וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד דורשים: השעיה של 2 משחקים לקיין, משחק אחד לטיוס וקול

קיין צעק על השופטים בגמר הגביע ונצמד אל ספי שמש בצורה מאיימת, גם רכז וסנטר מכבי תל אביב שהביעו תרעומת בתקשורת יעמדו לדין. על שלושתם המליץ תובע האיגוד להטיל קנס של 35 אלף שקל כ"א

one

שחקני מכבי תל אביב דיאנדרה קיין, נוריס ואלכס טיוס יעמדו לדין על התנהגותם במהלך ובסיום גמר גביע המדינה מול הפועל חולון. על פי דו"ח השיפוט, פנה קיין לשופטים עם תום המשחק, וצעק לעברם מספר פעמים ("תוך שילוב תנועות ידיים בוטות"): "You are terrible, Fuck you. You killed me all the game". או בעברית: "אתם איומים, לכו תזדיינו, הרגתם אותי כל המשחק".

עוד נכתב בכתב האישום: "הגדיל לעשות מר קיין ובחר להיצמד עם פניו "בצורה מאיימת " "לשופט ספי שמש (נצמד במשמעות הכי צמודה שאפשר בלי שיהיה מגע פיזי, כאשר ס"מ ספורים מפרידים בין פניו של השחקן ופניו של השופט). השחקן נשאר עם הפנים הצמודות לפחות 10 שניות כשהוא ממשיך להגיד חזור ושנה: fuck you, you are terrible. אחרי כ-10 שניות כאמור הואיל בטובו להתרחק מהשופטים תוך שהוא מבצע תנועות ביטול כלפי השופטים וממשיך לגדף דברים שלא הצלחנו לקלוט".

כמו כן, צוינו בכתב האישום גם חלק מהדברים שאמר קיין לתקשורת בנוגע לשופטים.

עוד בנושא:

דיאנדרה קיין: "דפקו אותנו. השופטים מרמים, כל משחק השיפוט מוטה"
טיוס: "שיפוט מביש, השופטים הגרועים אי פעם", ג'קסון: "הכדורסל הישראלי מחורבן"

דיאנדרה קיין, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יבוא בקרוב על עונשו. קיין/ברני ארדוב

עבור טיוס וקול, ההעמדה לדין תיעשה בשל ההשתלחות שלהם בשופטים בטוויטר ובתקשורת. הראשון צייץ: "השופטים הכי גרועים אי פעם. רמאות זה בלשון המעטה. הם צריכים להיות מורחקים מהליגה הישראלית". קול הוסיף ואמר בין היתר: "להשוות את השיפוט בישראל ל-NBA? השיפוט פה נוראי, נוראי, נוראי. פשוט נוראי. קרו פה דברים מוזרים. השופטים צריכים להתבייש בהחלטות שלהם".

על כן, המליץ תובע האיגוד להרחיק את קיין משני משחקים בפועל ושלושה משחקים על תנאי, בנוסף לקנס כספי של 35 אלף שקל. בנוגע לטיוס וקול המליץ התובע המשפטי על הרחקה ממשחק אחד, קנס כספי של 35 אלף שקל וקנס כספי על תנאי של 35 אלף שקל.

עוד באותו נושא

דיאנדרה קיין: "דפקו אותנו. השופטים מרמים, כל משחק השיפוט מוטה"

לכתבה המלאה
הציוץ של אלכס טיוס נגד השופטים. מתוך טוויטר,
הציוץ של טיוס נגד השופטים/מתוך טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully