מדינות

באיקאה מועסקים כיום 1,750 עובדים, כאשר בחנויות הרשת ביקרו במהלך שנת 2017 כ-6.2 מיליון לקוחות. בנוסף, מפעילה איקאה אתר אינטרנט אליו נכנסים כ-13 מיליון גולשים מדי שנה

באיקאה מועסקים כיום 1,750 עובדים, כאשר בחנויות הרשת ביקרו במהלך שנת 2017 כ-6.2 מיליון לקוחות. בנוסף, מפעילה איקאה אתר אינטרנט אליו נכנסים כ-13 מיליון גולשים מדי שנה. בפריסה עולמית מדובר ב-403 סניפים ב-49 מדינות, כאשר בכל שנה מבקרים בחנויות 936 מיליון מבקרים; ובאתר האינטרנט מבקרים כ-2.3 מיליארד גולשים.

לדברי שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל, "איקאה באר שבע היא החנות הרביעית שאנו פותחים בישראל, אך ההתרגשות היא בדיוק כמו בפתיחת החנות הראשונה. מטרתנו היא להנגיש את חנויות איקאה לקהל רחב עד כמה שניתן, ובאר שבע - בירת הנגב - היא המקום הנכון למימוש המטרה. הקונספט האיקאי בנוי על יצירת חווית קנייה ייחודית לכל המשפחה, וממבחר רחב של ריהוט וכלי בית תחת קורת גג אחת ובמחירים שווים לכל כיס".

קובלנץ הוסיף כי מלאי המוצרים בחנות זמין בכל עת, כך שניתן לבקר, להנות מהשראת העיצוב, לבחור ולאסוף את המוצרים ולקחת אותם הביתה באותו היום. לרשות הלקוחות עומדת האפשרות להיעזר בשירותי הובלה והרכבה וזאת בתשלום נוסף. "באיקאה אנו שמים דגש על חווית הקנייה והשירות, ולשם כך עומדים לרשות הלקוחות צוות עובדים מיומן, דלפקי שירות לקוחות, קופות עצמאיות, שירותים לוגיסטיים, שרות השאלת גגונים ללא עלות ועוד".

seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל: yael_g@walla.net.il

איקאה באר שבע חנות. רועי לינד,
סניף איקאה באר שבע/רועי לינד
איקאה באר שבע חנות. רועי לינד,
סניף איקאה באר שבע/רועי לינד
איקאה באר שבע חנות. רועי לינד,
סניף איקאה באר שבע/רועי לינד
איקאה חנות באר שבע חדר נוער. רועי לינד,
סניף איקאה באר שבע/רועי לינד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully