וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה: "מצאנו במי עדן גושים שנראו כמו צואה"

14.6.2018 / 9:10

מנוי מי עדן מחולון קיבל משלוח כדים. כשהרכיב את כד המים על המתקן, גילה חתיכות חומות צפות בפנים. הוא פנה לשירות הלקוחות, שם ענו לו שמעולם לא נתקלו בזה אבל ההחלפה תתבצע רק בעוד שבועיים. מי עדן: "יטופל באופן מיידי, מתנצלים על עוגמת הנפש"

עריכת וידאו:ניר חן

(בווידאו: כתבת הצרכנות של וואלה! עסקים, יעל געתון, מספרת במהדורה המרכזית על המקרה)

מי הברז בישראל אמורים להיות בטוחים לשתייה, אך למרות זאת, רבים מעדיפים לצרוך מים מינרלים, מסוננים, או מים ממתקני מים שונים מתוך מחשבה שמדובר במוצר בריא יותר ונקי. מתן, תושב חולון, מנוי כבר שנתיים על שירות הכדים של מי עדן. לפני כמה שבועות קיבל משלוח כדים חדש וגילה לתדהמתו באחד הכדים גושים חומים צפים.

"הורדתי את המדבקה והכנסתי את הכד למתקן", סיפר מתן לוואלה! עסקים. "מהר מאוד ראיתי לכלוכים, גושים צפים בתוך הכד, זה היה נראה כמו צואה של חיה". מתן פירק בזריזות את הכד ופנה אל שירות הלקוחות, שם, לדבריו, לא סיפקו הסבר ואף לא מיהרו להחליף למוצר חדש. "בהתחלה הם אמרו שאין נציג פנוי ורק כעבור שלושה ימים חזרו אלי", טען. לדבריו, כשהתקשרו לבסוף אמרו לו שהחברה לא מגיעה לחולון כל יום והוא יצטרך להמתין שבועיים ליום החלוקה הבא. עוד הוסיפו שלא נתקלו במקרה דומה בעבר.

גושים במיכל מי עדן. באדיבות המצולמים
"אפשר לראות שחלק מהגושים דבוקים לדופן הכד מפנים"/באדיבות המצולמים

מי עדן: "מתנצלים על עוגמת הנפש"

"אשתי בהריון, היא קיבלה את זה בצורה קשה, מה שהיה בפנים היה ממש מגעיל והיא מעדיפה לא לשתות בכלל מהכדים האלה אלא לקנות שישיות מים. לא ברור למה לא באו לבדוק באותו הרגע, זו תחושת זלזול של מוקד שירות הלקוחות"

מתן טוען שהגושים נכנסו לכד הרבה לפני שהמשלוח הגיע לביתו. לדבריו זה לא קרה באף אחת מהפעמים הקודמות שהחליף כדים ויתרה מזו, אחרי הסרת המדבקה שמכסה את השסתום, הוא מיד העלה את הכד על המתקן ולא היה זמן בו הפתח היה חשוף. "חוץ מזה שמבנה הכד לא מאפשר לצרכן להכניס פנימה כלום, ואפשר לראות שחלק מהגושים דבוקים לדופן הכד מפנים", אמר.

מתן אמר שכעת הם חוששים לשתות גם מהכד השני. "אשתי בהריון, היא קיבלה את זה בצורה קשה. מה שהיה בפנים היה ממש מגעיל והיא מעדיפה לא לשתות בכלל מהכדים האלה אלא לקנות שישיות מים. לא ברור למה לא באו לבדוק באותו הרגע, זו תחושת זלזול של מוקד שירות הלקוחות", סיכם.

מחברת מי עדן נמסר בתגובה: "החברה מתנצלת על עוגמת הנפש שנגרמה ודואגת לטפל בנושא באופן מיידי. אנו פנינו ללקוח במטרה להחליף את הכד בכד תקין ולבצע בדיקות על מנת למנוע תקלות מסוג זה בעתיד. כל תלונה נבדקת ביסודיות במטרה לספק מענה הולם לשביעות רצון הלקוח ולפעול למניעת השנות המקרה. מי עדן מחויבת לכלל לקוחותיה, וכל תלונה מטופלת באופן מידי ולשביעות רצונם של הלקוחות. במקרה הנ"ל הייתה טעות של נציגת שירות הלקוחות הנושא יטופל וירועננו ההנחיות והנהלים בנושא".

גושים בכדים של מי עדן. (צילום: באדיבות המרואיינים), באדיבות המצולמים
"מבנה הכד לא מאפשר לצרכן להכניס פנימה כלום"/באדיבות המצולמים, (צילום: באדיבות המרואיינים)
seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל yael_g@walla.net.il

או בקבוצת הפייסבוק "אכלו לי שתו לי"

רוצים את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully