וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל - בין עשר המדינות שבהן עובדים הכי קשה בעולם

אתר "האינדיפנדנט" הבריטי ניתח נתונים של ארגון ה-OECD, מהם עולה כי בטורקיה עובדים הכי קשה מקרב מדינות הארגון - יותר מ-60 שעות בשבוע. מה מצב העובד הישראלי?

חמש עובדות על כסף/מערכת "אסור לפספס"

(בווידאו: 5 עובדות על כסף)

חושבים שאתם עובדים קשה? אתר "האינדיפנדנט" הבריטי פרסם באחרונה נתונים שאסף ארגון ה-OECD אודות זמן העבודה הממוצע של העובדים במדינות השונות. הארגון בדק באיזו מדינה מבלים זמן ארוך יותר במקום העבודה, כאשר למקום הראשון המפוקפק הגיעה טורקיה - בה בשנת 2016 ארך שבוע העבודה הממוצע 47.9 שעות.

אחריה ברשימה ניצבת קולומביה, עם שבוע עבודה ממוצע באורך דומה; במקום השלישי מקסיקו עם שבוע של 45.2 שעות עבודה. קוסטה ריקה עם שבוע עבודה ממוצע של 44.9 שעות הגיעה למקום הרביעי. ישראל הגיעה למקום ה-7 עם שבוע עבודה ממוצע של 40.6 שעות.

מבין המדינות שנבדקו, זכו העובדים בהולנד לזמן הפנוי הארוך ביותר. שבוע העבודה הממוצע במדינה עמד על 29.1 שעות. שבוע העבודה בדנמרק היה ארוך מעט יותר ועמד על 32.1 שעות בממוצע.

שבוע עבודה ממוצע במדינות שונות בעולם. OECD, מערכת וואלה!
שבוע העבודה הממוצע במדינות השונות/מערכת וואלה!, OECD

בנוסף, בדק הארגון באילו מדינות עובד נתח גדול יותר מהאוכלוסייה שעות רבות במיוחד במהלך השבוע. גם כאן הגיעה טורקיה למקום הראשון, כאשר כ-20.9% מכוח העבודה בה עבד 60 שעות או יותר במהלך השבוע. בקולומביה עבדו 17.2% מהאוכלוסייה כ-60 שעות או יותר בשבוע, בקוסטה ריקה 16.7% מהאוכלוסייה, במקסיקו 14.7% ואילו באינדונזיה 14.3%.

אחוז העובדים שעובד יותר מ-60 שעות בשבוע. OECD, מערכת וואלה!
אחוז המועסקים שעובדים יותר מ-60 שעות בשבוע/מערכת וואלה!, OECD

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully