וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי הגיעה למסע המאתגר של סובארו בשדה בוקר

רונית מטיאס

18.2.2018 / 13:47

וגם: מה השיק מנכ"ל גולף בביתה של השפית שי-לי ליפא, איך חגג עופר נמרודי 50 לאשתו רוית, לאן תטוס בקרוב המעצבת סנדרה רינגלר

מחוללות שינוי

מיכל שם-טוב מהרטה ברוך ולי רום אוקנין. רונן טופלברג,
מיכל שם-טוב, מהרטה ברוך ולי רום אוקנין/רונן טופלברג

לי רום אוקנין, מנהלת מותג סובארו בקבוצת סמל"ת, הובילה מסע נהיגה מאתגר ברכבי סובארו XV 4X4 באזור שדה בוקר, נחל צין ועין עקב. במסע השתתפו 30 נשים מובילות ביניהן: מהרטה ברוך, סגנית ראש עיריית ת"א; היזמית יאנה דרום; תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק ומיכל שם-טוב, סמנכ"לית שיווק רדיו דרום. בתום המסע הגיעו המשתתפות לחאן השיירות ונהנו מאירוח בדואי מסורתי שכלל ארוחה ופעילויות במקום.

seperator

צו השעה

יוסף קלפטר אביחי מנדלבליט אמנון דיק. איציק בירן,
יוסף קלפטר, אביחי מנדלבליט ואמנון דיק/איציק בירן

בזמן שאתם צפיתם בטלוויזיה בנאומו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, חברי המועדון העסקי אקדמי באגודת ידידי אוניברסיטת תל אביב פגשו אותו ואת אשתו רונית באופן אישי באירוע ב"קמילו" בתל אביב. את הערב ארחו פרופ' יוסף קלפטר, נשיא האוניברסיטה; אמנון דיק, יו"ר אגודת הידידים שהגיע הישר משיעור היסטוריה באוניברסיטה; דפנה מיתר-נחמד, יו"ר הקמפיין הבינלאומי של האוניברסיטה; וסיגל אדר, מנכ"לית האגודה.

סיגל אדר אורן רווח משה גולברי. איציק בירן,
סיגל אדר, אורן רווח ומשה גולברי/איציק בירן

מנדלבליט, בוגר הפקולטה למשפטים, סיפר כי אחד מהמרצים שלו אמר לו בזמנו: "ממך, משפטן לא יצא".

אורן רווח וליאורה עופר. איציק בירן,
אורן רווח וליאורה עופר/איציק בירן
seperator

חיות ולחיות

ירון מרקוביץ, אלכסה דול, קסניה טרנטול, קרן ימיני, יעל ארקין. שוקה כהן
ירון מרקוביץ, אלכסה דול, קסניה טרנטול, קרן ימיני ויעל ארקין/שוקה כהן

ירון מרקוביץ המשנה למנכ"ל "סמליין" - יבואנית סמסונג, וקרן ימיני מנהלת השיווק בתנו לחיות לחיות", ערכו הפנינג אימוץ במתחם התחנה בתל אביב. אתי אלטמן ממייסדי עמותת תנו לחיות לחיות ויעל ארקין, מנכ"לית העמותה אירחו מפורסמים שבדקו אופציה לצרף חבר חדש למשפחה. מרקוביץ אמר כי מטרת האירוע היא עידוד הקהל הרחב לפתוח את הלב ולאמץ חיית מחמד. עוד סיפר מרקוביץ כי בסקר שערכו עולה כי 37% מהנשאלים הצהירו כי החסם העיקרי באימוץ בעל חיים הוא התמודדות עם נשירת שיער וליכלוך, לכן ייבאו שואב אבק של סמסונג בטכנולוגיית האנטי טנגל הכולל פילטר מיוחד להתמודדות עם שיער בעלי החיים.

seperator

מחווה לכהן

עדי אקוניס, גד ואתי פרופר, אברהם לולו ורותי אסף. אביב חופי
עדי אקוניס, גד ואתי פרופר, אברהם לולו ורותי אסף/אביב חופי

בבית התפוצות - מוזיאון העם היהודי נערך אירוע לזכרו של הזמר והיוצר הקנדי לאונרד כהן. המוזמנים ביקרו במיצג מיוחד שהעלה המוזיאון בהשראת השיר "הינני" ומופע משירי כהן בביצוע ארי גורלי, סיון טלמור וגל ניסמן שהסתיים בשיר "הללויה".

דבורה ליונס ודן תדמור. אביב חופי
דבורה ליונס ודן תדמור/אביב חופי

במוזיקליים: דבורה ליונס, שגרירת קנדה בישראל, שסיפרה שהתאהבה מחדש בכהן כשכתבה את דבריה לאירוע. "כהן לימד אותנו הרבה על החיים, השירים שלו הם תמצית חייו, מרחובות מונטריאול, דרך ישראל, ניו יורק ואפילו חיבור קצר לזן"; דן תדמור, מנכ"ל בית התפוצות; חנה פרי-זן, עדי והשר אופיר אקוניס; נאווה ואמנון דיק; אתי וגד פרופר; רותי ואברהם לולו; דליה פרשקר; טליה זאבי; עיניה זאבי קופפר וליאורה שני.

דליה פרשקר, אמנון ונאווה דיק. אביב חופי
דליה פרשקר, אמנון ונאווה דיק/אביב חופי

seperator

הכל בוער

רונן בר שלום ותלמה בירו. מקור יפה אפרתי,
רונן בר שלום ותלמה בירו/מקור יפה אפרתי

רגע לפני שנכנס לתפקיד מנכ"ל כתר, הרצה רונן בר-שלום בקורס Master Marketers of Tomorrow הנערך כחלק מתכנית הקורסים של המכללה של איגוד השיווק הישראלי. במאזינים: סמנכ"לי ומנהלי שיווק של ישראכרט, בזק בינלאומי, קוקה-קולה, מזרחי טפחות, אל-על, YES וגוגל.

בהמשך ייערכו מפגשים בנושאים הבוערים בעולם השיווק, עם מרצים מעמדות מפתח בעולם השיווק הישראלי. תלמה בירו, מנכ"לית האיגוד בירכה את בר-שלום.

seperator

חותמים ואוכלים

פנפראפה וונגקוביט, אילקר בשראן. ויקטור זיסלין,
פנפראפה וונגקוביט ואילקר בשראן/ויקטור זיסלין

פנפראפה וונגקוביט, שגרירת תאילנד בישראל, ערכה בביתה בהרצליה פיתוח, ארוחת ערב לציון שיתוף הפעולה בין טורקיש איירליינס לרשות התיירות התאילנדית. במסגרת שיתוף הפעולה חתמה חברת התעופה טורקיש איירליינס על מזכר הבנות עם רשות התיירות התאילנדית שמטרתו עידוד התיירות לתאילנד, במיוחד בתחומי הגסטרונומיה והספורט ומיצוב תאילנד כיעד נחשק לירחי דבש.

בחוגגים: אילקר בשראן, מנכ"ל טורקיש איירליינס בישראל; סדה סאדי, מנהלת השיווק; דב קלמן, נציג רשות התיירות התאילנדית בישראל; יגאל כליפא, מנכ"ל ומייסד בית הספר הגבוה לקולינריה, "בישולים".

seperator

אירוע מחשמל

אבי בניהו, אורנה הוזמן בכור, איתן ברושי,  יפתח רון טל עופר בלוך. מקור אביגיל רובינר,
אבי בניהו, אורנה הוזמן בכור, איתן ברושי, יפתח רון טל ועופר בלוך/מקור אביגיל רובינר

חברת החשמל השיקה בוועידת השלטון המקומי וקק"ל 2018 את פרויקט מונים חכמים לראשי הרשויות המקומיות. במסגרת המיזם, מרשתת חברת החשמל את המדינה במוני אנרגיה חכמים, במסגרתם יתאפשר לראשונה לצרכנים לקבל נתוני צריכה ועלויות קיימות בזמן אמת.

seperator

הורסים ובונים

אלי גורנשטיין רפי תבור אייל פרידמן ועמוס ספיר. איציק בירן,
אלי גורנשטיין, רפי תבור, אייל פרידמן ועמוס ספיר/איציק בירן

רגע לפני שתיאטרון בית ליסין בתל אביב נהרס לטובת בניית מגדל מגורי יוקרה שיישא את שמו, זימן למקום אייל פרידמן, מבעלי חברת הייזום GF נדל"ן, את עמוס ספיר, יו"ר חברת הדירוג "מידרוג" לשעבר, הדייר הראשון שרכש דירה בקומה ה-14 במגדל ויעתיק את מגוריו כשתושלם הבניה.

seperator

חמסה

עופר נמרודי חגג מסיבת יום הולדת 50 לאשתו רווית בביתם שבסביון. המוזמנים נענו לקוד הלבוש, גברים - חליפות עם עניבות או פפיונים, נשים - שמלות ערב. המסיבה בהפקת "סקייפרודקשן", כללה הופעה של נמרודי שירד בגרם המדרגות והקדיש לרוית שיר שנכתב לצליליHey Soul Sister של פטי לבל, מלווה ברקדניות שלבשו שמלות ארוכות ופאה בלונדינית בדמותה של רווית, ובהמשך ארקדי דוכין.

בחוגגים: טדי שגיא ויעל נזרי, חלי ואיל דוידס, עופרה ורפי אלול, מיכאלה ברקו ורון צוקרמן, אסי ומירי טוכמאייר, הילה ורני רהב, ורד וברק רוזן, מיכל אנסקי, לאה וצחי שנירר.

seperator

השקה רגועה

יפעת שגיא, דגנית בלחסן, מאיה שלו, אסף שלו. בן פרידמן,
יפעת שגיא, דגנית בלחסן, מאיה שלו ואסף שלו/בן פרידמן

בכירי רשת מלונות רימונים השיקו במלון רות רימונים צפת את רימונים Wellness - קונספט חדש לרשת. אסף שלו, מנכ"ל הרשת, אמר כי מחקרים הראו כי הצרכן הישראלי אינו מסתפק בחופשת בטן גב ומחפש להתחבר לעולמות תוכן שיעניקו לו ערכים נוספים, ורשת רימונים היא מהראשונות בארץ שמכניסה את קונספט הוולנס למלונותיה כנהוג בעולם.

מאיה שלו, סמנכ"לית השיווק, אמרה כי עולם הוולנס מהווה נדבך חשוב בשדרוג חווית האירוח, וחשוב למצוא איזון באורחות חיינו, להנות מתכנים, קולינריה ואווירה שמחזקת את תחושת הוולנס בחיים.

השניים, יחד עם דגנית בלחסן, מנהלת תחום הוולנס, ויפעת שגיא, מנהלת הפרסום, נהנו מבראנצ' גלילי, פעילויות ואירועים ברוח הוולנס, הרצאה של אייל ריס, מנכ"ל מרכז הקבלה בצפת על "וולנס על פי חכמת הקבלה. לאחר מכן הם נסעו למלון רימונים גלי כנרת, שם השתתפו בסדנת "שינה שלווה זה לא חלום", אכלו ארוחת ערב, וקינחו במסיבת ספא עם טיפולים ומוזיקה.

seperator

מסים ומתייעצים

שרון שולמן, אלדר בן רובי ואלונה מירון. מקור ארד תקשורת,
שרון שולמן, אלדר בן רובי ואלונה מירון/מקור ארד תקשורת

משרד עורכי הדין מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות' בהובלת עוה"ד אלדר בן-רובי, ישראל (רלי) לשם, ונדב ויסמן, ערך בקומת הגלריה במשרד כנס בנושא ליטיגציית מס בהשתתפות כ-100 בכירי עולמות העסקים, המשפט והמיסוי. המושב האחרון בכנס עסק בניהול מחלוקות מס של חברות רב לאומיות.

ד"ר מיכאל בריקר, יועץ במשרד, הנחה פאנל בהשתתפות עו"ד מאיר אקוניס, שותף במשרד, וראשי מחלקות המס בארבעת משרדי רואי החשבון (BIG4): רו"ח אלונה מירון שותפה ב- Deliotte; רו"ח דורון סדן, שותף ב- PWC; רו"ח דינה פסקא, שותפה ב- KPMG ורו"ח שרון שולמן, שותף ב-EY.

seperator

זה מה יש

ענת לב אדלר ואורית בן אדרת. דנה קופל,
ענת לב-אדלר ואורית בן אדרת/דנה קופל

רביב ברוקמאייר, מנכ"ל קבוצת גולף, והסופרת ענת לב-אדלר, השיקו בביתה של השפית שי-לי ליפא את "תלבשי מה שיש לך להגיד" - קולקציית קפסולה שנולדה משיתוף פעולה בין גולף ללב-אדלר היוצרת חיבור בין טקסט וטקסטיל. המוזמנות נהנו מהקולקציה של לב-אדלר והמטעמים של ליפא.

רוחלה רוזנהויז ורביב ברוקמאייר. מקור רהב,
רוחלה רוזנהויז ורביב ברוקמאייר/מקור רהב
seperator

נסיעה טובה

אורן אלעזרא ושלומי קוריאט. אוהד רומנו,
אורן אלעזרא ושלומי קוריאט/אוהד רומנו

חברת הליסינג וההשכרה "אלבר" יצאה באמצעות משרד הפרסום "ראובני-פרידן" בקמפיין בכיכובו של השחקן שלומי קוריאט תחת המסר "אל תהיה מטורטר! תכנס לאלבר". אורן אלעזרא, מנכ"ל "אלבר" אמר כי הקמפיין עולה כחלק מתפיסת ומדיניות החברה במתן שירות כולל ומקצועי ללקוחות תחת קורת גג אחת, מה שחוסך זמן וכסף.

seperator

פגישה סטייליסטית

דניאל רחום, דנרה רינגלר ואלעד לוי. אלעד גוטמן,
דניאל רחום, סנדרה רינגלר ואלעד לוי/אלעד גוטמן

סנדרה רינגלר ושלי גפני נפגשו על סט צילומי קמפיין תכשיטי זהב ויהלומים שעיצבה רינגלר לרשת Impress. רינגלר סיפרה לגפני על Travelista - מיזם חדש שלה, במסגרתו תציע לנשים בישראל טיולי סטיילינג בבירות האופנה בעולם. לכבוד השקת המיזם היא תטוס ב-22 בפברואר לשבוע האופנה במילנו ולהכנות אחרונות לקראת הסיורים.

seperator

סודי ביותר

ג'קו גבאי, קורין גדעון ולימור קשקש. רפי דלויה
ג'קו גבאי, קורין גדעון ולימור קשקש/רפי דלויה

ג'קו גבאי, בעלים ומנכ"ל רשת דיסקרט; רויטל גבאי, סמנכ"לית הרשת ולימור קשקש, מנהלת השיווק, נפגשו על סט צילומי קמפיין אביב-קיץ 2018 עם הפרזנטורית החדשה קורין גדעון. גבאי אמר שהם שמחים לקבל למשפחת דיסקרט את גדעון, המייצגת בצורה מושלמת את האישה הישראלית וכרשת המייצרת כחול-לבן זה מה שהם חיפשו.

seperator

תראו מה שצבע

אילן מרגלית ועמוס פם. מקור רן עוזר,
אילן מרגלית ועמוס פם/מקור רן עוזר

אילן מרגלית, שגריר לוריאל פרופסיונל, נבחר להעביר באקדמיה של לוריאל בתל אביב שיעור מאסטר קלאס. השיעור נערך כחלק מהשקת קו מוצרי צבעי השיער colorful hair - מייק אפ חדש מבית ענקית הטיפוח.

במאזינים: דורית וידבסקי, מנהלת תקשורת ויחסי הציבור ועמוס פם, מנהל החטיבה המקצועית של לוריאל פרופסיונל.

seperator

מלגות למתנדבים

ראובן קפלן, יואב גלנט ואיתמר בר טוב, חבר בדירקטוריון עמידר. נמרוד גליקמן,
ראובן קפלן, יואב גלנט ואיתמר בר טוב/נמרוד גליקמן

שר הבינוי והשיכון, יואב גלנט, מנכ"ל עמידר, ראובן קפלן וחברי דירקטוריון החברה העניקו מלגות לעשרות סטודנטים דיירי הדיור הציבורי בטקס חגיגי שהתקיים במשרדי עמידר. הסטודנטים שזכו במלגות לומדים במוסדות אקדמאיים בכל רחבי הארץ, מתנדבים בקהילה ומסייעים לנוער בסיכון, קשישים ומשפחות נזקקות. זו השנה השלישית בה משרד הבינוי והשיכון באמצעות עמידר מפעיל את פרויקט המלגאים הייחודי.

"ההשקעה בחינוך היא המפתח להתקדמות ולהצלחה בעתיד. אנו גאים לסייע לסטודנטים שלוקחים חלק פעיל בהתנדבות ובקידום הקהילה", אמר גלנט. "דיירי הדיור הציבורי בראש סדר העדיפות שלנו ואנו פועלים על מנת לתת בידיהם כלים שיאפשרו להם להתפתח ולצמוח. הפעילות הקהילתית הענפה ותרומתם של כל העוסקים במלאכה היא אבן דרך בהפיכתנו לחברה מאוחדת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully