וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מזה 30 שנה: מתיחת פנים כוללת למותג פתי בר

24.4.2018 / 7:00

במסגרת התוכנית האסטרטגית של חטיבת הממתקים בקבוצת שטראוס לשנת 2018, מיישרת עלית קו עם טרנד הבריאות - ותעדכן את המתכון של הביסקוויט המוכר. עוד כולל המהלך קו מוצרים חדש בקטגורית עזרי אפייה וגם: טעם חדש לחובבי שוקולד פרה

עריכת וידאו: אביב אירגז

(בווידאו: למה המוצרים ללא גלוטן כל כך יקרים?)

לראשונה מזה 30 שנה, הביסקוויט הוותיק "פתי בר" של עלית עובר מתיחת פנים כוללת. לוואלה! עסקים נודע כי המהלך הוא חלק מתוכנית אסטרטגית רחבה לשנת 2018 של חטיבת הממתקים בקבוצת שטראוס, המחזיקה, בין היתר, במותגי עלית. במסגרת המהלך, מיישרת עלית קו עם טרנד הבריאות, ותעדכן את המתכון של המותג המוכר לצד הפחתת כמויות השומן ושינוי תמהיל המרכיבים. התוצאה, כך אומרים בחברה, משפיעה על הטעם והמרקם באופן מובהק. החל מהשבוע הבא, פתי בר המחודש יימכר בחנויות גם באריזה אחרת שעוצבה בהתאם.

כחלק מהשינויים, גם המותג "שוקולד פרה" הפופולרי עומד לפני עדכון. התוכנית האסטרטגית כוללת כניסה לקטגוריה חדשה - עזרי האפייה - במסגרתה מותג השוקולד הוותיק של עלית יקבל צורה מחודשת, וימכר לראשונה גם בגרסת שוקולד צ'יפס פרווה.

המוצר החדש, המיועד לאפייה, יכיל 50% מוצקי קקאו באריזה של 250 גרם. עוד על המדף בקטגוריה: תערובות להכנת עוגות שוקולד ובראוניז, מיני עדשים ומרשמלו לאפייה ולקישוט. לפי נתוני שטראוס, קטגוריית מוצרי האפייה - הכוללת תערובות להכנת עוגות, פודינג, קישוטים לעוגות, תמציות, ג'לי, משפרי אפייה, תוספות לאפייה ועוד, מגלגלת מדי שנה כ-280 מיליון שקל.

התכנית האסטרטגית של שטראוס 
מתחית פנים ל פתי בר. יח"צ,
פתי בר של עלית. מתכון חדש, אריזה חדשה/יח"צ
פתי בר
הביסקוויט הומצא לראשונה באמצע המאה ה-19 בצרפת 
ב-1985 החליטו לייצר גרסה מקומית של פתי בר בחברת עלית
כ-60% ממשקי הבית בישראל צורכים פתי בר
שוק הביסקוויט מגלגל 120 מיליון שקל בשנה 
בשנה החולפת השוק צמח ב-2%
אסם ואחריה עלית הן החברות המובילות בארץ בייצור פתי בר
קטגוריית מוצרי האפייה כולה מגלגלת מידי שנה 280 מיליון שקל

*הנתונים באדיבות קבוצת שטראוס. עיבוד תמונה
פתי בר/עיבוד תמונה

60% ממשקי הבית בישראל צורכים פתי בר

"המטרה שלנו הייתה לשפר את המוצר במגוון פרמטרים החשובים לצרכן: טעם, רכות, נימוחות וצבע"

בחטיבת הממתקים של שטראוס מדווחים כי הפיתוח החדש של פתי בר ארך כשנה וחצי. "המטרה שלנו הייתה לשפר את המוצר במגוון פרמטרים החשובים לצרכן: טעם, רכות, נימוחות וצבע", אומרת ליז בית עדה, מנהלת תחום מאפה בחטיבה, "הצלחנו לייצר מוצר המשלב מתיקות מעודנת וביסקוויט פריך". לדבריה, עיקר הבשורה במוצר המחודש הוא בשינוי המורגש בטעם.

פתי בר הומצא לראשונה באמצע המאה ה-19 בצרפת, ופירושו המילולי חמאה קטנה. באמצע שנות ה-80 החליטו בחברת עלית לצרף אותו לרפרטואר המותגים של החברה, במטרה להגדיל את נתח מוצרי המאפה.

שוק ביסקוויט הפתי בר בישראל מגלגל בשנה כ-120 מיליון שקל. בשנת 2017 צמחה הקטגוריה כולה ב-2% לעומת השנה הקודמת. על פי נתוני החברה, למעלה מ-60% ממשקי הבית בישראל, ובמיוחד בתים עם ילדים, צורכים פתי בר. בין החברות המובילות בשוק - אסם (60%) ואחריה עלית.

התכנית האסטרטגית של שטראוס 
שוקולד צ'יפס שוקולד פרה. יח"צ,
שוקולד פרה, עכשיו בגרסת שוקולד צ'יפס/יח"צ
התכנית האסטרטגית של שטראוס 
שוקולד צ'יפס שוקולד פרה. יח"צ,
מיני מרשמלו/יח"צ
התכנית האסטרטגית של שטראוס 
שוקולד צ'יפס שוקולד פרה. יח"צ,
תערובת להכנת עוגה/יח"צ
seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל: yael_g@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully